Misschien ben ik wat bevooroordeeld, maar de kans dat de hal daar instort lijkt me groter dan de kans dat Servië niet in de finale zitquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is dit stiekem toch al wel een indicatie... want ook deze camerastandpunten moeten geoefend worden voor morgen
Ik vond het best erg slecht, jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Héél slecht? In de eerste repetitie was het nog best goed...
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef marcodej het volgende:
Als morgen de liveuitzending mislukt, dan geldt deze uitslag, toch? Toch?
Idd. Kan ik me niet voorstellen. En ook Oekraine nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien ben ik wat bevooroordeeld, maar de kans dat de hal daar instort lijkt me groter dan de kans dat Servië niet in de finale zit
En technisch gezien?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het best erg slecht, ja
Maar smaken verschillen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En technisch gezien?
Even als je niet kijkt naar het liedje zelf?
Je weet dat je zulke dingen niet hoeft te delen he?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet trouwens nog iets redelijk genants bekennen... ik heb vannacht gedroomd dat ik met Jedward zoende (ja allebei)
Ik ben blij als het weer zondag is want dit songfestival doet rare dingen met mijn onderbewustzijn
Noorwegen? Slecht!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En technisch gezien?
Even als je niet kijkt naar het liedje zelf?
tegelijk ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet trouwens nog iets redelijk genants bekennen... ik heb vannacht gedroomd dat ik met Jedward zoende (ja allebei)
Ik ben blij als het weer zondag is want dit songfestival doet rare dingen met mijn onderbewustzijn
Oh ja, ik had laatst ook een bizarre ESF-droom. Maar nu ga ik slapenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik probeer dit even te verwerken door te delen met jullie... ik moet straks namelijk weer naar bedquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je weet dat je zulke dingen niet hoeft te delen he?
Dan de Duitserquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik probeer dit even te verwerken door te delen met jullie... ik moet straks namelijk weer naar bed
Hoho.....eerst vertellenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh ja, ik had laatst ook een bizarre ESF-droom. Maar nu ga ik slapen![]()
Nee om en om... ik dacht dat ik met dezelfde zoende maar toen bleken er ineens twee te zijn...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |