Niet. Het is een middel van de natuur voor geboortebeperking. Net als steriliteit bij sommigen. Niks bijzonders aan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:43 schreef Bombvis het volgende:
Ik vraag mij sowieso af hoe homo's en lesbiennes zich moeten voortplanten. Ik altijd maar gedacht dat kinderen van heterostellen homo/lesbienne waren, maar dat klopt dus niet
Google zegt: "het is niet erfelijk zoals de kleur van je huid of haar, maar is wel deels genetisch bepaald". Dat noem ik erfelijk!quote:
Integendeel. Onderzoeken bij dieren suggereren sterk dat het hebben van een paar homoseksuelen of om een andere reden niet voortplantende familieleden de totale voortplanting juist verhoogt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:49 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Niet. Het is een middel van de natuur voor geboortebeperking.
Nee, kennelijk zijn allemaal kinderen van stiekeme homo's en lesbiënnes, die de laatste jaren ineens niet meer stiekem hoefden te doen...quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:43 schreef Bombvis het volgende:
Ik vraag mij sowieso af hoe homo's en lesbiennes zich moeten voortplanten. Ik altijd maar gedacht dat kinderen van heterostellen homo/lesbienne waren, maar dat klopt dus niet
Inderdaad een doordacht planquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
Goed plan.
Door alle homoseksuelen in een kooi te proppen, worden er geen nieuwe meer geboren. Geniaal!
Okee, daar heb je gelijk in. Geboorteregulering, genenoptimalisatie, geef 't een naampje, maar het is iig een natuurlijk iets.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:54 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Integendeel. Onderzoeken bij dieren suggereren sterk dat het hebben van een paar homoseksuelen of om een andere reden niet voortplantende familieleden de totale voortplanting juist verhoogt.
Ofwel: jij hebt als homo dan misschien wel geen kinderen, maar je broertjes en zusjes krijgen er meer die ook nog eens langer leven.
Bij dieren iig. Of het bij mensen ook zo zou werken als we niet al een hele maatschappij hadden is onbekend.
Dat heeft ie wel. Traditioneel gezien werden homos monnik en lesbiennes non. Die gingen dan lekker in een klooster zitten, ver van de wereld vandaan, waar ze leuk met elkaar bezig konden zijn en tegelijkertijd konden werken voor God.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:25 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Wat ik nu nooit begrijp: waarom zijn dit soort figuren nu altijd zo geïnteresseerd in de liefdeslevens van anderen? Wat kan het hem schelen of twee mannen of twee vrouwen met elkaar trouwen, daar heeft hij toch geen last van?
Het lijkt me dat als je weet dat je in een kooi opgesloten wordt, en er nooit meer uitkomt, zeker als normale homo tussen de echte tasjes en travestieten, je het wel uit je hoofd laat om ervoor uit te komen. Dus zo gek is het niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
Goed plan.
Door alle homoseksuelen in een kooi te proppen, worden er geen nieuwe meer geboren. Geniaal!
Katholieke homo's wel, als ze niet katholiek waren dan werd er gewoon getrouwd en een gezin gesticht, of er werd niet getrouwd, maar dat was dan een "levensgenieter" of een "oude vrijster", en volgens mij zijn baptisten geen katholieken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:01 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Dat heeft ie wel. Traditioneel gezien werden homos monnik en lesbiennes non. Die gingen dan lekker in een klooster zitten, ver van de wereld vandaan, waar ze leuk met elkaar bezig konden zijn en tegelijkertijd konden werken voor God.
Nu hoeven homos en lesbiennes dat niet meer. Ze hebben ook andere opties. En daardoor ontstaat een tekort aan geestelijken. En daar heeft hij last van.
Ik zie een Nobelprijs aankomen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
Goed plan.
Ik zou het meer zien als een variatie van moeder natuur.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:40 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Zie het meer als een ontwerp foutje van moeder natuur.
... kwamen ze soewielsoe op de Brandstapel terecht, homo of nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Katholieke homo's wel, als ze niet katholiek waren dan ...
Dat werd er vroeger (tot zo'n 50 jaar geleden) dan ook hardhandig uitgeramd, je kreeg gewoon met een rietje of lineaal een tik op je vingers.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zou het meer zien als een variatie van moeder natuur.
Net als de 10% linkshandigen tov. het overgrote deel rechtshandigen.
Eigenlijk is elke afwijkende kenmerk die niet erfelijk overdraagbaar is een ontwerp foutje. Maar zegt niets of ik de geaardheid fout vind, ik heb het hier over de biologische kenmerk. Ik vind dat iedereen moet kunnen kiezen hoe hij of zij zijn leven wilt leiden en de partner moet kunnen kiezen die hij of zij zelf wilt. Ook vind ik dat iedereen uit het leven moeten kunnen stappen als hij of zij dat wilt en zelfs vanaf 12 jaar de ouders moet kunnen kiezen die hij of zij wilt. Gewoon vrijheid van keuze om je leven te leiden zoals jij dat wilt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zou het meer zien als een variatie van moeder natuur.
Net als de 10% linkshandigen tov. het overgrote deel rechtshandigen.
Volgens mij heeft de VS nooit een katholieke meerderheid of overheersing gehad.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
... kwamen ze soewielsoe op de Brandstapel terecht, homo of niet
Het katholicisme is wel de grootste godsdiens van de VS, maar er is zeker geen meerderheid. 22% van de inwoners van de VS is katholiek.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de VS nooit een katholieke meerderheid of overheersing gehad.
Uiteraard, maar daarmee verdwijnt homoseksualiteit nog niet. Ze zijn gewoon ondergronds, zoals gebeurt in veel landen in het Midden-Oosten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het lijkt me dat als je weet dat je in een kooi opgesloten wordt, en er nooit meer uitkomt, zeker als normale homo tussen de echte tasjes en travestieten, je het wel uit je hoofd laat om ervoor uit te komen. Dus zo gek is het niet.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het katholicisme is wel de grootste godsdiens van de VS, maar er is zeker geen meerderheid. 22% van de inwoners van de VS is katholiek.
Maar goed, de man hier in dit filmpje is geen katholiek maar zo'n baptist. En van de 4500 aftakkingen van het protestantisme in de VS.
klopt.. zie onderquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de VS nooit een katholieke meerderheid of overheersing gehad.
http://en.wikipedia.org/w(...)_States#Christianityquote:The largest religion in the US is Christianity, practiced by the majority of the population (76% in 2008[4]). From those queried, roughly 51.3% of Americans are Protestants, 25% are Catholics, 1.7% are Mormons (the name commonly used to refer to members of The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints), and 1.7% of various other Christian denominations.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |