quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:50 schreef marcodej het volgende:
Ik ga dit topic gewoon bewaren en dan morgen precies dezelfde posts plaatsen.
De stemming hier is eeh... gematigd negatiefquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef ElizabethR het volgende:
En, en, en, en????? Hoe ging het?? Viel ze op tussen al het geweld?? Greys?? Erik??
Ik kon niet streamen helaas. Vergadering enzo.
Ze viel een beetje weg. Wel een van de weinige vrolijke lenteliedjes, het geheel was erg depressief. Maar ik vraag me af of ze genoeg opviel om stemmen te trekken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef ElizabethR het volgende:
En, en, en, en????? Hoe ging het?? Viel ze op tussen al het geweld?? Greys?? Erik??
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef alors het volgende:
[..]
De stemming hier is eeh... gematigd negatief
Ze was schattig en sympathiek en warm.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef ElizabethR het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:52 schreef creno het volgende:
als ze nederland noemen zie ik dat als een slecht teken....
Jammer, ik had het net andersom gehoopt! Na jah, de wonderen zijn de wereld nog niet uit zullen we maar zeggen. Het is in ieder geval jaaaaaaaaaaaaren geleden dat ik een Nederlands liedje, en vooral artiest, zo leuk vond.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze viel een beetje weg. Wel een van de weinige vrolijke lenteliedjes, het geheel was erg depressief. Maar ik vraag me af of ze genoeg opviel om stemmen te trekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |