Of meteen naar Eye? Of op de dam afspreken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:42 schreef DragonFodder het volgende:
Het is trouwens 45min lopen naar the eye vanuit het vondelpark, zie ik op maps. The eye ligt vlakbij amsterdam centraal. Is het niet handiger om bij CS te verzamelen in een kroegje? Ook vanwege het slechte weer.
Strak plan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:42 schreef DragonFodder het volgende:
Het is trouwens 45min lopen naar the eye vanuit het vondelpark, zie ik op maps. The eye ligt vlakbij amsterdam centraal. Is het niet handiger om bij CS te verzamelen in een kroegje? Ook vanwege het slechte weer.
daar kan ik al helemaal niet parkerenquote:
Voor 6 euro per uur geloof ik, zit er schuin tegenover het station een (bus)parkeerplaats...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
daar kan ik al helemaal niet parkeren
ik moet daar regelmatig in de buurt zijn, en echt simpel gaat t daar niet, och ik zie wel..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Voor 6 euro per uur geloof ik, zit er schuin tegenover het station een (bus)parkeerplaats...
De dam is zelfs wel aardig om, EYE ligt letterlijk achter CS, gewoon het water over. Er is daa vast wel een plek waar we af kunnen spreken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of meteen naar Eye? Of op de dam afspreken?
Hoe lang duurt die film?
Dus sloterdijk P&R zoals ik al zeiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
daar kan ik al helemaal niet parkeren
Ah okquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
De dam is zelfs wel aardig om, EYE ligt letterlijk achter CS, gewoon het water over. Er is daa vast wel een plek waar we af kunnen spreken.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik moet daar regelmatig in de buurt zijn, en echt simpel gaat t daar niet, och ik zie wel..
dan moet ik met t OV krijg al jeuk bij de gedachtequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus sloterdijk P&R zoals ik al zei
Die 5 minuten met de trein!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:24 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dan moet ik met t OV krijg al jeuk bij de gedachte
Jep, Eye is vanaf 11u open en er is ook een bar-restaurantquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah okIs EYE om 12.00 open al? Dan kunnen we daar meteen heen denk ik?
waarschijnlijk het makkelijkstequote:
Openbaar vervoerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:41 schreef hornage het volgende:
Ik ben om 1130 op Amsterdam CS en dan pak ik blijkbaar de boot?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Dank je mensen. Ik ben vanavond rond een uur of half 12 bij het centraal station. Zal kijken of ik een groepje zingende sci-fi nerds/snobs zie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |