Uhm... jij zit toch in dat zuiden waar het broeierige weer heen wordt gestuurd?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:46 schreef DarkElf het volgende:
Ah goed nieuws
´Het was de afgelopen dagen behoorlijk warm in Nederland en door de hoge luchtvochtigheid was dat niet altijd even aangenaam. De broeierige warmte wordt vandaag naar het zuiden afgevoerd. We houden de komende dagen zonnig weer met aangename temperaturen.´
Maar ik loop in provincie Utrecht zaterdagquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Uhm... jij zit toch in dat zuiden waar het broeierige weer heen wordt gestuurd?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
zeg laat ons eens even zielig en aandachtvragend zijn!
hoe uitgebreider jullie over (het ontstaan van) je blessure's zijn, hoe beter de niet-gelesseeerden er voor uit kunnen kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
zeg laat ons eens even zielig en aandachtvragend zijn!
Kijk dat is goed nieuws! Het is me nu toch net even te warm om te lopen! (wel gedaan natuurlijk!)quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:46 schreef DarkElf het volgende:
Ah goed nieuws
´Het was de afgelopen dagen behoorlijk warm in Nederland en door de hoge luchtvochtigheid was dat niet altijd even aangenaam. De broeierige warmte wordt vandaag naar het zuiden afgevoerd. We houden de komende dagen zonnig weer met aangename temperaturen.´
liep jij nou tien juni in r'dam? en de vijf of de tien?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:53 schreef GotC het volgende:
Niet het einde vd wereld hèKomt echt wel goed schatjes.
Welllllllllllquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:53 schreef GotC het volgende:
Niet het einde vd wereld hèKomt echt wel goed schatjes.
Niet mee eensquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe uitgebreider jullie over (het ontstaan van) je blessure's zijn, hoe beter de niet-gelesseeerden er voor uit kunnen kijkenpraat dus vooral verder
5 kmquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
liep jij nou tien juni in r'dam? en de vijf of de tien?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:01 schreef DJMO het volgende:
voor de geblesseerden die zich te pletter vervelen:: http://www.daeloring.com/ vreselijk irritant maar ook verslavendik heb er een liggen (van m'n dochter, ze vroeg of ik 'm wou oplossen voor d'r) maar mén .. ik grijp dat ding elke keer weer
dan zie ik je (denk ik) vanzelf welquote:
Ziet er leuk uitquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:01 schreef DJMO het volgende:
voor de geblesseerden die zich te pletter vervelen:: http://www.daeloring.com/ vreselijk irritant maar ook verslavendik heb er een liggen (van m'n dochter, ze vroeg of ik 'm wou oplossen voor d'r) maar mén .. ik grijp dat ding elke keer weer
Ha, in de jaren 90' had ik ook een aantal van die dingenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:01 schreef DJMO het volgende:
Nee, maar ik had wel wedstrijden in de planning staan. Had net de smaak te pakken, dus dan is het jammer als je meteen geblesseerd raakt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:00 schreef DarkElf het volgende:
klinkt net of je massa´s wedstrijden loopt, loop je die zo vaak dan? Nee toch?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, maar ik had wel wedstrijden in de planning staan. Had net de smaak te pakken, dus dan is het jammer als je meteen geblesseerd raakt.
En ik was dus de hele tijd bezig met: als ik Amersfoort maar kan lopen, als ik die HM maar kan doen in september. En nu heb ik zoiets van: kan volgend jaar allemaal ook wel, desnoods, en er zijn zat andere wedstrijden later in het jaar. Eerst volledig herstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |