quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
Dat doen ze morgen ook hoor, bij Joan
Echt alles is exact hetzelfde. Anders is het geen generale voor de camerastandpunten enzo.
En ik denk dat de presentatoren niet genoeg van de kandidaten weten om spontaan op een land af te stappen en dan het land en de naam te wetenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
Dat doen ze morgen ook hoor, bij Joan
Echt alles is exact hetzelfde. Anders is het geen generale voor de camerastandpunten enzo.
quote:
Ik ook stiekemquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:32 schreef Pluto1975 het volgende:
Ben ik nou de enige die serieus goede hoop heeft?
Nee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:32 schreef Pluto1975 het volgende:
Even vragen hoe ze het vond, en toen snel reclame maken voor de DVD die niemand wil hebbenquote:
Ik heb geen beelden gezien maar ik geloof er ook nog in... zoals ik zei proberen wij alles nu dood te analyseren... alsof Truus uit Istanbul morgen hoort dat Joan in de repetitie net even iets beter zong... die tooi, het geweldig leuke liedje en de feelgoodvibe springen er gewoon uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:32 schreef Pluto1975 het volgende:
Moet ze wel ietsje spontaner zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Zou dat babbeltje met Joan misschien nog wel het verschil kunnen maken?Dat mensen denken: oh ja op die indiaan stemmen, die was ook leuk.
Baat het niet, dan schaadt het niet. Sowieso vind IK het al leuk om Joan nog even te zien "belangrijk genoeg" om in beeld te komenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Zou dat babbeltje met Joan misschien nog wel het verschil kunnen maken?Dat mensen denken: oh ja op die indiaan stemmen, die was ook leuk.
Ze lachte toch leuk? Vind haar lach sowieso onweerstaanbaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moet ze wel ietsje spontaner zijn
Truus uit Istanbulquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb geen beelden gezien maar ik geloof er ook nog in... zoals ik zei proberen wij alles nu dood te analyseren... alsof Truus uit Istanbul morgen hoort dat Joan in de repetitie net even iets beter zong... die tooi, het geweldig leuke liedje en de feelgoodvibe springen er gewoon uit
Spontaan? Met zo'n vrieskist als vragensteller?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Haar thank you aan het einde van de performance mag ook nog wel iets heppiedepeppie-er.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
in vergelijking met de presentatrice is ze datquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zal denk ik hard nodig zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:35 schreef Sprouts het volgende:
Joan blijft zo wel top of mind; eerst dat backstage praatje en dan direct de recap erachteraan!
Compensatie voor de loting dan maarquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:35 schreef Sprouts het volgende:
Joan blijft zo wel top of mind; eerst dat backstage praatje en dan direct de recap erachteraan!
quote:NETHERLANDS – JOAN FRANKA
ESTIMATION: NOT IN THE FINAL
Flat performance with no meaning in the stage presentation and Netherlands have again a lost ticket to the final. Joan is confident but her vocals could have been better. Netherlands, why?
Dima Bilan, winnaar van 3 jaar geleden ofzo, met zijn plagiaatmedleyquote:
Dima Bilanquote:
hahahahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:40 schreef creno het volgende:
Blokfluit playbacken :s doe je dat met opbollende wangen ?
Je bedoelt mannelijke?quote:
Alle winnaars van de afgelopen jaren waren kut. Behalve Rybak.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dima Bilan. Schande dat die won
. Wat een kutnummer, kutzanger en gewoon kut alles ;').
Lena was wel leukquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Alle winnaars van de afgelopen jaren waren kut. Behalve Rybak.
En Lenaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Rybak mag ook in het rijtje kut. Wat een irritant ventjequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Die vind ik ook erg ondergewaardeerd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef Pluto1975 het volgende:
Lena is leuk, al vond ik haar nummer van vorig jaar pas écht briljant!
dan druk je nog zacht uit.quote:
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef Cee het volgende:
Die presentator was de zangert van vorig jaar?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef Cee het volgende:
Jaaaaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef Cee het volgende:
Maar je wint er wel het songfestival mee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
Bwahahaha de presentatoren zingen nog beroerder dan dat ze presenteren
verschrikkelijk ouwelijk jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die Rode jurk is echt vreselijk slecht
Ik zou het zo leuk vindenquote:
Frankrijk gaat live hoogstwaarschijnlijk erg tegenvallenquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:49 schreef Cee het volgende:
Draken zijn blijkbaar niet alleen mytische figuren in Azerbeidzjan.
Ja he wat een bakkesquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:50 schreef creno het volgende:
Spanje stuurt Claudia de Breij met ander haar ?!
Je doet een 'Griekenlandje'?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:50 schreef marcodej het volgende:
Ik ga dit topic gewoon bewaren en dan morgen precies dezelfde posts plaatsen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:50 schreef marcodej het volgende:
Ik ga dit topic gewoon bewaren en dan morgen precies dezelfde posts plaatsen.
De stemming hier is eeh... gematigd negatiefquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef ElizabethR het volgende:
En, en, en, en????? Hoe ging het?? Viel ze op tussen al het geweld?? Greys?? Erik??
Ik kon niet streamen helaas. Vergadering enzo.
Ze viel een beetje weg. Wel een van de weinige vrolijke lenteliedjes, het geheel was erg depressief. Maar ik vraag me af of ze genoeg opviel om stemmen te trekken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef ElizabethR het volgende:
En, en, en, en????? Hoe ging het?? Viel ze op tussen al het geweld?? Greys?? Erik??
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef alors het volgende:
[..]
De stemming hier is eeh... gematigd negatief
Ze was schattig en sympathiek en warm.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef ElizabethR het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:52 schreef creno het volgende:
als ze nederland noemen zie ik dat als een slecht teken....
Jammer, ik had het net andersom gehoopt! Na jah, de wonderen zijn de wereld nog niet uit zullen we maar zeggen. Het is in ieder geval jaaaaaaaaaaaaren geleden dat ik een Nederlands liedje, en vooral artiest, zo leuk vond.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze viel een beetje weg. Wel een van de weinige vrolijke lenteliedjes, het geheel was erg depressief. Maar ik vraag me af of ze genoeg opviel om stemmen te trekken.
Familie van de president of zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:52 schreef ItaloDancer het volgende:
Is er nu geen vrouw te vinden in Azerbeidzjan die Engels kan? Zo knap is ze ook niet.
Leilaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:52 schreef ItaloDancer het volgende:
Is er nu geen vrouw te vinden in Azerbeidzjan die Engels kan? Zo knap is ze ook niet.
Echt jammer hoor!! Misschien gaat ze morgen wel in standje turbo, ik hoop het maar!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze was schattig en sympathiek en warm.
Maar zong helaas niet echt best. En qua energie en stralend was het 't ook nèt niet helemaal.
Dus viel het een pietsie weg tussen het - verder grotendeels zwaar depressieve - geweld.
Nee, dat is nou de grote verwarring. Ze is alleen in hetzelfde jaar geboren en ze heeft dezelfde naam als de dochter van de president, maar ze is dat nietquote:
Lijkt ze wel op hequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef Cee het volgende:
Maria Mena doet mee? Ik heb een hekel aan Maria Mena.
Dan is het mij volstrekt onduidelijk waarom ze daar staatquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, dat is nou de grote verwarring. Ze is alleen in hetzelfde jaar geboren en ze heeft dezelfde naam als de dochter van de president, maar ze is dat niet
Hole neemt het opquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:55 schreef Cee het volgende:
Ik wil een screenshotje hiervan, als 't morgen toch niet lukt, dan hebben wel altijd toch nog een soort van troost achtig iets.
Ja toch hoelang wachten we daar godsamme al wel niet op, even van genieten hoorquote:
Zweden zat er ook bij jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is dit stiekem toch al wel een indicatie... want ook deze camerastandpunten moeten geoefend worden voor morgen
voor de extra spanning is dit.quote:
Misschien ben ik wat bevooroordeeld, maar de kans dat de hal daar instort lijkt me groter dan de kans dat Servië niet in de finale zitquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is dit stiekem toch al wel een indicatie... want ook deze camerastandpunten moeten geoefend worden voor morgen
Ik vond het best erg slecht, jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Héél slecht? In de eerste repetitie was het nog best goed...
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef marcodej het volgende:
Als morgen de liveuitzending mislukt, dan geldt deze uitslag, toch? Toch?
Idd. Kan ik me niet voorstellen. En ook Oekraine nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien ben ik wat bevooroordeeld, maar de kans dat de hal daar instort lijkt me groter dan de kans dat Servië niet in de finale zit
En technisch gezien?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het best erg slecht, ja
Maar smaken verschillen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En technisch gezien?
Even als je niet kijkt naar het liedje zelf?
Je weet dat je zulke dingen niet hoeft te delen he?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet trouwens nog iets redelijk genants bekennen... ik heb vannacht gedroomd dat ik met Jedward zoende (ja allebei)
Ik ben blij als het weer zondag is want dit songfestival doet rare dingen met mijn onderbewustzijn
Noorwegen? Slecht!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En technisch gezien?
Even als je niet kijkt naar het liedje zelf?
tegelijk ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet trouwens nog iets redelijk genants bekennen... ik heb vannacht gedroomd dat ik met Jedward zoende (ja allebei)
Ik ben blij als het weer zondag is want dit songfestival doet rare dingen met mijn onderbewustzijn
Oh ja, ik had laatst ook een bizarre ESF-droom. Maar nu ga ik slapenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik probeer dit even te verwerken door te delen met jullie... ik moet straks namelijk weer naar bedquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je weet dat je zulke dingen niet hoeft te delen he?
Dan de Duitserquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik probeer dit even te verwerken door te delen met jullie... ik moet straks namelijk weer naar bed
Hoho.....eerst vertellenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh ja, ik had laatst ook een bizarre ESF-droom. Maar nu ga ik slapen![]()
Nee om en om... ik dacht dat ik met dezelfde zoende maar toen bleken er ineens twee te zijn...quote:
Tussen Zweden en Engelbert, kansloos.quote:
Ik vind het dus echt wel leuk om naar te luisteren. En ook zeker om naar te kijken. Ik zou me zeer verbazen als dit nummer morgen niet doorgaat eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
De zang en de performance
Dus afgezien van of je het nummer leuk vindt
cooooool, effe verwarring zaaien en op facebook kwakkenquote:
Gesorteerd op de The.:')quote:
haha, ja leuk, jammer dat het jaar er niet bijstaatquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:02 schreef creno het volgende:
[..]
cooooool, effe verwarring zaaien en op facebook kwakken
Die stream is ook niet van de officiele uitzending met echte camerashots of wel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:03 schreef Mestras het volgende:
TROUWENS, misschien klonk het geluid (Joan) in die zaal veel beter dan via die stream!
Zitten de jury´s in de zaal of kijken die ook gewoon via de sateliet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:03 schreef Mestras het volgende:
TROUWENS, misschien klonk het geluid (Joan) in die zaal veel beter dan via die stream!
Juist wel, kunnen de cameramensen en de regie alles oefenenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die stream is ook niet van de officiele uitzending met echte camerashots of wel?
Jury kijkt via de stream van hole1988.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zitten de jury´s in de zaal of kijken die ook gewoon via de sateliet?
Wat ben je daar mee? Het gaat om hoe het klinkt op tvquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:03 schreef Mestras het volgende:
Nou ja...wel dat kanaal natuurlijk. Ze hebebn toch altijd de voorzitter van de jury als de punten worden voorgelezen via een satelietverbinding? Dan zitten ze niet in Baku, lijkt mequote:
Als het voor die juryleden beter klinkt op de een of andere manier, en Joan morgen minder vals zingt maakt het verschilquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:05 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Wat ben je daar mee? Het gaat om hoe het klinkt op tv
Krijgen de opname toegestuurd, naar wat ik net begrepen heb.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zitten de jury´s in de zaal of kijken die ook gewoon via de sateliet?
tuurlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Nou ja...wel dat kanaal natuurlijk. Ze hebebn toch altijd de voorzitter van de jury als de punten worden voorgelezen via een satelietverbinding? Dan zitten ze niet in Baku, lijkt me
Jury zit niet in de zaal, maar ziet hetzelfde als wij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:06 schreef Mestras het volgende:
[..]
Als het voor die juryleden beter klinkt op de een of andere manier, en Joan morgen minder vals zingt maakt het verschil
Precies...en hoort ook hetzelfdequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:07 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Jury zit niet in de zaal, maar ziet hetzelfde als wij.
Ja natuurlijk. Euphoria staat in veel landen ook gewoon in de hitlijsten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat die juryleden die liedjes ook al vaker hebben gehoord dan alleen vanavond om eerlijk te zijn... dat valt toch niet te controleren
Check Joan topic, verschil is nóg kleiner geworden. Namelijk 1 punt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef Pluto1975 het volgende:
Benieuwd wat die press voting zal zeggen na vanavond, of is er dan geen?
Precies... en in dat geval zal een vals nootje hier en daar ook niet zo'n ramp zijn...quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Euphoria staat in veel landen ook gewoon in de hitlijsten.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Het is allemaal wel heel close zeg, kan vriezen of dooien dus, de eerste semi hadden ze op 1 land na exact correct.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:10 schreef Drrk het volgende:
[..]
Check Joan topic, verschil is nóg kleiner geworden. Namelijk 1 punt.
Het zou me niet verbazen, ik denk dat NL nét even onderscheidend genoeg is om de grauwe massa te ontduiken....maar ik verwacht van de finale (mócht het zo zijn) dan weer niet al te veelquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Straks gaat we nog door ook
Finale maakt me eigenlijk geen reet meer uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen, ik denk dat NL nét even onderscheidend genoeg is om de grauwe massa te ontduiken....maar ik verwacht van de finale (mócht het zo zijn) dan weer niet al te veel
Maar het puntenverschil zal miniem zijn denk ik
Dat is volgens mij wel de instellingsfout die Nederland de afgelopen jaren heeft gemaakt...doel is de finale halen, terwijl de lat hoger zou moeten liggen en het doel het festival winnen zou moeten zijn (mbt selectie bedoel ik dan)quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Finale maakt me eigenlijk geen reet meer uit. Als we maar door zijn.
http://acharts.us/song/69378quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hier is dus echt helemaal niks mis mee hoor... ik vond haar stem gewoon prima, werd leuk in beeld gebracht en de energie van het liedje komt echt goed overquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:32 schreef hole1988 het volgende:
http://www.twitvid.com/NWDNG mobypicture had er geen zin in
In de charts in Israel en Estland op nummer 3. In Roemenië ook genoteerd. Op iTunes nummer 1 in Litauwen, top tien in Griekenland, top 20 Cyprus en Spanje en dan nog een hele rits met minder succesvolle noteringen (88e in Nederland bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:24 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
http://acharts.us/song/69378
#1 Finland
#1 Zweden
#4 Noorwegen
Verder niets, dus voorlopig louter een Scandinavische aangelegenheid.
Dit dit dit dit dit !!quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Finale maakt me eigenlijk geen reet meer uit. Als we maar door zijn.
Ach, de selectieprocedure is al beter dan de voorgaande jaren, we konden i.i.g. weer eens een artiest uitkiezen (maar als je vervolgens Ali B en Carlo Boszhard in de jury gaat zetten, moet ik toegeven dat er nog wel verbetering mogelijk isquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:17 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel de instellingsfout die Nederland de afgelopen jaren heeft gemaakt...doel is de finale halen, terwijl de lat hoger zou moeten liggen en het doel het festival winnen zou moeten zijn (mbt selectie bedoel ik dan)
regel ik wel evenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:14 schreef MisterO het volgende:
Is er al een vid van de optreden van Zweden?
http://www.twitvid.com/embed.php?guid=F9BHMquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:14 schreef MisterO het volgende:
Is er al een vid van de optreden van Zweden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |