Voetbal en slechte diagnose van doktoren de laatste jaren.quote:
Gaat dat goedkomen voor die groeploop van Fok! ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:23 schreef Viking84 het volgende:
Kick.
M'n knieën blijven vervelend doen, dus besloten om pas weer te gaan lopen als ik daar geen last meer van heb. Hopelijk duurt dat niet langer dan een week. Ben dat aanmodderen nu wel zat, dus nu toch maar even rust nemen. Gelukkig hebben we de sportschool nog.
Geen idee, eventueel doe ik de 5 op trainingstempoquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gaat dat goedkomen voor die groeploop van Fok! ?
Okequote:Op donderdag 14 juni 2012 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen idee, eventueel doe ik de 5 op trainingstempo. Er kan nog wel gewisseld worden binnen de groep
. Er is een reden dat ik nu alvast rustig aan doe, hoop dat ik er dan gauw vanaf ben
.
Fijn! Rustig aan doen iddquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:26 schreef Fuszy het volgende:
Een update van mijn kant. De pijn is zo goed als weg, maar als ik iets harder ga dan lopen krijg ik er wel last van. Ik kan gelukkig al wel weer zo'n anderhalve week prima wandelen.
Ik denk dat ik nog een week of 2 rust hou voordat ik er uberhaupt aan kan gaan denken om het rustig op te bouwen.
als je uit voorzorg wil wisselen naar de vijf wil ik best met je ruilen. Je kan beter voorzichtig doen dan je binnen drie weken weer over te belasten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen idee, eventueel doe ik de 5 op trainingstempo. Er kan nog wel gewisseld worden binnen de groep
. Er is een reden dat ik nu alvast rustig aan doe, hoop dat ik er dan gauw vanaf ben
.
Yep, weet ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je uit voorzorg wil wisselen naar de vijf wil ik best met je ruilen. Je kan beter voorzichtig doen dan je binnen drie weken weer over te belasten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |