Welke film draaien ze in de wallen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:49 schreef picodealion het volgende:
Ik ga wel mee eten. Als we daarna nog naar Expendables gaan bezoek ik wel ff de wallen ofzo, zie ik jullie na de film weer.
Dat zien we morgen wel. Ik denk dat het vooral belangrijk is met zo'n gezelschap dat we het eten ergens gereserveerd hebben. Foxy, doe jij dat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:49 schreef picodealion het volgende:
Ik ga wel mee eten. Als we daarna nog naar Expendables gaan bezoek ik wel ff de wallen ofzo, zie ik jullie na de film weer.
Ik wilde van de week nog posten dat ik expandables wel een mooie film vindt, maar dan zwijg je me morgen vast en zeker dood met die attitude of niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:49 schreef picodealion het volgende:
Niet? Tis overal f*cking duur in Amsterdamquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
PS waar kan ik t beste parkeren morgen?
Dat is voor mij niet relevantquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet? Tis overal f*cking duur in Amsterdam
Heeft Amsterdam een Transferium? Die dingen zijn handig!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet? Tis overal f*cking duur in Amsterdam
ik doelde er meer op dat iemand dan met me mee zou kunnen rijden, free of chargequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:00 schreef DragonFodder het volgende:
Ik pak de lijn EHV/Utrecht/A'dam
P&R Sloterdijk, of net ervoor, das gratis in t weekend en tramverbinding naar vondelpark volgens mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik wilde van de week nog posten dat ik expandables wel een mooie film vindt, maar dan zwijg je me morgen vast en zeker dood met die attitude of niet?
Ik heb 'm niet gezien dus ik kan natuurlijk niet objectief oordelen, maar mijn filmsmaak kennende weet ik dat ik dit geen leuken film ga vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik wilde van de week nog posten dat ik expandables wel een mooie film vindt, maar dan zwijg je me morgen vast en zeker dood met die attitude of niet?
Oh dat zou wel goed uitkomen voor mij, vanuit Den Haagquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik doelde er meer op dat iemand dan met me mee zou kunnen rijden, free of charge
Mijn vrouwe is er in maart bijgeweest bij John Carter, maar het nerdgehalte oversteeg al haar verwachtingen.quote:
oh dan kom ik toch maar nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Mijn vrouwe is er in maart bijgeweest bij John Carter, maar het nerdgehalte oversteeg al haar verwachtingen.
Je kan met haar zeker goed films kijken en ze heeft een brede smaak, maar volgens haar overdrijven we nogal als wij (FMT'ers) als we over films pratenDie blijft dus lekker thuis
We verzamelen toch alleen daar, of moet ik een leuk kleed en mandje met stokbrood meenemen zodat we kunnen picknicken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh dan kom ik toch maar niet
Eten wordt m sowieso niet trouwens, als ik kom dan alleen vondelpark
ik denk dat ik de mindset van jouw vrouwe ga aannemen morgen.. Als t niet over Rambo gaat of een Adam Sandler film praat ik uit principe niet mee..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Mijn vrouwe is er in maart bijgeweest bij John Carter, maar het nerdgehalte oversteeg al haar verwachtingen.
Je kan met haar zeker goed films kijken en ze heeft een brede smaak, maar volgens haar overdrijven we nogal als wij (FMT'ers) als we over films pratenDie blijft dus lekker thuis
oh aangezien daar 1,5 uur voor staat...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
We verzamelen toch alleen daar, of moet ik een leuk kleed en mandje met stokbrood meenemen zodat we kunnen picknicken?
Ik was eigenlijk van plan om morgenmiddag maar een beetje te bekijken hoe het looptquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh aangezien daar 1,5 uur voor staat...
En wat is het plan om bij EYE te gaan doen?
Daar had ik ook wel zin in, alleen gaat het morgen (behalve in het zuidoostenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:43 schreef Robby87 het volgende:
moet ik een leuk kleed en mandje met stokbrood meenemen zodat we kunnen picknicken?
Mijn plan ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om morgenmiddag maar een beetje te bekijken hoe het loopt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |