Wat een ongelofelijke mafkees.quote:Terwijl Obama zich als eerste Amerikaanse president eerder deze maand openlijk uitsprak over het homohuwelijk en de legalisering ervan, is een Amerikaanse priester uit North Carolina een andere mening toegedaan. In een preek stelde Charles Worley onomwonden dat alle homo's en lesbiennes niet langer het recht hebben om te leven.
Worley heeft zelfs een idee uitgedokterd hoe we ons van de homoseksuelen kunnen 'ontdoen'. Dat deed hij tijdens zijn preek voor de congregatie van de 'Providence Road Baptist Church' in Maiden, North Carolina, uit de doeken. In de video - opgenomen op 13 mei - stelt Worley voor om een hoge, lange en sterke kooi te bouwen, tot meer dan twee kilometer lang, 'waar alle lesbiënnes in kunnen'.
Vervolgens moet hetzelfde gemaakt worden voor de homo's en travestieten. 'Als we dan elektriciteit op het hek zetten, kunnen ze er niet meer uit... En weet je wat. Binnen enkele jaren zullen ze uitsterven. Waarom? Omdat ze zich niet kunnen voortplanten!'
Hier heeft-ie toch wel een punt! Ik ga ervanuit dat homosexualiteit (net als vrijwel alles) in ieder geval deels erfelijk is. Hoe meer het verboden is, hoe meer "ze" dus "normaal" trouwen en alsnog kinderen krijgen! M.a.w. alle landen die homohuwelijken verbieden krijgen net zo lang een toename totdat er genoeg zijn om het toe te staan. Geweldige backfire voor alle landen die het willen verbiedenquote:Binnen enkele jaren decennia zullen ze uitsterven. Waarom? Omdat ze zich niet kunnen voortplanten!'
Het is wel inherent aan religie, wat denk je dat deze priester voor geloof heeft?!quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:22 schreef BorisDeLul het volgende:
Zo zie je maar, het is niet inherent aan een religie om dit soort crap uit te kramen
Wat ik me nu opeens afvraag: waarom vinden wij dit soort gekken zo interessant dat de meest extreme uitspraken van totaal onbetekenende mensen hier het nieuws halen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:25 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Wat ik nu nooit begrijp: waarom zijn dit soort figuren nu altijd zo geïnteresseerd in de liefdeslevens van anderen?
Ja, maar onze lieve Heer wel en onze lieve Heer is enkel almachtig en heeft dus deze man nodig om het voor hem op te lossen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:25 schreef Wild_Overstekend het volgende:
O, wacht, dit is die vent die ook vindt dat je een kind mag meppen als het 'verkeerde neigingen' vertoont.
Wat ik nu nooit begrijp: waarom zijn dit soort figuren nu altijd zo geïnteresseerd in de liefdeslevens van anderen? Wat kan het hem schelen of twee mannen of twee vrouwen met elkaar trouwen, daar heeft hij toch geen last van?
Last van gehadquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:25 schreef Wild_Overstekend het volgende:
O, wacht, dit is die vent die ook vindt dat je een kind mag meppen als het 'verkeerde neigingen' vertoont.
Wat ik nu nooit begrijp: waarom zijn dit soort figuren nu altijd zo geïnteresseerd in de liefdeslevens van anderen? Wat kan het hem schelen of twee mannen of twee vrouwen met elkaar trouwen, daar heeft hij toch geen last van?
Juist. Religie is de engste, ergste, ziekste drugsverslaving die er is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het is wel inherent aan religie, wat denk je dat deze priester voor geloof heeft?!
En dat is ook vrij logisch: religie kan alleen overleven door mensen te "dwingen" te blijven geloven: afvalligen gaan naar de hel!
Sssst, je mag niet zeggen dat er met 2 maten gemeten wordt. Dan worden mensen boos.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:29 schreef El_Matador het volgende:
En met macht, dat is het ergste. Kan je dit als atheist ergens ongestraft roepen??
Heel goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:30 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Sssst, je mag niet zeggen dat er met 2 maten gemeten wordt. Dan worden mensen boos.
Omdat ze helaas mede de wet bepalen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het is wel inherent aan religie, wat denk je dat deze priester voor geloof heeft?!
En dat is ook vrij logisch: religie kan alleen overleven door mensen te "dwingen" te blijven geloven: afvalligen gaan naar de hel!
[..]
Wat ik me nu opeens afvraag: waarom vinden wij dit soort gekken zo interessant dat de meest extreme uitspraken van totaal onbetekenende mensen hier het nieuws halen?
Fijne haatuitspraak doe je daar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Omdat het niet erfelijk is. Het sterft ook niet uit. Zie het meer als een ontwerp foutje van moeder natuur. Maar ik vind het altijd bizar hoe onzekere mensen de keuzes van anderen als een bedreiging kunnen zien. En dan ook een vermoorden van de mensen met die keuzes als antwoord op hun eigen onzekerheid zien. Enge wereld soms.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed in de VS, en dat is een goede zaak! Als deze man dit niet zou mogen zeggen, zou-ie het wel denken. Laat hem lekker, hij maakt zichzelf hooguit onsterfelijk belachelijk.
[..]
Hier heeft-ie toch wel een punt! Ik ga ervanuit dat homosexualiteit (net als vrijwel alles) in ieder geval deels erfelijk is. Hoe meer het verboden is, hoe meer "ze" dus "normaal" trouwen en alsnog kinderen krijgen! M.a.w. alle landen die homohuwelijken verbieden krijgen net zo lang een toename totdat er genoeg zijn om het toe te staan. Geweldige backfire voor alle landen die het willen verbieden![]()
Vergeet niet dat het in Nederland ook eeuwenlang verboden was, en pas sinds kort "normaal" is.
En sinds homohuwelijken zijn toegestaan verwacht ik daadwerkelijk dat we over 100 jaar minder homo's zullen hebben...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |