abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111966783
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:54 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

EU kwam wel terug...met dat intergouvermenteel/supranationaal
oja dat wel... geen parlement raad etc.

maar dat supranationaal was boven de lidstaten verheven
en intergoev. was toch lidstaten die soevein beleid hebben. zelf bepalen

en het antwoord was intergoever...
pi_111966784
quote:
5s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:54 schreef Blistering het volgende:
Criminaliteitsbeleid is intergouvernementeel toch?
Ja :P Er stond duidelijk in dat Nederland als laatste land van de EU de minimumstraf invoerde :P Supranationaal is boven het nationale niveau, dan legt de EU regels op aan het land.

Intergouvenementeel mag het land zelf beslissen :P
pi_111966811
Ik had intergouvermenteel, maar ik had omdat de landen samenwerken, dat is dus fout..denken jullie dat ik toch nog 1 punt krijg voor intergouvermenteel?
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:57:31 #179
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_111966848
Ik heb gewoon de definities gegeven. Intergouvermentele betekent concreet dat als 1 land tegen een voorstel is, dat het voorstel dan niet door gaat. Supranationaal betekent dat een voorstel bij een meerderheid aangenomen wordt.

Maarja, ik weet het niet :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_111966851
kan. best. maar zou er niet meteen vanuit gaan
pi_111966855
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:56 schreef Rechten_Student het volgende:
Ik had intergouvermenteel, maar ik had omdat de landen samenwerken, dat is dus fout..denken jullie dat ik toch nog 1 punt krijg voor intergouvermenteel?
Bij dit soort vragen weet ik dat nooit omdat de kans op een juist antwoord 50% is. Ik hoop het wel :)
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:00:38 #182
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_111966963
Volgens mij heeft iedereen 't nog best aardig gedaan als ik 't zo lees *O*
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_111966969
Volgens mij was 't 2 punten waard,...
pi_111966996
quote:
14s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:00 schreef Blistering het volgende:
Volgens mij heeft iedereen 't nog best aardig gedaan als ik 't zo lees *O*
Nou ik niet zo -O-
pi_111967037
Trouwens wat was die antwoorden over populisme/Henk & Ingrid? Ik had ze komen op voor hun achterban en ze komen met simpele 'oplossingen'
pi_111967045
Gaan we klagen mensen? :@
pi_111967058
Uiteraard!
pi_111967069
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Trouwens wat was die antwoorden over populisme/Henk & Ingrid? Ik had ze komen op voor hun achterban en ze komen met simpele 'oplossingen'
Ik had vaderlandsliefde
Afzet tegen de establishment(maar deze 2e is volgens mij fout)
pi_111967075
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef Rechten_Student het volgende:
Gaan we klagen mensen? :@
het zou stom zijn om niet te klagen
pi_111967077
van 75 punten mmm... met veel punten weet je nou nooit of je er genoeg hebt gehaald.. maar ene kant denk ik van wel bij maw... bijna elk vraag wel met enige vorm van zekerheid gemaakt en net op tijd klaar.

maar 1 vraag.... er stond ook bij een vraag: verwijs naar regels...... dan mag je toch ook citeren...
pi_111967103
Ik had charismatische leider en eenheid/nationaal :P
pi_111967117
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Trouwens wat was die antwoorden over populisme/Henk & Ingrid? Ik had ze komen op voor hun achterban en ze komen met simpele 'oplossingen'
ik had iets van:

dicht bij de burger staan( als kenmerk) etc.
en
de ander ben ik vergeten
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:05:02 #193
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_111967143
Bij populisme had ik dat de PVV veralgemeniseerd door het over ''alle bevolkingslagen'' oid te hebben. En nog niets dat ze politiek bedrijven op basis van aannames om ''hun'' Henk & Ingrid maar te plezieren. :')

iig 2 foute dingen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_111967155
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:03 schreef SLP_ het volgende:
Ik had charismatische leider en eenheid/nationaal :P
sorry maar je moest toch vanuit de bron een kenmerk(2) halen .. of een voorbeeld bij een kenmerk ofz
pi_111967206
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:05 schreef FirefoxNB het volgende:

[..]

sorry maar je moest toch vanuit de bron een kenmerk halen toch..
Ja ik had met nationaal dat wilders de subsidies op cultureel nationaal erfgoed wilt behouden ofzo :P
En ik koppelde charismatisch aan het feit dat hij het Nederlandse volk aanspreekt met normale hollandse namen en dat mensen zich dan sneller verbonden met hem voelen :')
pi_111967207
quote:
12s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:05 schreef Blistering het volgende:
Bij populisme had ik dat de PVV veralgemeniseerd door het over ''alle bevolkingslagen'' oid te hebben. En nog niets dat ze politiek bedrijven op basis van aannames om ''hun'' Henk & Ingrid maar te plezieren. :')

iig 2 foute dingen.
Bevolkingslagen had ik eerst ook, maar heb het toch doorgestreept

Ik wens mijn leraren trouwens veel plezier met nakijken _O- Overal kris kras streepjes en zinnen die niet lopen
pi_111967235
ik kraste ook aardig wat...hahah meerdere blijkbaar
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:07:20 #198
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_111967238
Haha, ik heb in dit examen ook extreem veel gekrast, en kleine woordjes tussendoor geschreven :')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_111967258
precies ik ook :p
pi_111967285
IK OOK ! :') En ik maar denken dat ik de enige was _O- Gelukkig _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')