zegt wel allesquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ah, jij zit verzuurd op de bank?
Bijna 16 trouwens, maar dat doet er niet toe.
Get over it, het was ook gewoon om te lachen, niet waar?quote:
Toen lag het netwerk eruit en toen zei hij dat ze toch doorging.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef groenen het volgende:
Jan sloeg anders de spijker op de kop door te zeggen dat ze vals zong.
Geen reden om uit te lachen dus.
Adele is ook gaar, dus veel ga je er niet op vooruit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik snap het niet. Ben ik nou de enige die dacht aan Adele toen ik haar hoorde zingen? Ze had door moeten gaan. Landen als Litouwen en Rusland behoren niet in de finales.
The fuck? Maak je een grapje?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik snap het niet. Ben ik nou de enige die dacht aan Adele toen ik haar hoorde zingen? Ze had door moeten gaan. Landen als Litouwen en Rusland behoren niet in de finales.
Nope. Het mag dan wel niet beter zijn dan Servië en Zweden van SM2, maar ik vond het wel indrukwekkend. Ik dacht echt dat ze het zou halen. Mischien niet als eerste plaats in de finales, eerder een verdiende 13de plaats.quote:
Het was vals?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:31 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Nope. Het mag dan wel niet beter zijn dan Servië en Zweden, maar ik vond het wel indrukwekkend. Ik dacht echt dat ze het zou halen. Mischien niet als eerste plaats in de finales, eerder een verdiende 13de plaats.
Yep je bent doof, als je dat niet hoorde...Maar ook als het wel zuiver gezongen was, had ze geen kans gemaakt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:32 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker doof want daar merkte ik niks van. (':
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |