Bij een motie van wantrouwen wordt in principe het vertrouwen in de minister opgezegd, is dus in feiten hetzelfde ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:48 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Klaar!
Vragenstelling was in ieder geval een stuk beter dan de oude examens. Ik vrees dat Maatw. mijn herkansing wordt. Als ik jullie antwoorden zie denk ik natuurlijk! hoe stom..
Wat was eigenlijk de antwoord van de Tweede Kamer om de een minister tegen te houden? Ik had motie van wantrouwen indienen en vertrouwen opzeggen maar toen ik zaal uitliep dacht ik is dat niet hetzelfde?
Was toch antwoord van de eerste kamer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:48 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Klaar!
Vragenstelling was in ieder geval een stuk beter dan de oude examens. Ik vrees dat Maatw. mijn herkansing wordt. Als ik jullie antwoorden zie denk ik natuurlijk! hoe stom..
Wat was eigenlijk de antwoord van de Tweede Kamer om de een minister tegen te houden? Ik had motie van wantrouwen indienen en vertrouwen opzeggen maar toen ik zaal uitliep dacht ik is dat niet hetzelfde?
Daadstraf geen idee wat ik bij de tweede gedeelte van de vraag had ingevuldquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:49 schreef FirefoxNB het volgende:
en deze? daadstraf of dadersstraf ofzo
ik had daadstraf, je wordt op het feit dat je de daad pleegt gestraft..
had nooit van die begrippen gehoord trouwens is dit goed.. wat hadden jullie?
Ja maar iedere vraag is afzonderlijk, he....Ze vroegen 2 kenmerken uit tabel 1....Er zijn verschillende antwoorden mogelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:48 schreef Blistering het volgende:
Daar ging juist die ene vraag over waarom het kabinet Rutte-I een bijzondere staatsrechtelijke band heeft met 't kabinet. Dat is omdat ze geen meerderheid hebben, en dus bij geen steun van de gedoogpartner PVV terugvallen op steun uit de oppositie.
Dacht ik..
De vraag over de eerste kamer was volgens mij wat een eerste kamer kan doen om een wet tegen te houden, of iets dergelijks. En in mijn boek staat dit:quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:49 schreef enthiric het volgende:
[..]
Was toch antwoord van de eerste kamer?
Bah had motie :squote:Op donderdag 24 mei 2012 12:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
De vraag over de eerste kamer was volgens mij wat een eerste kamer kan doen om een wet tegen te houden, of iets dergelijks. En in mijn boek staat dit:
- De eerste kamer heeft GEEN recht op amendement & initiatief
- De eerste kamer kan schriftelijke vragen stellen of een parlementaire enquete instellen, dus het vragenrecht & het recht op enquete.
Ik ook, leek me een beetje logisch. Je gaat toch een minimumstraf op een bepaalde daad/straf leggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:49 schreef FirefoxNB het volgende:
en deze? daadstraf of dadersstraf ofzo
ik had daadstraf, je wordt op het feit dat je de daad pleegt gestraft..
had nooit van die begrippen gehoord trouwens is dit goed.. wat hadden jullie?
Mijn boek bevat ze wel, en het is daadstraf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:52 schreef Blistering het volgende:
De begrippen daadstraf en daderstraf ben ik nog nooit tegen gekomen in mijn boek, ik heb overgens ook gekozen voor daadstraf.
Of niet :<quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:53 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Mijn boek bevat ze wel, en het is daadstraf.
Fuck!quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Bij een motie van wantrouwen wordt in principe het vertrouwen in de minister opgezegd, is dus in feiten hetzelfde ja.
Hmmm...eigenlijk wel ja, maar wat wordt onze klacht dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:53 schreef enthiric het volgende:
Klacht invullen en gratis punten verdienen dan maar?
EU kwam wel terug...met dat intergouvermenteel/supranationaalquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:53 schreef FirefoxNB het volgende:
jammer dit jaar geen EU of meerkeuze...normaal zat er gemiddeld 1 meerkeuze
Was een weggevertjequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:54 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
EU kwam wel terug...met dat intergouvermenteel/supranationaal
Nee jammer, EU snap ik nu juist wat beter. Maar er was toch ook een vraag of intergr.. en supra.. nog watte. Ben ik ook nooit tegenkomenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:53 schreef FirefoxNB het volgende:
jammer dit jaar geen EU of meerkeuze...normaal zat er gemiddeld 1 meerkeuze
oja dat wel... geen parlement raad etc.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:54 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
EU kwam wel terug...met dat intergouvermenteel/supranationaal
Jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:54 schreef Blistering het volgende:
Criminaliteitsbeleid is intergouvernementeel toch?
Bij dit soort vragen weet ik dat nooit omdat de kans op een juist antwoord 50% is. Ik hoop het welquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:56 schreef Rechten_Student het volgende:
Ik had intergouvermenteel, maar ik had omdat de landen samenwerken, dat is dus fout..denken jullie dat ik toch nog 1 punt krijg voor intergouvermenteel?
Nou ik niet zoquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:00 schreef Blistering het volgende:
Volgens mij heeft iedereen 't nog best aardig gedaan als ik 't zo lees
Ik had vaderlandsliefdequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Trouwens wat was die antwoorden over populisme/Henk & Ingrid? Ik had ze komen op voor hun achterban en ze komen met simpele 'oplossingen'
ik had iets van:quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Trouwens wat was die antwoorden over populisme/Henk & Ingrid? Ik had ze komen op voor hun achterban en ze komen met simpele 'oplossingen'
sorry maar je moest toch vanuit de bron een kenmerk(2) halen .. of een voorbeeld bij een kenmerk ofzquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:03 schreef SLP_ het volgende:
Ik had charismatische leider en eenheid/nationaal
Ja ik had met nationaal dat wilders de subsidies op cultureel nationaal erfgoed wilt behouden ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:05 schreef FirefoxNB het volgende:
[..]
sorry maar je moest toch vanuit de bron een kenmerk halen toch..
Bevolkingslagen had ik eerst ook, maar heb het toch doorgestreeptquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:05 schreef Blistering het volgende:
Bij populisme had ik dat de PVV veralgemeniseerd door het over ''alle bevolkingslagen'' oid te hebben. En nog niets dat ze politiek bedrijven op basis van aannames om ''hun'' Henk & Ingrid maar te plezieren.
iig 2 foute dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |