Dat wordt weer een paar weken wat anders luisteren inderdaadquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ja, Pinkpop
Worden we weer doodgegooid de weken erna met alle kansloze bandjes die er gestaan hebben..Keane, Hungry kids of Hungary, Momford & Sons, Will & the people, The Whombats
En de leuke dingen komen niet ter sprake (behalve Bruce)... Maar verwacht geen Status & Chase, Linkin Park (alhoewel die nog het meeste kans maken), Soundgarden in de recap volgende week
ik hoef alleen komende dinsdag nog, daarna 2 toetsweken. fijn vooruitzichtquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:12 schreef Kimberliedje het volgende:
Nog maximaal zo'n 5 weken school uitzitten is een heerlijk vooruitzicht! Na de vakantie eindelijk weg uit de hel
Ohhh lekker! Ik ben t grootste deel.niet aanwezig, ben toch gestoptquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:17 schreef minthy het volgende:
[..]
ik hoef alleen komende dinsdag nog, daarna 2 toetsweken. fijn vooruitzicht
Geen zin meer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ohhh lekker! Ik ben t grootste deel.niet aanwezig, ben toch gestopt
En over 3 weken kan ik me uitschrijven dus tis de moeite niet echt meer
Andere opleiding. De huidige valt vet tegen. Wel tof, nu ben ik eens de oudste van de klas (denk ik dan).quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen zin meer?![]()
Ik ga volgend jaar de boel afronden, dan ben ik er ook wel helemaal klaar mee. Genoeg om- en bijgeschoold in de afgelopen jaren
Das tof, geeft statusquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:30 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Andere opleiding. De huidige valt vet tegen. Wel tof, nu ben ik eens de oudste van de klas (denk ik dan).
Niet zo zeiken, het is mooi weerquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf heeft geen zin in de festivalzomer waarin 3FM weer over al die FANTASTISCHE festivals heen gaat cummen
Inderdaad. Continuum was net even wat minder zoet en lekkerderquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
Die John Mayer heeft best een mooi gitaargeluid![]()
Jammer dat'ie van die zoetsappige platen maakt....
quote:
ik vind het mooi meegenomen altijd dat soort aanbiedingen, maar het is te zot voor woorden natuurlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:06 schreef minthy het volgende:
Prima plan, het verbieden van 3 kratten bier voor de prijs van 2. Sowieso hoeft alcohol niet in de aanbieding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |