abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115943925
Ik ga wel mee eten. Als we daarna nog naar Expendables gaan bezoek ik wel ff de wallen ofzo, zie ik jullie na de film weer.
pi_115943948
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:49 schreef picodealion het volgende:
Ik ga wel mee eten. Als we daarna nog naar Expendables gaan bezoek ik wel ff de wallen ofzo, zie ik jullie na de film weer.
Welke film draaien ze in de wallen?
pi_115943952
Ouwe Hoeren
pi_115943996
quote:
Dat zien we morgen wel. Ik denk dat het vooral belangrijk is met zo'n gezelschap dat we het eten ergens gereserveerd hebben. Foxy, doe jij dat?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_115944120
Ik probeer iig om 12.00 in t vondelpark te zijn, eten weet ik nog steeds niet zeker :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_115944212
quote:
Ik wilde van de week nog posten dat ik expandables wel een mooie film vindt, maar dan zwijg je me morgen vast en zeker dood met die attitude of niet?

PS waar kan ik t beste parkeren morgen?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_115944251
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:58 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Niet? Tis overal f*cking duur in Amsterdam :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_115944269
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:59 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat is voor mij niet relevant
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_115944388
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:59 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Heeft Amsterdam een Transferium? Die dingen zijn handig!
Anyway, ik kom morgen met de trein, veel makkelijker (dat vind ik bijna nooit, dus dat zegt wat over 020 ;) )
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_115945617
niemand die uit de lijn Den Haag/ Amsterdam naar de meet gaat?
pi_115946186
Ik pak de lijn EHV/Utrecht/A'dam :)
pi_115946213
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:00 schreef DragonFodder het volgende:
Ik pak de lijn EHV/Utrecht/A'dam :)
ik doelde er meer op dat iemand dan met me mee zou kunnen rijden, free of charge :)
pi_115947214
quote:

[..]

Ik wilde van de week nog posten dat ik expandables wel een mooie film vindt, maar dan zwijg je me morgen vast en zeker dood met die attitude of niet?

P&R Sloterdijk, of net ervoor, das gratis in t weekend en tramverbinding naar vondelpark volgens mij :)
pi_115947566
quote:

[..]

Ik heb 'm niet gezien dus ik kan natuurlijk niet objectief oordelen, maar mijn filmsmaak kennende weet ik dat ik dit geen leuken film ga vinden.
pi_115947905
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:01 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

ik doelde er meer op dat iemand dan met me mee zou kunnen rijden, free of charge :)
Oh dat zou wel goed uitkomen voor mij, vanuit Den Haag O-)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:14:58 #166
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_115962997
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:22 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

En jouw vrouwe dan?
Mijn vrouwe is er in maart bijgeweest bij John Carter, maar het nerdgehalte oversteeg al haar verwachtingen.
Je kan met haar zeker goed films kijken en ze heeft een brede smaak, maar volgens haar overdrijven we nogal als wij (FMT'ers) als we over films praten ;) Die blijft dus lekker thuis ;)
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_115963205
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:14 schreef hornage het volgende:

[..]

Mijn vrouwe is er in maart bijgeweest bij John Carter, maar het nerdgehalte oversteeg al haar verwachtingen.
Je kan met haar zeker goed films kijken en ze heeft een brede smaak, maar volgens haar overdrijven we nogal als wij (FMT'ers) als we over films praten ;) Die blijft dus lekker thuis ;)
oh dan kom ik toch maar niet :+

Eten wordt m sowieso niet trouwens, als ik kom dan alleen vondelpark :)
pi_115963261
Mijn vrouwe blijft ook thuis, die moet even wat rust hebben. Dus of ik vooral maar wel ging :+
pi_115963941
Goede tips van de dames, geen geklets over mangas of vage scifi :P
pi_115964076
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

oh dan kom ik toch maar niet :+

Eten wordt m sowieso niet trouwens, als ik kom dan alleen vondelpark :)
We verzamelen toch alleen daar, of moet ik een leuk kleed en mandje met stokbrood meenemen zodat we kunnen picknicken?
pi_115964540
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:14 schreef hornage het volgende:

[..]

ik denk dat ik de mindset van jouw vrouwe ga aannemen morgen.. Als t niet over Rambo gaat of een Adam Sandler film praat ik uit principe niet mee..

En zodra iemand zegt dat drive een goede film was vertrek ik meteen >:)
pi_115964751
overigens draait 2001 a space odecey morgen of brammetje baas
pi_115965032
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:43 schreef Robby87 het volgende:

[..]

We verzamelen toch alleen daar, of moet ik een leuk kleed en mandje met stokbrood meenemen zodat we kunnen picknicken?
oh aangezien daar 1,5 uur voor staat... ;)
En wat is het plan om bij EYE te gaan doen? :)
pi_115965276
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:02 schreef tombolafan het volgende:

[..]

oh aangezien daar 1,5 uur voor staat... ;)
En wat is het plan om bij EYE te gaan doen? :)
Ik was eigenlijk van plan om morgenmiddag maar een beetje te bekijken hoe het loopt :)
Eye is als ik et goed begrijp naast een soort bioscoop ook een filmmuseum.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:24:22 #175
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_115966203
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:43 schreef Robby87 het volgende:

moet ik een leuk kleed en mandje met stokbrood meenemen zodat we kunnen picknicken?
Daar had ik ook wel zin in, alleen gaat het morgen (behalve in het zuidoosten :') ) erg slecht weer worden.
Misschien is er in de buurt wel een café waar we kunnen zitten of misschien dat we meteen naar de eye moeten gaan.

quote:
3s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:06 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk van plan om morgenmiddag maar een beetje te bekijken hoe het loopt :)
Mijn plan ook. ^O^
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_115966876
Draait 2001 morgen ja? Dan kom ik!
pi_115967041
http://www.eyefilm.nl/node/517825?show_id=565771
14u. Lijkt mij eigenlijk ook wel cool om die eens op het grote scherm te zien :)
pi_115967167
Het is trouwens 45min lopen naar the eye vanuit het vondelpark, zie ik op maps. The eye ligt vlakbij amsterdam centraal. Is het niet handiger om bij CS te verzamelen in een kroegje? Ook vanwege het slechte weer.
pi_115967215
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:42 schreef DragonFodder het volgende:
Het is trouwens 45min lopen naar the eye vanuit het vondelpark, zie ik op maps. The eye ligt vlakbij amsterdam centraal. Is het niet handiger om bij CS te verzamelen in een kroegje? Ook vanwege het slechte weer.
Of meteen naar Eye? Of op de dam afspreken?

Hoe lang duurt die film? :)
pi_115967534
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:42 schreef DragonFodder het volgende:
Strak plan.
pi_115969072
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:47 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Strak plan.
daar kan ik al helemaal niet parkeren :)
pi_115969186
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:13 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Voor 6 euro per uur geloof ik, zit er schuin tegenover het station een (bus)parkeerplaats...
pi_115969278
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Voor 6 euro per uur geloof ik, zit er schuin tegenover het station een (bus)parkeerplaats...
ik moet daar regelmatig in de buurt zijn, en echt simpel gaat t daar niet, och ik zie wel..
pi_115969553
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:43 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Of meteen naar Eye? Of op de dam afspreken?

Hoe lang duurt die film? :)
De dam is zelfs wel aardig om, EYE ligt letterlijk achter CS, gewoon het water over. Er is daa vast wel een plek waar we af kunnen spreken.
pi_115969577
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:13 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Dus sloterdijk P&R zoals ik al zei :P
pi_115969705
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:21 schreef picodealion het volgende:

[..]

De dam is zelfs wel aardig om, EYE ligt letterlijk achter CS, gewoon het water over. Er is daa vast wel een plek waar we af kunnen spreken.
Ah ok :) Is EYE om 12.00 open al? Dan kunnen we daar meteen heen denk ik? :)
pi_115969740
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

ik moet daar regelmatig in de buurt zijn, en echt simpel gaat t daar niet, och ik zie wel..

Die bedoel ik, een beetje druk nu, aangezien de ijtunnel dicht is... Maar volgens mij goed bereikbaar hoor...
(sorry voor de dual screen, vergeet steeds dat die aktief blijft ook al ben ik tv aan het kijken)
pi_115969777
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dus sloterdijk P&R zoals ik al zei :P
dan moet ik met t OV krijg al jeuk bij de gedachte :7
pi_115969841
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:24 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

dan moet ik met t OV krijg al jeuk bij de gedachte :7
Die 5 minuten met de trein! :D
pi_115971876
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ah ok :) Is EYE om 12.00 open al? Dan kunnen we daar meteen heen denk ik? :)
Jep, Eye is vanaf 11u open en er is ook een bar-restaurant
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:37:36 #191
18008 hornage
pi_115974398
Dus rond 1200 in Eye afspreken?
pi_115974521
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:37 schreef hornage het volgende:
Dus rond 1200 in Eye afspreken?
waarschijnlijk het makkelijkste :)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:41:23 #193
18008 hornage
pi_115974630
Ik ben om 1130 op Amsterdam CS en dan pak ik blijkbaar de boot?
pi_115974761
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:41 schreef hornage het volgende:
Ik ben om 1130 op Amsterdam CS en dan pak ik blijkbaar de boot?
Openbaar vervoer
Vanaf Amsterdam Centraal station gaat 24 uur per dag een gratis pont naar de overkant van het IJ (Buiksloterweg, duur 3 minuten). Vanaf Amsterdam Centraal station kunt u opstappen op de middelste pontons. Als u in Noord van de pont afstapt slaat u direct linksaf en bent u te voet binnen 3 minuten bij EYE.

:)
pi_115976533
voor de zekerheid alle bekende aanwezigen nog even een pm verstuurd :)
pi_115982813
Haai mensen, heel veel plezier vandaag. Ik vind het erg spijtig dat ik er niet bij kan zijn, maar ben jammer genoeg niet in de positie om nee te zeggen tegen (dit) werk :)
pi_115982834
Jammer inderdaad, maar er komen vast nog meer meets! ^O^ werk ze ;)
pi_115982838
dank je dyon, werk ze :)
pi_115982892
Dank je mensen. Ik ben vanavond rond een uur of half 12 bij het centraal station. Zal kijken of ik een groepje zingende sci-fi nerds/snobs zie :P
pi_115983144
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 08:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Dank je mensen. Ik ben vanavond rond een uur of half 12 bij het centraal station. Zal kijken of ik een groepje zingende sci-fi nerds/snobs zie :P
:D
Jammer dat je niet kunt komen.

Zijn jullie allemaal van plan om tot de avond te blijven?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')