Tussen Zweden en Engelbert, kansloos.quote:
Ik vind het dus echt wel leuk om naar te luisteren. En ook zeker om naar te kijken. Ik zou me zeer verbazen als dit nummer morgen niet doorgaat eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
De zang en de performance
Dus afgezien van of je het nummer leuk vindt
cooooool, effe verwarring zaaien en op facebook kwakkenquote:
Gesorteerd op de The.:')quote:
haha, ja leuk, jammer dat het jaar er niet bijstaatquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:02 schreef creno het volgende:
[..]
cooooool, effe verwarring zaaien en op facebook kwakken
Die stream is ook niet van de officiele uitzending met echte camerashots of wel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:03 schreef Mestras het volgende:
TROUWENS, misschien klonk het geluid (Joan) in die zaal veel beter dan via die stream!
Zitten de jury´s in de zaal of kijken die ook gewoon via de sateliet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:03 schreef Mestras het volgende:
TROUWENS, misschien klonk het geluid (Joan) in die zaal veel beter dan via die stream!
Juist wel, kunnen de cameramensen en de regie alles oefenenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die stream is ook niet van de officiele uitzending met echte camerashots of wel?
Jury kijkt via de stream van hole1988.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zitten de jury´s in de zaal of kijken die ook gewoon via de sateliet?
Wat ben je daar mee? Het gaat om hoe het klinkt op tvquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:03 schreef Mestras het volgende:
Nou ja...wel dat kanaal natuurlijk. Ze hebebn toch altijd de voorzitter van de jury als de punten worden voorgelezen via een satelietverbinding? Dan zitten ze niet in Baku, lijkt mequote:
Als het voor die juryleden beter klinkt op de een of andere manier, en Joan morgen minder vals zingt maakt het verschilquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:05 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Wat ben je daar mee? Het gaat om hoe het klinkt op tv
Krijgen de opname toegestuurd, naar wat ik net begrepen heb.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zitten de jury´s in de zaal of kijken die ook gewoon via de sateliet?
tuurlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Nou ja...wel dat kanaal natuurlijk. Ze hebebn toch altijd de voorzitter van de jury als de punten worden voorgelezen via een satelietverbinding? Dan zitten ze niet in Baku, lijkt me
Jury zit niet in de zaal, maar ziet hetzelfde als wij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:06 schreef Mestras het volgende:
[..]
Als het voor die juryleden beter klinkt op de een of andere manier, en Joan morgen minder vals zingt maakt het verschil
Precies...en hoort ook hetzelfdequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:07 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Jury zit niet in de zaal, maar ziet hetzelfde als wij.
Ja natuurlijk. Euphoria staat in veel landen ook gewoon in de hitlijsten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat die juryleden die liedjes ook al vaker hebben gehoord dan alleen vanavond om eerlijk te zijn... dat valt toch niet te controleren
Check Joan topic, verschil is nóg kleiner geworden. Namelijk 1 punt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef Pluto1975 het volgende:
Benieuwd wat die press voting zal zeggen na vanavond, of is er dan geen?
Precies... en in dat geval zal een vals nootje hier en daar ook niet zo'n ramp zijn...quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Euphoria staat in veel landen ook gewoon in de hitlijsten.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Euphoria staat in veel landen ook gewoon in de hitlijsten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |