Dat moet goedkomen! is weinig bijzonders aan en je zit lekker hoogquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:37 schreef LadyBlack het volgende:
Straks naar Berlijn
En straks voor het eerst zo'n 9-persoonsbusje rijden
Met die dingen kan je ook met 40 over een rotondequote:Op donderdag 24 mei 2012 07:37 schreef LadyBlack het volgende:
Straks naar Berlijn
Dat leek mij ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat moet goedkomen! is weinig bijzonders aan en je zit lekker hoog
En Berlijn lijkt me ook tof, gaan we misschien deze zomer heen.
Gaaf en gaaf, heel veel plezier, denk aan je draaicirkel en lengte bij in- en uitvoegen en post pics/verhalen als je terugbentquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:37 schreef LadyBlack het volgende:
Straks naar Berlijn
Mwah, moe zijn kun je met een tukkie oplossen, en de hoofdpijn met een glas water en een paracetamolquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:58 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Nog steeds moe en hoofdpijnleuk, dit weer
Ik slaap slecht door de warmte en paracetamol helpt bij mij hoogstzelden tot nooitquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwah, moe zijn kun je met een tukkie oplossen, en de hoofdpijn met een glas water en een paracetamol
Hm, minderquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik slaap slecht door de warmte en paracetamol helpt bij mij hoogstzelden tot nooit
Geen airco, maar met de deuren tegenover elkaar open gaat het wel. Het is wel aan de warme kantquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He lub, is het op jou werkplek nog een beetje uit te houden of heb je airco in de zaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |