Dat maakt verder niet uit, alles over toekomstige afleveringen hoort achter spoilertags, ook al is het een interpretatie (vind ik)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:10 schreef schijffie het volgende:
Er moet nog een heel seizoen komen, dus iedere gek kan raden dat Dexter er zich op een of andere manier uitlult of bewijs vernietigd o.i.d.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:31 schreef Crientj het volgende:
nou, idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of hij sluit haar ff op tot ze rustig wordtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:10 schreef schijffie het volgende:
Er moet nog een heel seizoen komen, dus iedere gek kan raden dat Dexter er zich op een of andere manier uitlult of bewijs vernietigd o.i.d.
Ik ben het ermee eens dat dingen die nog uitgezonden moeten worden even achter spoilertags moeten, maar als iemand alleen maar zegt dat hij of zij het vindt tegenvallen zegt dat echt 0,0% over wat er gaat gebeuren. En wat voor die persoon teleurstellend is, kan voor jou juist iets heel positiefs zijn dus het kan echt nog alle kanten op.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat maakt verder niet uit, alles over toekomstige afleveringen hoort achter spoilertags, ook al is het een interpretatie (vind ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2012 14:46:58 ]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:43 schreef MAHL het volgende:
Ik moet ook weleens huilen van vreugd om haar schoonheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, herkenbaar.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:24 schreef megamandy het volgende:
Ik kijk geen trailers meer van DexterOok met al die "next week" dingen (ben even de naam kwijt
).
Vorig seizoen zag je meteen wat voor een soort moorden er gepleegd waren etc. hele effect weg
zo inderdaad... wat een beauty!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik moet ook weleens huilen van vreugd om haar schoonheid.
Wat jij zegt. Ik ga niet kijken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kijk niet, ik kijk niet, ik kijk niet, ik kijk niet
Ben nog steeds getraumatiseerd dat ik vorig jaar niet op tijd op stop kon klikken en zo de preview zag voor een volgende aflevering. Zag je meteen dat lijk op die paarden voorbij komenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat jij zegt. Ik ga niet kijken.
Haha ja dan is het beter deze trailer niet te kijken want deze spoilers zijn nog een stuk erger.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben nog steeds getraumatiseerd dat ik vorig jaar niet op tijd op stop kon klikken en zo de preview zag voor een volgende aflevering. Zag je meteen dat lijk op die paarden voorbij komenGrootste WTF-moment van de aflevering daardoor verknald.
Nu wil ik gewoon weer blanco het seizoen in gaan.
Hij geeft idd wel wat weg, maar das juist waarom ik hem keek, dexter is zo slecht de laatse seizoenen(sorry), dat ik wilde weten of ik deze wel moest kijken, ik had niks te verliezenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:06 schreef Fyodor het volgende:
Heb me beheerst om de trailer niet te bekijken. Die van het vorige seizoen gaf me helaas veel meer prijs dan me lief was.
Nog even wachten, heb er zin in!
deze ook helaas, beter lekker wachten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:06 schreef Fyodor het volgende:
Heb me beheerst om de trailer niet te bekijken. Die van het vorige seizoen gaf me helaas veel meer prijs dan me lief was.
Nog even wachten, heb er zin in!
Nou ja, is niet dat ik een scene verwacht had waarin ze te zien was met mooie tijgerprint-lingerie (zoals in Chuckquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan kan de trailer toch helemaal niet tof zijn?
Nou tot die tijd dan maar even dit plaatjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nou ja, is niet dat ik een scene verwacht had waarin ze te zien was met mooie tijgerprint-lingerie (zoals in Chuck), maar helemáál niet...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nou tot die tijd dan maar even dit plaatje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:52 schreef Oliviertje1994 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:50 schreef Daskaar het volgende:
holy shit! die trailer is tof!
dit zou wel eens een goed seizoen kunnen zijn!
heb er zin in!
Finally!!quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:44 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ter voorbereiding op het nieuwe seizoen ben ik nu bezig naar Chuck te kijken, ben nu halverwege het 4e seizoen en wat mij betreft is Yvonne Strahovski very much approved
quote:Op maandag 17 september 2012 16:52 schreef shiznuts het volgende:
Dat zou wat zijn.
Maar... daar is ze denk ik te 'classy' voor.
Stiles?quote:Op maandag 17 september 2012 16:27 schreef speknek het volgende:
Zou Strahovski ook d'r tieten laten zien?. Wel duidelijk omhoog gegaan van Stiles.
Ze had een rol in Californication moeten krijgen!quote:Op maandag 17 september 2012 18:16 schreef shiznuts het volgende:
Mja, ik heb ook Chuck gekeken, daarin was ze ook.
Maar echt topless kan ik me niet voorstellen. Nou ja, voorstellen natuurlijk wel, maar voorstellen dat het op tv komt niet.
Maar het komt op Showtime, een betaalzender, en sinds Game of Thrones en Spartacus is men er gelukkig wat vrijer mee omgegaan... Dus misschien een kontje of een sideview?quote:Op maandag 17 september 2012 18:16 schreef shiznuts het volgende:
Mja, ik heb ook Chuck gekeken, daarin was ze ook.
Maar echt topless kan ik me niet voorstellen. Nou ja, voorstellen natuurlijk wel, maar voorstellen dat het op tv komt niet.
Maar kijk die oogjes dan... Die vrágen toch gewoon om een klodder zaad? Of ben ik de enige die dat zietquote:
Same here! Nog helemaal niets geen trailer of wat dan ook gezien.quote:Op maandag 17 september 2012 15:39 schreef robdriessen het volgende:
Gelukkig tot nu toe nog alles weten te ontwijken qua spoilers. Ik wil met aflevering 1 van het nieuwe seizoen gewoon weer verder gaan vanaf "Oh God!" En Oh God, wat een "Oh God!" was dat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2012 21:27:37 ]
Ik had alle 6 seizoenen vrij snel achter elkaar gekeken. Ik vond seizoen 6 één van de mindere van alle seizoenen. Maar om nu te zeggen dat je hem beter niet kijkt, vind ik overdreven. Ik zou hem gewoon kijken, zoveel afleveringen zijn het toch niet.quote:Op zondag 23 september 2012 21:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb seizoen 6 nog niet gezien. Is dat seizoen echt zo slecht als de verhalen of is het nog wel te doen?
Ik vond het toch wel een boeiend seizoen hoor. Sowieso leuker dan seizoen 5.quote:Op zondag 23 september 2012 21:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb seizoen 6 nog niet gezien. Is dat seizoen echt zo slecht als de verhalen of is het nog wel te doen?
Het was zeker niet het beste seizoen, maar zeker wel kijkbaar hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 21:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 09:05 schreef Daskaar het volgende:
5 en 6 kan je overslaan. niet de moeite waard. tenzij voorspelbaar en onrealistisch, jouw kop thee is natuurlijk
Ja.quote:Op maandag 24 september 2012 11:33 schreef Vlindur het volgende:
Was er al bekend dat er een seizoen 8 komt?!?!?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Dexter_episodes
Season 8 (2013)
Executive producer Sara Colleton confirmed that Season 8 will be the show's last season and they already know how the show is going to end.[84]
[edit]
5 vond ik eigenlijk best wel heel goed, dus dan kan seizoen 6 niet al te veel tegenvallenquote:Op zondag 23 september 2012 22:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik vond het toch wel een boeiend seizoen hoor. Sowieso leuker dan seizoen 5.
6: alleen Travis dus, Gellar was zelf een slachtoffer en allang doodquote:Op maandag 24 september 2012 11:30 schreef Vlindur het volgende:
1- Icetruck killer
2- Bay Harbor Butcher
3- Miguel
4- John Lithgow
5- Lumen
6- professor Gellar en Travis Marshall
Zo, dan weet ik precies weer welk seizoen welke was
5 was met Lumen een meer dan prma seizoen. 6 valt wel wat tegen idd.quote:Op maandag 24 september 2012 09:05 schreef Daskaar het volgende:
5 en 6 kan je overslaan. niet de moeite waard. tenzij voorspelbaar en onrealistisch, jouw kop thee is natuurlijk
dat was idd insane, een paar van de mooiste en meest indrukwekkende beelden die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 24 september 2012 11:57 schreef JochemP het volgende:
Waarom al die haat op 6? Dat moment met die gestripte lijken op die paarden was episch
En niet te vergeten de scène met de engel (expres lekker vaag om niet al te zeer te spoileren)quote:Op maandag 24 september 2012 12:43 schreef Daskaar het volgende:
[..]
dat was idd insane, een paar van de mooiste en meest indrukwekkende beelden die ik ooit gezien heb.
Die vond ik lame, dat was gewoon een Saw ripoff, als die domme politieagente niet over t draad was gestruikeld was dat meisje dus niet dood geweest.quote:Op maandag 24 september 2012 12:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En niet te vergeten de scène met de engel (expres lekker vaag om niet al te zeer te spoileren)
omijngod en dat oeverloze gezever over zn dark passenger.quote:Op maandag 24 september 2012 11:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]![]()
Gewoon kijken als je Dexter leuk vindt.
Nog maar heel eventjes ren het begint weer.
Als ze nu weer het zo draaien dat Debra niet doorheeft dat Dexter een seriemoordenaar is dan haak ik af.quote:Op maandag 24 september 2012 12:50 schreef Daskaar het volgende:
[..]
omijngod en dat oeverloze gezever over zn dark passenger.
sinds welk seizoen is hij zichzelf en elke stap die hij maakt zo aan het uitkauwen
"snap je nog niet wat ie aan het doen is? wacht hij verteld het je zelf!"
nou idd! en die eerste scene die was vrijgegeven beloofd weinig goeds.quote:Op maandag 24 september 2012 12:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als ze nu weer het zo draaien dat Debra niet doorheeft dat Dexter een seriemoordenaar is dan haak ik af.
Ze gaan nu in 26 episodes toewerken naar de finale dus ben bang dat ze weer enorm gaan rekken
Dat is dus het nadeel van hier en op andere discussiefora meelezen. Daardoor was ik er ook al op voorbereid, terwijl de twist anders best als een verrassing had kunnen komen.quote:Op maandag 24 september 2012 12:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar t meest lame was dat heel de wereld allang doorhad dat Geller niet echt was maar een dark passenger.
Je had dit niet zelf door anders?quote:Op maandag 24 september 2012 13:23 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Dat is dus het nadeel van hier en op andere discussiefora meelezen. Daardoor was ik er ook al op voorbereid, terwijl de twist anders best als een verrassing had kunnen komen.
Durf ik niet te zeggen. Ik en velen anderen werden overtuigd door de argumenten die hier werden geplaatst. Bijvoorbeeld in het restaurant dat de bediening de bestelling van Travis opneemt, maar niets vraagt aan Geller. Zulke subtiele hints zijn echt niet zo vanzelfsprekend om gelijk door te hebben hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 13:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je had dit niet zelf door anders?
Yvonne Strahovski?quote:Op maandag 24 september 2012 12:56 schreef Stefan het volgende:
Wie wordt de gastster dit seizoen trouwens?
http://www.imdb.com/name/nm2088803/filmoseries#tt0773262quote:Buck the System (14 October 2012) - Hannah McKay
Run (21 October 2012) - Hannah McKay
Swim Deep (28 October 2012) - Hannah McKay
Do the Wrong Thing (4 November 2012) - Hannah McKay
Chemistry (11 November 2012) - Hannah McKay
Argentina (18 November 2012) - Hannah McKay
Helter Skelter (25 November 2012) - Hannah McKay
The Dark... Whatever (2 December 2012) - Hannah McKay
Do You See What I See (9 December 2012) - Hannah McKay
Lethal Injection (16 December 2012) - Hannah McKay
Voor mij en vele anderen wel, op t IMDB forum ook.quote:Op maandag 24 september 2012 13:26 schreef Nickske1912 het volgende:
Zulke subtiele hints zijn echt niet zo vanzelfsprekend om gelijk door te hebben hoor.
2-3-4-1-5-6quote:Op maandag 24 september 2012 11:57 schreef tompsv18 het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk de beste seizoenen?
Dit is mijn volgorde (van goed naar minder):
4-2-1-5-3-6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |