het is een grote steekpenningen paradequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef Klipnap het volgende:
Wat een kneuzenkermis dat ESF![]()
![]()
Er zaten zelfs slechtere acts bij dan onze indiaan
Heb alleen deze gare shit gezien:quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef Klipnap het volgende:
![]()
Niet gezienquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef Klipnap het volgende:
![]()
Klopt helemaalquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een grote steekpenningen parade
aww, cutequote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sankarea moet snel komen
[ afbeelding ]
niet eens:quote:
Oud plaatje, ze ziet er nu radicaal anders uit!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sankarea moet snel komen
[ afbeelding ]
Daar heb jij volgens mij wel meer last van of niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:48 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben echt geobsedeerd door de film.
Ja. Ik heb dat ook met Neon Genesis Evangelion en Clannad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Daar heb jij volgens mij wel meer last van of niet?
O jawel hoor, zeker wel. Maar het viel mij gewoon op, da's alles. Aangezien ik laatste week dit topic alleen de laatste pagina lees en ik eigenlijk altijd wel 5 cm/s genoemd zie worden, da's al.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Ik heb dat ook met Neon Genesis Evangelion en Clannad.
Hebben jullie dat soort dingen nooit?
Tja, de film had echt een indruk op me gemaakt. Toen ik het op de TV beneden keek kon ik de goede animatie pas echt waarderen. De film zou je echt in HD moeten zien, anders is het gewoon zonde.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
O jawel hoor, zeker wel. Maar het viel mij gewoon op, da's alles. Aangezien ik laatste week dit topic alleen de laatste pagina lees en ik eigenlijk altijd wel 5 cm/s genoemd zie worden, da's al.
quote:The biggest feeling of pain is the feeling of distance. It's the feeling of love that was meant to be but could never be. The longest distance is the love between the bird and the fish; peering through the unbreakable barrier that is the ocean surface.
Nou...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, de film had echt een indruk op me gemaakt. Toen ik het op de TV beneden keek kon ik de goede animatie pas echt waarderen. De film zou je echt in HD moeten zien, anders is het gewoon zonde.
Hij is ook niet zo lang. Een uurtje. Je hebt van die films of series en die pakken me gewoon. Dit is er een van.
Als ik de soundtrack luister krijg ik soms kippenvel
Het is ook echt de enige anime waar de Youtube comments niet door retards zijn geschreven.
[..]
is gewoon aanwezig hoor.quote:43 people lack a heart
lijkt mij ook niet helemaal retard-vrij.quote:Do you guys know that the real title of this movie in japanese is 10000000 Centimeters Per Second?
Oke, er zitten inderdaad nog steeds een paar retards bij. Ik ben goed in selectief lezenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou...
[..]
is gewoon aanwezig hoor.
[..]
lijkt mij ook niet helemaal retard-vrij.
Maar goed, ik was toch al van plan om de film een keer te proberen, dus misschien binnenkort. Hoewel ik nog 18 afleveringen van dit seizoen in moet halen... soms is een sociaal leven niet zo handig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya
Dit ja. Ik heb net weer een project opgekregenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mijn sociale leven en school hebben mijn backlog ook alleen maar groter gemaakt. Ik blijf maar anime downloaden terwijl ik té weinig tijd hebHeb eigenlijk nu vakantie, maar doe gesplitst examen en moet er nog 1tje doen in het 2e tijdvak, dus lekker mijn backlog wegwerken, socializen en werken
Ach, ik stelde het leren voor mijn CSE geschiedenis uit tot 1 uur 's nachts omdat ik persé die sequel van Darker Than Black wou afkijken. Heb alsnog tussen de 8.1 en 9.1 weten te halenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dit ja. Ik heb net weer een project opgekregen
Binnen 3 weken geschiedenis, Nederlands, Aardrijkskunde, Latijn en Engels projecten
En toch blijf ik maar anime kijken
Werkt niet op iOS 4 en hoger...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:24 schreef robin007bond het volgende:
Congrats.
Trouwens, Klipnap. Je hebt Osu voor de iPhone, dat muziekspel. Ontzettend veel aanbod in animeliedjes en volgens mij is de iphone versie ook gratis.
Mocht het je aanzetten tot eerder kijken:quote:
Gaat niet komen omdat de maker niet meer de app onderhoudt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wachten op een update dan maar.
De Android-versie werkt lekker i.i.g.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Mocht het je aanzetten tot eerder kijken:
7 is errrug goed.
Beste tot nu toe denk ik.
Ah, is er geen fork?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gaat niet komen omdat de maker niet meer de app onderhoudt.
Beetje te veel H-mangas gelezen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:46 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatse..![]()
Externe bronquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Beetje te veel H-mangas gelezen?
Mijn vriendin heeft die op haar mp3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |