Gezien het gemiddelde formaat val jij ook gewoon in de categorie slanke denquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Geen slanke den hier, misschien meer een ... wilg ofzo?
Net nog meer gezweten dan gister met jillian
Er is toch altijd een man in het spel bij Henk?quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Er is toch altijd een man in het spel bij Henk?
Habbebaa habbebaa! *muzieknootje*quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]![]()
En nu heb ik dat vreselijke kaaprenvarendemannenmetbaarden-liedje in m'n hoofd.
Met Pietjoris en Corneel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Mannen in overvloed, maar niet als je er eentje nodig hebt.quote:
Oew, die is zooooooo lekker!quote:Over Henk gesproken: ik heb een boterkoek met appel in de oven staan. Daarna nog de cake erin en ik ben klaar voor morgen!
Wat is er met jouw schenen dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:27 schreef LieLie het volgende:
Over mijn schenen gesproken, ze hebben dat apparaat dat An24 liet zien niet meer blojkbaar. Maar hij adviseerde me om een stuk op de loopband te wandelen met een helling.
Nog niks, maar dat wil ik graag zo houden.quote:
Oh, tnx, daar kan ik ook wel wat oefeningetjes van doen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:31 schreef Viking84 het volgende:
Ah OK. Ik heb deze van Henk gekregen: http://www.gmhc.nl/site/i(...)eningen-shin-splints. Miss heb jij hier ook nog wat aan? Heb wel het gevoel dat ik vooral gebied rond enkel en kuit aan het trainen ben ipv de schenen, maar het zal wel
.
*insert struisvogel van V1z*quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:38 schreef anna82 het volgende:
Zo, bijna 55 km gefietst, helaas begon Endomondo pas na 3 km te werken, dus officieel is het 51 km.
Ik denk dat ik wel weet wie Vlierbloesem is, ik ga nu met haar een douche nemen.
Goed dat je aan het opbouwen bent!
Jammer! Het wandelen en die oefeningen zijn natuurlijk ook slim!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:27 schreef LieLie het volgende:
Over mijn schenen gesproken, ze hebben dat apparaat dat An24 liet zien niet meer blojkbaar. Maar hij adviseerde me om een stuk op de loopband te wandelen met een helling.
Hihihihiquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:38 schreef anna82 het volgende:
Zo, bijna 55 km gefietst, helaas begon Endomondo pas na 3 km te werken, dus officieel is het 51 km.
Ik denk dat ik wel weet wie Vlierbloesem is, ik ga nu met haar een douche nemen.
Gezelligquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:38 schreef anna82 het volgende:
SPOILER: werkgezeik waar ik me al de hele dag over loop op te vretenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Volgens mij klopt dat niet hoor! Zonder hartslag kan je dat toch lastig meten?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:06 schreef Vlierbloesem het volgende:
Anna, 1700 kcal verbrand met het fietsen!Nu ben ik wel benieuwd naar je eetlijstje
.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:10 schreef kwakz0r het volgende:
LieLie, jouw meneer zit in t onderwijs dus?
Ik heb nog geen examenklassen dit jaar.SPOILER: werkgezeik waar ik me al de hele dag over loop op te vretenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste keer dat hij moet nakijken. In zijn nieuwe functie geeft hij geen lessen meer.
ik snap je niet helemaal... ik heb een contract van 1 jaar, dat wordt verlengd met 1 jaar tot ik mijn diploma heb (ws in oktober) en dan is me een vast contract beloofd (heb ik volgens mij ook op papier).quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
Kwak, wat voor contract he je? Bepaald of onbepaald? Bij het eerste is het stil zijn en om je heen kijken.
Bij de tweede een lijstje maken van wat je mis loopt en opstaan als ze daadwerkelijk de 6-8 truuk doen.
omdat ik aan het bezuinigen was heb ik dat net twee weken geleden opgezegdquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Ben je lid van de vakbond Kwak? Zou ze even bellen!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:10 schreef kwakz0r het volgende:
LieLie, jouw meneer zit in t onderwijs dus?
Ik heb nog geen examenklassen dit jaar.Ik snap het niet helemaal Kwak, maar hopelijk weet je snel meer en laat je inderdaad niet piepelen! Als ik de vacature-sites zo zie zijn er in deze periode best veel vacatures in het onderwijs, dus als je weg wilt is dit wel de goede tijd om te solliciteren...SPOILER: werkgezeik waar ik me al de hele dag over loop op te vretenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai. Maar er zijn vast collega's die wel lid zijn en dit eens kunnen voorleggen aan de bond?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
omdat ik aan het bezuinigen was heb ik dat net twee weken geleden opgezegd
jawel, maar ja als ze op 4 juni een stemming houden en 2/3e stemt voor omdat ze zich laten overhalen, al fulltime werken (dan mag je niet meer dan 750 uur krijgen per jaar) of omdat ze simpelweg niet erg zakelijk denken.... dan is t daarna gewoon te laat, want CAO-conform door instemming van de werknemers.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ai. Maar er zijn vast collega's die wel lid zijn en dit eens kunnen voorleggen aan de bond?
Dus: Nog een week om te lobby'en onder collega's, heel precies op papier te laten zetten welke mensen er gepiepeld gaan worden straks en wat de consequenties zullen zijn voor iedereen. Dan kan iedereen in ieder geval geinformeerd stemmen! Is lastig vanuit tijdelijk-contract positie dus zoek hulp van collega's aan jouw kant met een vaste aanstelling en al wat credits bij de rest van het team.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jawel, maar ja als ze op 4 juni een stemming houden en 2/3e stemt voor omdat ze zich laten overhalen, al fulltime werken (dan mag je niet meer dan 750 uur krijgen per jaar) of omdat ze simpelweg niet erg zakelijk denken.... dan is t daarna gewoon te laat, want CAO-conform door instemming van de werknemers.
Mopperende bepaalde tijders lopen meer risico dat bedoelde ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik snap je niet helemaal... ik heb een contract van 1 jaar, dat wordt verlengd met 1 jaar tot ik mijn diploma heb (ws in oktober) en dan is me een vast contract beloofd (heb ik volgens mij ook op papier).
Ik heb net een heel net mailtje naar de teamleider gestuurd (per pm als je geinteresseerd bent)
ik baal, want ik voelde me erg gewaardeerd, en goed op mijn plek, terwijl ikweet dat er ook tijdelijken heel hardhandig uitgewerkt worden, en zelfs een aantal mensen met een vast contract onder druk staan en arbeidsconflicten hebben. Naive much?
Dat begrijp ik heel goed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:29 schreef kwakz0r het volgende:
en er zijn wel vacatures, maar ik had het verdorie eindelijk naar mijn zin in deze baan, en ik was door de beoordelingsprocedure heen. alleen al het idee van weer een jaar ergens "de nieuwe" zijn en het hele beoordelingstraject en de school leren kennen etc etc etc maakt me een beetje misselijk.
maar goed we'll see... thanks voor het luisteren, ik ga weer verder met mijn proefschrift.
En dat ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heel goed.. Ik hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
ik mag ook props vind ik, heb net Evy 13/16 gedaan (zijn hetzelfde, dus 1 van beide). Vond dat dat wel kon na vorige keer 4x 5 min. Deze is namelijk (alleen rennen) 2-4-5-6-7.
Goeie genade, ik ging echt dood bij die 7Weet niet of het was vanwege al een dag erop hebben zitten, de warmte of iets anders, maar die kwam uit mn tenen, ging op pure wilskracht
![]()
Mn gps wou aanvankelijk niet maar ging toch aan! Hopelijk beetje accuraat gemeten![]()
Stats:
35 minuten
4.024 meter
6,85 km/u (incluus wandelen)
282 kcal
Wat ga je goed!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
ik mag ook props vind ik, heb net Evy 13/16 gedaan (zijn hetzelfde, dus 1 van beide). Vond dat dat wel kon na vorige keer 4x 5 min. Deze is namelijk (alleen rennen) 2-4-5-6-7.
Goeie genade, ik ging echt dood bij die 7Weet niet of het was vanwege al een dag erop hebben zitten, de warmte of iets anders, maar die kwam uit mn tenen, ging op pure wilskracht
![]()
Mn gps wou aanvankelijk niet maar ging toch aan! Hopelijk beetje accuraat gemeten![]()
Stats:
35 minuten
4.024 meter
282 kcal
Billy, wat ben je allemaal aan het doen met rekeningen openen en treinreizen naar Zuid-Spanje?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:47 schreef Probability het volgende:
Stom ik wacht al 100 jaar op de tram! Meh!
Oh twee keer praktisch eigenlijk (en decadent)quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Billy, wat ben je allemaal aan het doen met rekeningen openen en treinreizen naar Zuid-Spanje?
Kinderen moeten altijd naar school, maar in het onderwijs gaat het helaas steeds slechterquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
Geloof dat ik maar in "the food" blijf werken, eten doet men altijd wel..
Ja je hebt wel werk maar meer voor minder dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Kinderen moeten altijd naar school, maar in het onderwijs gaat het helaas steeds slechter. (Nog langer de nullijn ollee olleee
)
Oh zo hobbel ik nog steedsquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef Probability het volgende:
Goed hoor Maria!! Erg knap, weer nog hoe je in het begin liep!!
Stuur eens hierheen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Puik buitje komt er hier naar beneden nu!
en er komt krimp want er zijn minder kinderen... en de babyboomers gaan nog niet allemaal met pensioen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Kinderen moeten altijd naar school, maar in het onderwijs gaat het helaas steeds slechter. (Nog langer de nullijn ollee olleee
)
PZquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:53 schreef Novem het volgende:
Wat doe je dan in "the food" MI? Als je dat wil vertellen?
Wil ook wel in food werken, inkoop, heb alleen geen ervaring en weet nie of nu de juiste tijd is om een switch te maken
't Is onderweg!quote:
Hmm ja mijn leeftijdsgenoten zitten niet echt te springen om kinderen nee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en er komt krimp want er zijn minder kinderen... en de babyboomers gaan nog niet allemaal met pensioen...
ook door andere veranderingen in de bekostiging van scholen krimpen de budgetten, komt er op neer dat er niet voor elke pensionado een "nieuwe" komt, en straks als er dan ook nog minder kinderen komen, zoals op de basisscholen nu, zullen er simpelweg mensen weg moeten. voor die tijd hoop ik echter een paar stoeltjes hoger te zitten. bij de mensen die de klappen uitdelen, ipv ontvangen
Mooiquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens krijg ik van rennen geloof ik een bepaalde sullige charmeMensen lachten allemaal vriendelijk/aanmoedigend en oude dames zeiden allemaal gedag met een soort "ach meisje toch"-blik
![]()
Komt vast door het kekke loopje + rood hoofd en hijgen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]right back at ya!
Nu slapen, moeeee
props indeed! Goed bezig!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Stats:
35 minuten
4.024 meter
282 kcal
wowquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:22 schreef LieLie het volgende:
Beetje scheef, maar toch best mooi gelukte onweersfoto:
[ afbeelding ]
warm/klam/plakkerig, wakker geworden en niet meer verder kunnen slapenquote:Op donderdag 24 mei 2012 05:30 schreef Viking84 het volgende:
Waarom ben je wakker aurum? Pff ik ben keimoe maar moet er zo wel uit.
Speciaal voor jou nog wat toegevoegdquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Kan me voorstellen dat je nu wel wakker bent.
Ik ben moe.Dit weekend echt maar eens bijslapen.
Ik bedoelde eigenlijk coco maar door spuit 11 geen quote.quote:Op donderdag 24 mei 2012 07:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog wat toegevoegd
quote:Op donderdag 24 mei 2012 07:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog wat toegevoegd
je moet gewoon quoten manquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk coco maar door spuit 11 geen quote.
Lekker! Heerlijk lang weekend dan!quote:Op donderdag 24 mei 2012 07:14 schreef Viking84 het volgende:
Morgen vrij, jee. S Ochtends 35 km fietsen ter compensatie van de hardloopkilometers en s middags naar het noorden en me laten vertroetelen door mn moeder.
ja en dinsdag cursus dus pas wo weer werkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Lekker! Heerlijk lang weekend dan!
Morgen vrij t/m ergens half oktober!Bizar idee.
weet je al wat je gaat doen om je te vermaken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 07:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dankje!quote:
Wauw! Maar ik heb zo'n vermoeden dat je over niet al te lange tijd genoeg te doen hebtquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit! Goed bezig met Evy, het is al best warm hè 's ochtends.quote:Op donderdag 24 mei 2012 07:47 schreef Vlierbloesem het volgende:
Goedemorgen!
Planning voor vandaag:
S: Evy les 18(5-7-7-5 met 2 minuten lopen tussendoor)
O: Yoghurt met appel, 2 muesli-crackers met kippenborstfilet en hütenkäse (en komkommer)
L: Geroosterde volkoren boterham met hütenkäse, roggebrood met hütenkäse, 1 muesli-cracker met kippenborstfilet (en komkommer)
T: Salade met veldsla, komkommer, zongedroogde tomaten, kipfilet en zachte geitenkaas
D: Couscous met sperziebonen, bosui, allerlei kruiden en falafel
T: Bak optimel kwark met appel
Dankje! Goede stats heb je!quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit! Goed bezig met Evy, het is al best warm hè 's ochtends.
Ik zweette tijdens mijn oefeningen al als een gek vanochtend en het enige wat ik deed was een beetje rekken en op m'n tenen en hakken lopenquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:28 schreef Novem het volgende:
Mijn huiskamer wordt rustig 30 graden met dit weerAlle ramen open en gordijnen dicht dan maar.
Ik heb geen idee. Ze oogt niet ziek ofzo, doet nog gewoon van alles. Gister wilde ze wel wat tonijn eten. Maar toen ik vanochtend de brokjes neerzette ging ze meteen weer overgevenquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:26 schreef Novem het volgende:
Aw nallie, wat stom!
Hopelijk heeft ze gewoon iets verkeerds gegeten ofzo?
Ik wil ook wel werkgerelateerd naar het park
Hahaha, arm beestquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ze oogt niet ziek ofzo, doet nog gewoon van alles. Gister wilde ze wel wat tonijn eten. Maar toen ik vanochtend de brokjes neerzette ging ze meteen weer overgeven
Ik moest denken aan een eetstoornisteveel carbs...
Die brokjes at ze eerst wel gewoon namelijk.
We zullen zien wat de dierenarts zegtHet wordt meer een uitdaging om dr in het reismandje te krijgen denk ik..
Geen idee! Daarom breng ik dr toch maar ff wegquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien zit er een haarbal dwars? Of anderszins verstopt? Hadden we ook een keer met Bo, die had obstipatie en toen kreeg ie laxeermiddel en mocht ie een middagje blijven en kregen we 'm terug met een enorm roze poeperd.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:43 schreef Nallie het volgende:
[..]
Geen idee! Daarom breng ik dr toch maar ff weg![]()
Ze zit in het mandjezonder krassen, maar ze kijkt nu wel heel boos naar me
Ze was al de bange van de twee dus nu heeft ze nog een trauma!
Dat!quote:
Omdat spierwit en ik in het begin vd zomer weinig klachten nog heb dus dan kan ik nog wel in leuke jurkjes/rokjes. Maar wel spierwit...quote:
Niet mississippily tellen hè!quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:53 schreef Ml-etje het volgende:
Heb de zenuwen voor die spray tan.
[ afbeelding ]
Is niet de bedoeling
quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:53 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Is niet de bedoeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nallster, komt vast goed
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Me tooquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat!
Ik krijg er zo'n beauty pageant idee bij.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Veel plezier met de laatste dag werken, Phaidra!
[..]Waarom weet jij dat nou weer?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nallster, komt vast goed
Ok, dat is een redelijk alternatief.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat spierwit en ik in het begin vd zomer weinig klachten nog heb dus dan kan ik nog wel in leuke jurkjes/rokjes. Maar wel spierwit...
Wilde het dus proberen en de moeder van een vriendin doet het sinds kort in haar schoonheidssalon dus we mogen met een aantal meiden gratis en dan een shoot erna om de reclame folders hier in de omgeving te bedrukken.
Word jij zo langzaam bruin dan? Je bent toch vrij recentelijk nog een weekje naar Zuid Spanje geweest?Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Zou kunnen, ideaal is dat er wat vet verbrand wordt en er wat spieren bij komen. Als de omvang hetzelfde blijft, maar het is een stuk strakker, dan ben ik een happy camperquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:22 schreef Nallie het volgende:
Morning!
Mooie maten toch Anna? En groeien bovenbenen niet in spier met wielrennen?
Lekker klef slapen inderdaad. Vooral toen de kat besloot er ook even bij te komen liggen
Moet zo met andere poes naar de dierenartsze blijft maar spugen en eet weinig tot niks.
Ze hadden eigenlijk geen plek, maar mag haar zo brengen en dan aan het eind van de dag weer halen en dan zien ze haar tussendoor even...
Verder lange werkdag, maar eind van de middag werkgerelateerd naar t park!
/first world problems.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:53 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Is niet de bedoeling
Datquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
/first world problems.
Ik heb de zelfbruinende creme van dove, summer glow staat er op de fles. Ik heb de donkere en krijg er een goed basiskleurtje mee, brengt makkelijk aan, geeft geen strepen en geeft geen rare kleur.
Ik heb de donkere, maar ik denk dat als je de lichtere probeert dat het goed staat bij je huid
Ik smeer het om de dag na het douche op
3 weken Griekenland en toen werd ik bruinquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat nou weer?!
[..]
Ok, dat is een redelijk alternatief.
Word jij zo langzaam bruin dan? Je bent toch vrij recentelijk nog een weekje naar Zuid Spanje geweest?
Je mag het vanavond live bekijkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op zich zou het voor mij ook wel wat zijn. Ben ook een wandelend lichtbaken en in de zon kleuren mn littekens niet mee omdat er geen pigment in zit. Dat heb je met zo'n spray natuurlijk niet...
Maar ik wacht eerst de ervaring van MI wel ff af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything which is not impossible, will eventually happen
Bedoel je met je lipoedeem shizzle?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat
Heb hem ook de lichtere variant inderdaad en die ga ik ook weer gebruiken maar op mijn lieftallige beentjes is de invloed nihil, plus dat ik niet goed weet wat voor effect de stoffen in de creme hebben.
Oja, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:09 schreef Ml-etje het volgende:
Deed er altijd een badpak onder Q, bikini zitten vaak teveel frummels aan.
Jepquote:
Bikini meequote:Op donderdag 24 mei 2012 09:13 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Oja, dat kan natuurlijk ook. Ik heb net een nieuwe bikini, maar die doe ik dan wel een andere keer aan. Badpak was ook tijdens de zwembadlessen inderdaad veel handiger!
Hmmhmmmquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:13 schreef V1z0R het volgende:
Ml, het gaat er gewoon om dat je waarschijnlijk niet hetzelfde er wilt uitzien als een roodbonte koe
Wat is er vanavond dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach MI, je wordt hooguit oranje, maar dat is geen punt gezien vanavond en aankomend EK.
Oh, leuk! Vanavond ook live uitzending dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
We gaan vanavond Songfestival kijken in de kroeg in Rotterdam Coco.
Vanavond is de halve finale waar wij in meedoen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, leuk! Vanavond ook live uitzending dan?
^^quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zeg, V1z, geef eens antwoord op de vraag.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: twee kaiserbroodjes met hamworst
T: nectarine
L: boterhammen met pindakaas/worst/kipfilet
D: ?
T: ?
En nu uitgeschreven, eens kijken of dat echt meer lijkt dan
O: een versgebakken kaiserbroodje met plakjes hamworst, en er daar nog een van
T: een lekker sappige nectarine
L: een boterham met pindakaas, een met pindakaas, een met kipfilet
T: nog zo'n sappige nectarine
D: nog geen idee, in ieder geval met genoeg groente
T: nog geen idee, iets van nootjes/fruit
Ik heb zo'n hekel aan die tweede manier van lijstjes opschrijven!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: twee kaiserbroodjes met hamworst
L: boterhammen met pindakaas/worst/kipfilet
D: ?
T: ?
En nu uitgeschreven, eens kijken of dat echt meer lijkt dan
O: een versgebakken kaiserbroodje met plakjes hamworst, en er daar nog een van
T: een lekker sappige nectarine
L: een boterham met pindakaas, een met pindakaas, een met kipfilet
T: nog zo'n sappige nectarine
D: nog geen idee, in ieder geval met genoeg groente
T: nog geen idee, iets van nootjes/fruit
(boter)hamworstquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die tweede manier van lijstjes opschrijven!!Wat is hamworst?
Ik moest er even twee topics voor terug, maar ik herinnerde me dat ik nog moest antwoorden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik blijf ook gewoon zweten ongeacht conditie.
DaD: hoe is het nu met baardmans/werk?
Oh! Die gebruik ik ook altijd! Deze toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:40 schreef loveli het volgende:
Goed van Baardmans.
Heb een stapel spuitbussen van Garnier (vorig jaar uit het afprijsvak van kruidvat) tegen witte benen, moet het maar eens gaan gebruiken. Op straat is iedereen donkerbruin en ik ben nog blauwig. Ben heel benieuwd naar resultaat van profi spray tan.
Bingo! Hoe lang moet je daarmee rondlopen voor je gaat zitten? Met bruiningscreme weleens gehad dat ik op de acherkant en binnenkant van m'n benen aparte patroontjes had wegens zitten en elkaar rakende ingesmeerde benen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh! Die gebruik ik ook altijd! Deze toch? [ afbeelding ]
Doet 't super! Alleen niet te enthousiast zijn, want dan wordt het kleurverschil tussen onder- en bovenkant echt te groot
Je haalt me in waar ik bij zitquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:20 schreef Perruche het volgende:
Ha, mijn bovenbeen is ook 58 cm (in de avond, door vocht, denk in de ochtend wel dunner) en mijn kuit 38
. Maar ik ben 8 cm kleiner!!
Goedemorgen trouwens, vanavond weer Evy, 23 al!!
Stinkt dat spul nog steeds zo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh! Die gebruik ik ook altijd! Deze toch? [ afbeelding ]
Doet 't super! Alleen niet te enthousiast zijn, want dan wordt het kleurverschil tussen onder- en bovenkant echt te groot
Joehoe! V1z0r!quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zeg, V1z, geef eens antwoord op de vraag.
Charmant was andersquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:49 schreef Perruche het volgende:
Zag er vast charmant uit
Maar nu niet gaan miepen dat je afvalt van dit soort lijstjes he Siral!!
PHM? Wie of wat is dat?!quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:51 schreef V1z0R het volgende:
HPKW, PHM gebruikte ook wel eens zelfbruiner...
Ow!quote:
airco 1.0quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:55 schreef loveli het volgende:
Oh ja, aircotip: wit nat laken (buiten) voor je raam hangen houdt de warmte buiten. Ipv dat de warmte je kamer opwarmt, verdampt het water. En wit reflecteert ook nog eens een deel.
quote:
quote:
En nu alvast onderzoeken wat voor leuke dingen jullie met z'n tweetjes kunnen doen als jullie er nog een keer samen naartoe gaan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:06 schreef _aurum_ het volgende:
En dan voel ik me "schuldig" want lief gaat niet mee en ik ga toffe dingen doen
Als ze verder niet ziek oogt heeft ze misschien last van een vastzittende haarbal in de maag. Als ze niets kunnen vinden even antihaarbalpasta proberenquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:22 schreef Nallie het volgende:
Morning!
Mooie maten toch Anna? En groeien bovenbenen niet in spier met wielrennen?
Lekker klef slapen inderdaad. Vooral toen de kat besloot er ook even bij te komen liggen
Moet zo met andere poes naar de dierenartsze blijft maar spugen en eet weinig tot niks.
Ze hadden eigenlijk geen plek, maar mag haar zo brengen en dan aan het eind van de dag weer halen en dan zien ze haar tussendoor even...
Verder lange werkdag, maar eind van de middag werkgerelateerd naar t park!
Antihaarbalpastaquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Als ze verder niet ziek oogt heeft ze misschien last van een vastzittende haarbal in de maag. Als ze niets kunnen vinden even antihaarbalpasta proberen
Tis een fijn ontstoppingsmiddel en bailey vindt het ook lekker. De kater is overigens naar de trimmer gebracht. Meneer had veel klitten, echt zielig. Ook al huishouden gedaan, dus productief ochtendje. Heerlijk, compensatie van werkurenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Antihaarbalpastaik ga m onthouden! En ik ga even van dat gras halen.
Hebben we in Utrecht ook welquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:29 schreef kwakz0r het volgende:
Misschien wat donder en wat potten?
meer weer ik niet van keulen. ohja de Dom. Denk ik. Elke duitse stad heeft een Dom.
Ja! Maar ik vind het lekker ruikenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die van ons kreeg toen laxapast idd. En later zat er een keer een haarbal dwars, bleek nadat ie 11x de vloer had ondergekotst.
nou ehm, de goedkoopste is 180 dollar en dan vlieg je een half uurtje rond en dan moet ik zelf naar het opstartpunt komen...lopen ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aurum, wat kost zo'n tour dan?
Oh ja! Ik ga zondag een dag naar Keulen maar heb geen idee wat daar te beleven is. Heeft iemand suggesties?
Wat een raar prijsverschil!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nou ehm, de goedkoopste is 180 dollar en dan vlieg je een half uurtje rond en dan moet ik zelf naar het opstartpunt komen...lopen ofzo
De duurdere is 300 dollar en dan word ik bij het hotel opgehaald met een lolicopteren vlieg ik 3,5 uur rond de Grand Canyon.
Als ik het doe, dan kies ik voor de laatste optie maar ik vind het veel geld /scrooge, aan de andere kant ik ga niet iedere week naar de Grand Canyon.
Tja, voor leuke dingen moet je betalen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat een raar prijsverschil!
Met z'n tweeën zou je dan direct op 600 dollar zitten... Hoop geld..
Er zijn verschillende aanbieders met verschillende pakketjes. De ene laat je alleen de zuidkant zien van de GC, de andere alles en je landt nog ergens, dan kan je rondhobbelen en foto's makenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat een raar prijsverschil!
Met z'n tweeën zou je dan direct op 600 dollar zitten... Hoop geld..
dattumquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker he. Ik was maandag ook heel vrolijk toen ik mn rekening bekeek!
Tuurlijk, dat begrijp ik ook, maar het geld komt helaas nog steeds niet met bakken binnen hier.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tja, voor leuke dingen moet je betalen.
Ik zou voor de lange optie gaan trouwens. Gewoon omdat het veel toffer is.
En DaD, het voordeel van met zijn tweeen reizen is wel dat je de kosten voor een auto en je hotels kunt delen.
Ik word de laatste tijd alleen maar een sad panda als ik mijn rekening bekijk....quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker he. Ik was maandag ook heel vrolijk toen ik mn rekening bekeek!
Cool Jag! Jij doet echt toffe intellectuele dingen daar in t verre Zwedenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Ik ga straks lunchen met een van de tofste professors in het vakgebied, die hier op bezoek is!
Ik zou het ook doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tja, voor leuke dingen moet je betalen.
Ik zou voor de lange optie gaan trouwens. Gewoon omdat het veel toffer is.
En DaD, het voordeel van met zijn tweeen reizen is wel dat je de kosten voor een auto en je hotels kunt delen.
Ik heb echt heel veel geluk met de faculteit waar ik zit, we staan goed aangeschreven en hebben veel contacten, en daar kan ik goed van profiteren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:54 schreef Nallie het volgende:
[..]
Cool Jag! Jij doet echt toffe intellectuele dingen daar in t verre Zweden
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:58 schreef V1z0R het volgende:
Daarnaast ga je ook nog geregeld naar de AH he, Vik?!
Ik mis de link evenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:58 schreef V1z0R het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:04 schreef Nallie het volgende:
[..]LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Scrooge! Gewoon doen joh!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nou ehm, de goedkoopste is 180 dollar en dan vlieg je een half uurtje rond en dan moet ik zelf naar het opstartpunt komen...lopen ofzo
De duurdere is 300 dollar en dan word ik bij het hotel opgehaald met een lolicopteren vlieg ik 3,5 uur rond de Grand Canyon.
Als ik het doe, dan kies ik voor de laatste optie maar ik vind het veel geld /scrooge, aan de andere kant ik ga niet iedere week naar de Grand Canyon.
quote:
Ik heb de 2011-versie. Daarbij zijn de drie lessen in de week hetzelfde (dus deze week was drie keer 5-7-7-5), wat ik ontzettend fijn vind. Volgende keer 8-10-8.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Arme Nallie-poezelBeterschap!
Vlierbloesem, jouw Evy 18 is anders dan de mijneHeb je een andere variant?
Parkietje, 23 alweer!Gaat lekker
![]()
Mijn rug is een beetje stijf vanochtend en heb als een roosje geslapen
Waarom wilde je eigenlijk liever naar Jordanië?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen. Je bent er dan, dan moet je ook alles eruithalen vind ik.
Daarom ben ik ook blij dat we toch naar Jordanië gaan en niet naar Marokko, ook al was Marokko meer dagen voor hetzelfde geld. Ik wilde liever naar Jordanië dan naar Marokko en geld niet zo'n grote rol laten spelen.
Leuk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:14 schreef Mini. het volgende:
[..]
Waarom wilde je eigenlijk liever naar Jordanië?
Ik ga wel naar Marokko deze zomer, was een idee van m'n zusje en ik heb me er nog helemaal niet in verdiept verder, maar wat ik ervan gezien heb zag er toch wel goed uit.
Programma van de reisorganisatie sprak me net iets meer aan (Petraquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:14 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik ga wel naar Marokko deze zomer, was een idee van m'n zusje en ik heb me er nog helemaal niet in verdiept verder, maar wat ik ervan gezien heb zag er toch wel goed uit.
Indiana Jones and the Last Crusade is daar (deels) opgenomen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:14 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ook daarom, hahahahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Indiana Jones and the Last Crusade is daar (deels) opgenomen!
Ah, dat is ook de beste manier om te kiezen ws.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Programma van de reisorganisatie sprak me net iets meer aan (Petra). Was vooral een gevoelsmatige keuze. Die nog geboekt moet worden. Volgende week maar even kijken
.
Het is een halve kitchenaid he!quote:
Ja hier andersomquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:21 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ah, dat is ook de beste manier om te kiezen ws.Wij hebben eigenlijk niet eens verder gekeken dan Marokko omdat allerlei mensen dat aangeraden hadden, en het programma (een rondreis) er wel goed uitzag. Maar als dit bevalt gaat Jordanië gewoon op het lijstje voor de volgende keer.
Kijk, daar hebben we wat aanquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:27 schreef Perruche het volgende:
Ah joh Aurum, met de huidige dollarstand is dat "maar" 240 euro ofzo. Dat klinkt al een heel stuk minder, toch?
Don't do it! Heb t toen uitgezocht, maar je moet dan een omvormer hebben enzo om hem hier te laten werken... Daarnaast heb ik nu een Magimix en daar kan je veel meer mee dan met een kitchenaidquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Koop die kitchenaid in de VS, daar zijn ze goedkoper.
Is de dollarkoers niet juist steeds ongunstiger aan het worden? Of begrijp ik het weer verkeerd?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:27 schreef Perruche het volgende:
Ah joh Aurum, met de huidige dollarstand is dat "maar" 240 euro ofzo. Dat klinkt al een heel stuk minder, toch?
Van pace naar speed en andersom kun je zeker ook niet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is de dollarkoers niet juist steeds ongunstiger aan het worden? Of begrijp ik het weer verkeerd?
Valuta's en tijden omrekenen, daar ben ik zo slecht in..
Kost zo'n 20 euro.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:30 schreef Nallie het volgende:
[..]
Don't do it! Heb t toen uitgezocht, maar je moet dan een omvormer hebben enzo om hem hier te laten werken... Daarnaast heb ik nu een Magimix en daar kan je veel meer mee dan met een kitchenaid
Nooit hoeven doen, maar berichten daarover sla ik over.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van pace naar speed en andersom kun je zeker ook niet?
Alfaboks.
Herkenbaar, maar het is allemaal een kwestie van keuzes maken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat begrijp ik ook, maar het geld komt helaas nog steeds niet met bakken binnen hier.
Ik las op internet dat de simpele omvormers niet werken daarbij en dat zelfs met dure omvormers hij niet op volle kracht kan werken op onze netstroom. Had t ook met mijn fohn die ik daar gekocht heb, ook met omvormer doet hij het hier maar heel zachtjes.quote:
Zit vaak nog met het aantal ampères toch?quote:
Klopt, euro wordt steeds minder waard tov de dollar.. Ben in 2009 nog in de VS geweest, toen was kreeg je voor iedere euro 1,60..quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is de dollarkoers niet juist steeds ongunstiger aan het worden? Of begrijp ik het weer verkeerd?
Haha, je kreeg em niet meer uit?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:18 schreef Quinazoline het volgende:
Pro-tip: geen wetsuit voor in koud Nederlands water gaan passen als het buiten 26 graden is![]()
.
Sawadeequote:Op donderdag 24 mei 2012 11:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Marokko is trouwens superleuk!
Met welke organisatie ga je Mini?
En Vik, welke organisatie heb jij op het oog?
Moet je ook zeker doen ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hier andersom. Op dit moment heb ik de luxe dat geld een minder grote rol speelt. Kan zijn dat ik dat volgend jaar toch moet laten meewegen doordat ik dan hogere maandlasten heb, o.a. door het Lenteakkoord en de DUO
. Daarom kies ik juist nu voor een reis die ik iig echt graag wil maken
.
Aantal Watt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zit vaak nog met het aantal ampères toch?
Dat is raar, want als je 'daar' een fohn van 'hier' inplugt, doet hij het op halve sterkte. Andersom zou een fohn uit de VS het hier dubbel zo hard meoten doen (zonder trafo).quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik las op internet dat de simpele omvormers niet werken daarbij en dat zelfs met dure omvormers hij niet op volle kracht kan werken op onze netstroom. Had t ook met mijn fohn die ik daar gekocht heb, ook met omvormer doet hij het hier maar heel zachtjes.
Ja zeker wel, tijdje geleden stond ie op rond de 1.45 dan had je maar 210 euro betaaldquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is raar, want als je 'daar' een fohn van 'hier' inplugt, doet hij het op halve sterkte. Andersom zou een fohn uit de VS het hier dubbel zo hard meoten doen (zonder trafo).
Overigens let ik er tegenwoordig op dat ik mijn spullen met ingbeouwde trafo koop, dan kun je ze instellen op 110 of 220 (sommige apparaten doen het automatisch).
Nope. Heb zelf al jaren 110/60 en geen idee hoe ik het hoger zou kunnen krijgen. Hoeveel last heb je ervan en zit er een regelmaat/logica in (eetpatroon, stress, hormonen)?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:46 schreef Nallie het volgende:
Loveli, weet jij welke tekorten kunnen zorgen voor lage bloeddruk, duizelingen, etc.?
Had ik ook al gezien, maar die past niet in mijn kofferquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Koop die kitchenaid in de VS, daar zijn ze goedkoper.
Dat klinkt goed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sawadee. Keurige correspondentie gehad met die mensen daar, over mijn CI
. Snel een reactie, vraag werd doorgespeeld, ook weer snel een reactie
. Ziet er goed uit, vind ik
.
Hehehe, goed geregeld!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:41 schreef Mini. het volgende:
[..]
Moet je ook zeker doen ja.
HPKW: al sla je me dood.Mijn ouders hebben geboekt... Moet van het weekend toch eens wat meer informatie inwinnen zodat ik zelf ook weet waar ik eigenlijk heen ga.
Men, ik kan niet wachten om m'n vakantiegeld te zien.Maar nu eerst fitnessen!
Al mn hele leven wel last van, soms wat extremere waardes, 80/60quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Nope. Heb zelf al jaren 110/60 en geen idee hoe ik het hoger zou kunnen krijgen. Hoeveel last heb je ervan en zit er een regelmaat/logica in (eetpatroon, stress, hormonen)?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Marokko is sowieso ontzettend leuk. Heb tzt nog wel wat tips om opdringerige verkopers op een prettige manier af te schudden.
Ow, 80/60 wel heel laag. Warmte = bloedvaten verder open = daling in bloeddruk. Dus warm weer is wel logisch.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Al mn hele leven wel last van, soms wat extremere waardes, 80/60Laatste keer 100/65
Maar heb van die periodes dat ik er veel meer last van heb, dat ik echt wel 5 seconden zwarte vlekken heb als ik opsta en me gewoon algeheel wat gammel voel.
Heb in t verleden wel schildklier issues gehad, maar dat is niet meer (heb vorig jaar nog laten testen) Maar kan er niet de vinger op leggen wat het dan wel veroorzaakt...
Heb geen stress en weinig hormonen, eigenlijk nooit last van. Enige wat ik nu kan bedenken is de warmte ofzo, maar mn lijf houdt wel van warm over t algemeen.
Fijn om te horenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:54 schreef Perruche het volgende:
Oeh vik, sawadee is wel goed volgens mij! Ik ben ermee naar Egypte geweest en dat was echt prima
Nee, ik ben meer van de vriendelijk glimlachen manier. En grapjes maken. En hun (of je eigen spullen) aan ze proberen te verkopen voor een enorme prijs. En ze uit gaan horen op het moment dat ze jou vragen gaan stellen.quote:
Ja.. ik probeerde gister al dropquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Ow, 80/60 wel heel laag. Warmte = bloedvaten verder open = daling in bloeddruk. Dus warm weer is wel logisch.
Ook de frequentie is anders, bij ons is het 50 hertz 230V, in de VS 60 hz, 110V. Spanning uit stopcontact is dus geen 230 continue, maar komt in sinus vorm uit stopcontact. En in 3 fases (dus 3 sinussen na elkaar). Effectief heb je dan 230 V. Maar omdat in de VS spanning en frequentie anders is, werkt lang niet alles goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is raar, want als je 'daar' een fohn van 'hier' inplugt, doet hij het op halve sterkte. Andersom zou een fohn uit de VS het hier dubbel zo hard meoten doen (zonder trafo).
Overigens let ik er tegenwoordig op dat ik mijn spullen met ingbeouwde trafo koop, dan kun je ze instellen op 110 of 220 (sommige apparaten doen het automatisch).
Mijn kraag ofzo zat niet goed dus ik wilde hem weer van mijn schouders doen, maar blijkbaar kan dat niet zelfquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:38 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha, je kreeg em niet meer uit?Zo'n ding wil je nu niet aanhebben, tenzij je veel in het water ligt..
Je bent een bedrijf hun toestemming nodig om de naam op je website te zetten ja!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Oei, freelancer met wie de samenwerking al vrij snel op een onplezierige manier is geëindigd (halverwege stoppen en de boel terugsturen) heeft ons bij haar referenties op haar site staan. Met een quote van mijn collega (inclusief naam) die er altijd alles aan heeft gedaan onvindbaar te blijven op het web. Die is dus not amused nu. Ik ben echt geschokt door die brutaliteit. Als je iemand als referentie wilt opnemen, dan vraag je dat eerst toch even? En dan haal je het toch weg als de samenwerking voortijdig eindigt? (ze heeft maar één echte opdracht voor ons gedaan).
Nou, dat niet per se, maar het getuigt wel van goed fatsoen. Vind jij het leuk als iemand met wie jij geen goeie ervaringen hebt en met wie je niet geassocieerd wenst te worden naar jou verwijst op zijn site? Het is ook nog eens misleidend want het suggereert dat de ervaring positief was, terwijl dat niet zo was.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:03 schreef V1z0R het volgende:
Li, die zijn nogal met elkaar verbonden die tweeAls ik tenminste de lessen natuurkunde goed heb opgelet
Gokte op ampères omdat VS spul hier in Europa nog wel eens doorbrand en andersom minder
[..]
Je bent een bedrijf hun toestemming nodig om de naam op je website te zetten ja!
Handbagage?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Had ik ook al gezien, maar die past niet in mijn koffer
en ik durf hem niet naar NL op de post te doen
@Perr: het klinkt iets beter in euro's ja
Dat moet normaal wel kunnen. Vaak trek ik met mijn ene arm voorlangs mn andere mouw uit, maar als je pak nat is gaat het wel soepeler en na verloop van tijd ga je pak ook naar je lichaam staan. Maar vaak gaat ie bij mij ook binnenstebuiten. Ik hang em vaak ook binnenstebuiten weg, dan kan ik em goed schoonmaken voor ik em aantrek.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:00 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Mijn kraag ofzo zat niet goed dus ik wilde hem weer van mijn schouders doen, maar blijkbaar kan dat niet zelf. Hij paste wel goed verder, dus ik hoefde er gelukkig maar een te proberen. Hoe doe je zoiets trouwens uit? Ik had hem nu helemaal binnenstebuiten zitten, maar vroeg me af of er geen makkelijkere manier was.
Ik zie trouwens op de bon nu dat het een maat XL was. Vallen die dingen klein of ben ik gewoon dikker dan ik hoop?
Als het een merknaam is mag je het niet publiceren zonder toestemming tochquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, dat niet per se, maar het getuigt wel van goed fatsoen. Vind jij het leuk als iemand met wie jij geen goeie ervaringen hebt en met wie je niet geassocieerd wenst te worden naar jou verwijst op zijn site? Het is ook nog eens misleidend want het suggereert dat de ervaring positief was, terwijl dat niet zo was.
Gewoon even bellenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, dat niet per se, maar het getuigt wel van goed fatsoen. Vind jij het leuk als iemand met wie jij geen goeie ervaringen hebt en met wie je niet geassocieerd wenst te worden naar jou verwijst op zijn site? Het is ook nog eens misleidend want het suggereert dat de ervaring positief was, terwijl dat niet zo was.
Ze heeft een mailtje gestuurd met het verzoek de verwijzing weg te halen.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze heeft een mailtje gestuurd met het verzoek de verwijzing weg te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |