abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 mei 2012 @ 07:31:06 #1
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_111958088
ad.nl

quote:
Terwijl Obama zich als eerste Amerikaanse president eerder deze maand openlijk uitsprak over het homohuwelijk en de legalisering ervan, is een Amerikaanse priester uit North Carolina een andere mening toegedaan. In een preek stelde Charles Worley onomwonden dat alle homo's en lesbiennes niet langer het recht hebben om te leven.

Worley heeft zelfs een idee uitgedokterd hoe we ons van de homoseksuelen kunnen 'ontdoen'. Dat deed hij tijdens zijn preek voor de congregatie van de 'Providence Road Baptist Church' in Maiden, North Carolina, uit de doeken. In de video - opgenomen op 13 mei - stelt Worley voor om een hoge, lange en sterke kooi te bouwen, tot meer dan twee kilometer lang, 'waar alle lesbiënnes in kunnen'.

Vervolgens moet hetzelfde gemaakt worden voor de homo's en travestieten. 'Als we dan elektriciteit op het hek zetten, kunnen ze er niet meer uit... En weet je wat. Binnen enkele jaren zullen ze uitsterven. Waarom? Omdat ze zich niet kunnen voortplanten!'
Wat een ongelofelijke mafkees.
pi_111958108
:') ja, met zo'n instelling kom je er wel.

Ik vind het jammerlijk dat zulke mensen, die eigenlijk een massamoord-idee uitspreken. Niet gewoon genadeloos in de cel gegooid worden voor een jaar of 2/3 :') __!

Droevig dit weer hoor..
  donderdag 24 mei 2012 @ 07:36:19 #3
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_111958128
Goed plan. Het is immers een feit dat iedere homo of lesbienne minstens één ouder heeft die op het 'verkeerde geslacht' valt. ^O^
pi_111958131
Helemaal mee eens, een kooi in die flikkers

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 24 mei 2012 @ 07:37:23 #5
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_111958138
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 24 mei 2012 @ 07:37:52 #6
375279 Comandante
Niet vergeten suiker halen hih
pi_111958139
Dat je zo dom kunt zijn -O-
Hoiii
  donderdag 24 mei 2012 @ 07:42:16 #7
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_111958160
:')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:12:24 #9
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_111958457
Dat soort mannetjes zijn eng en vooral zeer gevaarlijk.

http://www.evilbible.com/
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:18:13 #10
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_111958546
Tja, als je kinderen dan ook nog van jongs af aan blijft influisteren dat ze homoseksuelen moeten haten, blijf je dit soort problemen behouden. Daarnaast, waarom zouden mensen kiezen om homoseksueel te zijn als je door een relatief groot deel van de samenleving wordt uitgekotst?
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:20:27 #11
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_111958570
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed in de VS, en dat is een goede zaak! Als deze man dit niet zou mogen zeggen, zou-ie het wel denken. Laat hem lekker, hij maakt zichzelf hooguit onsterfelijk belachelijk.

quote:
Binnen enkele jaren decennia zullen ze uitsterven. Waarom? Omdat ze zich niet kunnen voortplanten!'
Hier heeft-ie toch wel een punt! Ik ga ervanuit dat homosexualiteit (net als vrijwel alles) in ieder geval deels erfelijk is. Hoe meer het verboden is, hoe meer "ze" dus "normaal" trouwen en alsnog kinderen krijgen! M.a.w. alle landen die homohuwelijken verbieden krijgen net zo lang een toename totdat er genoeg zijn om het toe te staan. Geweldige backfire voor alle landen die het willen verbieden :7
Vergeet niet dat het in Nederland ook eeuwenlang verboden was, en pas sinds kort "normaal" is.

En sinds homohuwelijken zijn toegestaan verwacht ik daadwerkelijk dat we over 100 jaar minder homo's zullen hebben...
censuur :O
pi_111958588
Ik vermoed een homo-incesttrauma, van deze goddelijke pijpslet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:22:35 #13
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_111958604
Die doet niet onder voor die haatimams die hier de boel wel eens op stelten komen zetten.

Zo zie je maar, het is niet inherent aan een religie om dit soort crap uit te kramen; het is gewoon een menselijk gebrek. :{
pi_111958614
Het zijn allemaal geestelijke gestoorden
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_111958644
O, wacht, dit is die vent die ook vindt dat je een kind mag meppen als het 'verkeerde neigingen' vertoont.

Wat ik nu nooit begrijp: waarom zijn dit soort figuren nu altijd zo geïnteresseerd in de liefdeslevens van anderen? Wat kan het hem schelen of twee mannen of twee vrouwen met elkaar trouwen, daar heeft hij toch geen last van?
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:26:41 #16
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_111958662
quote:
8s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:22 schreef BorisDeLul het volgende:
Zo zie je maar, het is niet inherent aan een religie om dit soort crap uit te kramen
Het is wel inherent aan religie, wat denk je dat deze priester voor geloof heeft?!
En dat is ook vrij logisch: religie kan alleen overleven door mensen te "dwingen" te blijven geloven: afvalligen gaan naar de hel!

quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:25 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Wat ik nu nooit begrijp: waarom zijn dit soort figuren nu altijd zo geïnteresseerd in de liefdeslevens van anderen?
Wat ik me nu opeens afvraag: waarom vinden wij dit soort gekken zo interessant dat de meest extreme uitspraken van totaal onbetekenende mensen hier het nieuws halen?
censuur :O
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:26:45 #17
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_111958664
quote:
O, wacht, dit is die vent die ook vindt dat je een kind mag meppen als het 'verkeerde neigingen' vertoont.

Wat ik nu nooit begrijp: waarom zijn dit soort figuren nu altijd zo geïnteresseerd in de liefdeslevens van anderen? Wat kan het hem schelen of twee mannen of twee vrouwen met elkaar trouwen, daar heeft hij toch geen last van?
Ja, maar onze lieve Heer wel en onze lieve Heer is enkel almachtig en heeft dus deze man nodig om het voor hem op te lossen. :Y
pi_111958666
quote:

Last van gehad ;)

Anders word je niet zó fel...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_111958695
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:26 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Het is wel inherent aan religie, wat denk je dat deze priester voor geloof heeft?!
En dat is ook vrij logisch: religie kan alleen overleven door mensen te "dwingen" te blijven geloven: afvalligen gaan naar de hel!
Juist. Religie is de engste, ergste, ziekste drugsverslaving die er is.

En met macht, dat is het ergste. Kan je dit als atheist ergens ongestraft roepen??

pi_111958696
Eindelijk weer eens een goed Christen (tm) die gewoon de wil van Zijn God wil uitvoeren in plaats van allerlei stompzinnnige wauwelverhaaltjes te verzinnen over hoe God Liefde is enz.

Hup - gewoon de Haat omarmen. Good man.
pi_111958717
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:29 schreef El_Matador het volgende:

En met macht, dat is het ergste. Kan je dit als atheist ergens ongestraft roepen??
Sssst, je mag niet zeggen dat er met 2 maten gemeten wordt. Dan worden mensen boos.
pi_111958723
quote:
3s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:30 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Sssst, je mag niet zeggen dat er met 2 maten gemeten wordt. Dan worden mensen boos.
Heel goed.

):O ~O>

pi_111958724
quote:

[..]

[..]

Wat ik me nu opeens afvraag: waarom vinden wij dit soort gekken zo interessant dat de meest extreme uitspraken van totaal onbetekenende mensen hier het nieuws halen?
Omdat ze helaas mede de wet bepalen.
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:39:23 #24
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_111958853
quote:

[..]

Fijne haatuitspraak doe je daar.

Het komt vaak voor bij religie, omdat het een instituut is met herders en schapen en de daarbij komende machtspositie van de herders. Zeker als er ook een boekje is waar afkeurend wordt gesproken over homo's. Maar het is nog altijd de MENS, en niet de religie, die dit soort crap uitspreekt.

Je hoeft geen gelovige te zijn om homo's te haten. Of joden, of zigeuners, of wat dan ook.
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:40:39 #25
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_111958866
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed in de VS, en dat is een goede zaak! Als deze man dit niet zou mogen zeggen, zou-ie het wel denken. Laat hem lekker, hij maakt zichzelf hooguit onsterfelijk belachelijk.

[..]

Hier heeft-ie toch wel een punt! Ik ga ervanuit dat homosexualiteit (net als vrijwel alles) in ieder geval deels erfelijk is. Hoe meer het verboden is, hoe meer "ze" dus "normaal" trouwen en alsnog kinderen krijgen! M.a.w. alle landen die homohuwelijken verbieden krijgen net zo lang een toename totdat er genoeg zijn om het toe te staan. Geweldige backfire voor alle landen die het willen verbieden :7
Vergeet niet dat het in Nederland ook eeuwenlang verboden was, en pas sinds kort "normaal" is.

En sinds homohuwelijken zijn toegestaan verwacht ik daadwerkelijk dat we over 100 jaar minder homo's zullen hebben...
Omdat het niet erfelijk is. Het sterft ook niet uit. Zie het meer als een ontwerp foutje van moeder natuur. Maar ik vind het altijd bizar hoe onzekere mensen de keuzes van anderen als een bedreiging kunnen zien. En dan ook een vermoorden van de mensen met die keuzes als antwoord op hun eigen onzekerheid zien. Enge wereld soms.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')