Gezien het gemiddelde formaat val jij ook gewoon in de categorie slanke denquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Geen slanke den hier, misschien meer een ... wilg ofzo?
Net nog meer gezweten dan gister met jillian
Er is toch altijd een man in het spel bij Henk?quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Er is toch altijd een man in het spel bij Henk?
Habbebaa habbebaa! *muzieknootje*quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]![]()
En nu heb ik dat vreselijke kaaprenvarendemannenmetbaarden-liedje in m'n hoofd.
Met Pietjoris en Corneel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Mannen in overvloed, maar niet als je er eentje nodig hebt.quote:
Oew, die is zooooooo lekker!quote:Over Henk gesproken: ik heb een boterkoek met appel in de oven staan. Daarna nog de cake erin en ik ben klaar voor morgen!
Wat is er met jouw schenen dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:27 schreef LieLie het volgende:
Over mijn schenen gesproken, ze hebben dat apparaat dat An24 liet zien niet meer blojkbaar. Maar hij adviseerde me om een stuk op de loopband te wandelen met een helling.
Nog niks, maar dat wil ik graag zo houden.quote:
Oh, tnx, daar kan ik ook wel wat oefeningetjes van doen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:31 schreef Viking84 het volgende:
Ah OK. Ik heb deze van Henk gekregen: http://www.gmhc.nl/site/i(...)eningen-shin-splints. Miss heb jij hier ook nog wat aan? Heb wel het gevoel dat ik vooral gebied rond enkel en kuit aan het trainen ben ipv de schenen, maar het zal wel
.
*insert struisvogel van V1z*quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:38 schreef anna82 het volgende:
Zo, bijna 55 km gefietst, helaas begon Endomondo pas na 3 km te werken, dus officieel is het 51 km.
Ik denk dat ik wel weet wie Vlierbloesem is, ik ga nu met haar een douche nemen.
Goed dat je aan het opbouwen bent!
Jammer! Het wandelen en die oefeningen zijn natuurlijk ook slim!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:27 schreef LieLie het volgende:
Over mijn schenen gesproken, ze hebben dat apparaat dat An24 liet zien niet meer blojkbaar. Maar hij adviseerde me om een stuk op de loopband te wandelen met een helling.
Hihihihiquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:38 schreef anna82 het volgende:
Zo, bijna 55 km gefietst, helaas begon Endomondo pas na 3 km te werken, dus officieel is het 51 km.
Ik denk dat ik wel weet wie Vlierbloesem is, ik ga nu met haar een douche nemen.
Gezelligquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:38 schreef anna82 het volgende:
SPOILER: werkgezeik waar ik me al de hele dag over loop op te vretenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Volgens mij klopt dat niet hoor! Zonder hartslag kan je dat toch lastig meten?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:06 schreef Vlierbloesem het volgende:
Anna, 1700 kcal verbrand met het fietsen!Nu ben ik wel benieuwd naar je eetlijstje
.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:10 schreef kwakz0r het volgende:
LieLie, jouw meneer zit in t onderwijs dus?
Ik heb nog geen examenklassen dit jaar.SPOILER: werkgezeik waar ik me al de hele dag over loop op te vretenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste keer dat hij moet nakijken. In zijn nieuwe functie geeft hij geen lessen meer.
ik snap je niet helemaal... ik heb een contract van 1 jaar, dat wordt verlengd met 1 jaar tot ik mijn diploma heb (ws in oktober) en dan is me een vast contract beloofd (heb ik volgens mij ook op papier).quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
Kwak, wat voor contract he je? Bepaald of onbepaald? Bij het eerste is het stil zijn en om je heen kijken.
Bij de tweede een lijstje maken van wat je mis loopt en opstaan als ze daadwerkelijk de 6-8 truuk doen.
omdat ik aan het bezuinigen was heb ik dat net twee weken geleden opgezegdquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Ben je lid van de vakbond Kwak? Zou ze even bellen!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:10 schreef kwakz0r het volgende:
LieLie, jouw meneer zit in t onderwijs dus?
Ik heb nog geen examenklassen dit jaar.Ik snap het niet helemaal Kwak, maar hopelijk weet je snel meer en laat je inderdaad niet piepelen! Als ik de vacature-sites zo zie zijn er in deze periode best veel vacatures in het onderwijs, dus als je weg wilt is dit wel de goede tijd om te solliciteren...SPOILER: werkgezeik waar ik me al de hele dag over loop op te vretenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai. Maar er zijn vast collega's die wel lid zijn en dit eens kunnen voorleggen aan de bond?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
omdat ik aan het bezuinigen was heb ik dat net twee weken geleden opgezegd
jawel, maar ja als ze op 4 juni een stemming houden en 2/3e stemt voor omdat ze zich laten overhalen, al fulltime werken (dan mag je niet meer dan 750 uur krijgen per jaar) of omdat ze simpelweg niet erg zakelijk denken.... dan is t daarna gewoon te laat, want CAO-conform door instemming van de werknemers.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ai. Maar er zijn vast collega's die wel lid zijn en dit eens kunnen voorleggen aan de bond?
Dus: Nog een week om te lobby'en onder collega's, heel precies op papier te laten zetten welke mensen er gepiepeld gaan worden straks en wat de consequenties zullen zijn voor iedereen. Dan kan iedereen in ieder geval geinformeerd stemmen! Is lastig vanuit tijdelijk-contract positie dus zoek hulp van collega's aan jouw kant met een vaste aanstelling en al wat credits bij de rest van het team.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jawel, maar ja als ze op 4 juni een stemming houden en 2/3e stemt voor omdat ze zich laten overhalen, al fulltime werken (dan mag je niet meer dan 750 uur krijgen per jaar) of omdat ze simpelweg niet erg zakelijk denken.... dan is t daarna gewoon te laat, want CAO-conform door instemming van de werknemers.
Mopperende bepaalde tijders lopen meer risico dat bedoelde ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik snap je niet helemaal... ik heb een contract van 1 jaar, dat wordt verlengd met 1 jaar tot ik mijn diploma heb (ws in oktober) en dan is me een vast contract beloofd (heb ik volgens mij ook op papier).
Ik heb net een heel net mailtje naar de teamleider gestuurd (per pm als je geinteresseerd bent)
ik baal, want ik voelde me erg gewaardeerd, en goed op mijn plek, terwijl ikweet dat er ook tijdelijken heel hardhandig uitgewerkt worden, en zelfs een aantal mensen met een vast contract onder druk staan en arbeidsconflicten hebben. Naive much?
Dat begrijp ik heel goed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:29 schreef kwakz0r het volgende:
en er zijn wel vacatures, maar ik had het verdorie eindelijk naar mijn zin in deze baan, en ik was door de beoordelingsprocedure heen. alleen al het idee van weer een jaar ergens "de nieuwe" zijn en het hele beoordelingstraject en de school leren kennen etc etc etc maakt me een beetje misselijk.
maar goed we'll see... thanks voor het luisteren, ik ga weer verder met mijn proefschrift.
En dat ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heel goed.. Ik hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
ik mag ook props vind ik, heb net Evy 13/16 gedaan (zijn hetzelfde, dus 1 van beide). Vond dat dat wel kon na vorige keer 4x 5 min. Deze is namelijk (alleen rennen) 2-4-5-6-7.
Goeie genade, ik ging echt dood bij die 7Weet niet of het was vanwege al een dag erop hebben zitten, de warmte of iets anders, maar die kwam uit mn tenen, ging op pure wilskracht
![]()
Mn gps wou aanvankelijk niet maar ging toch aan! Hopelijk beetje accuraat gemeten![]()
Stats:
35 minuten
4.024 meter
6,85 km/u (incluus wandelen)
282 kcal
Wat ga je goed!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
ik mag ook props vind ik, heb net Evy 13/16 gedaan (zijn hetzelfde, dus 1 van beide). Vond dat dat wel kon na vorige keer 4x 5 min. Deze is namelijk (alleen rennen) 2-4-5-6-7.
Goeie genade, ik ging echt dood bij die 7Weet niet of het was vanwege al een dag erop hebben zitten, de warmte of iets anders, maar die kwam uit mn tenen, ging op pure wilskracht
![]()
Mn gps wou aanvankelijk niet maar ging toch aan! Hopelijk beetje accuraat gemeten![]()
Stats:
35 minuten
4.024 meter
282 kcal
Billy, wat ben je allemaal aan het doen met rekeningen openen en treinreizen naar Zuid-Spanje?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:47 schreef Probability het volgende:
Stom ik wacht al 100 jaar op de tram! Meh!
Oh twee keer praktisch eigenlijk (en decadent)quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Billy, wat ben je allemaal aan het doen met rekeningen openen en treinreizen naar Zuid-Spanje?
Kinderen moeten altijd naar school, maar in het onderwijs gaat het helaas steeds slechterquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
Geloof dat ik maar in "the food" blijf werken, eten doet men altijd wel..
Ja je hebt wel werk maar meer voor minder dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Kinderen moeten altijd naar school, maar in het onderwijs gaat het helaas steeds slechter. (Nog langer de nullijn ollee olleee
)
Oh zo hobbel ik nog steedsquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef Probability het volgende:
Goed hoor Maria!! Erg knap, weer nog hoe je in het begin liep!!
Stuur eens hierheen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Puik buitje komt er hier naar beneden nu!
en er komt krimp want er zijn minder kinderen... en de babyboomers gaan nog niet allemaal met pensioen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Kinderen moeten altijd naar school, maar in het onderwijs gaat het helaas steeds slechter. (Nog langer de nullijn ollee olleee
)
PZquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:53 schreef Novem het volgende:
Wat doe je dan in "the food" MI? Als je dat wil vertellen?
Wil ook wel in food werken, inkoop, heb alleen geen ervaring en weet nie of nu de juiste tijd is om een switch te maken
't Is onderweg!quote:
Hmm ja mijn leeftijdsgenoten zitten niet echt te springen om kinderen nee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en er komt krimp want er zijn minder kinderen... en de babyboomers gaan nog niet allemaal met pensioen...
ook door andere veranderingen in de bekostiging van scholen krimpen de budgetten, komt er op neer dat er niet voor elke pensionado een "nieuwe" komt, en straks als er dan ook nog minder kinderen komen, zoals op de basisscholen nu, zullen er simpelweg mensen weg moeten. voor die tijd hoop ik echter een paar stoeltjes hoger te zitten. bij de mensen die de klappen uitdelen, ipv ontvangen
Mooiquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens krijg ik van rennen geloof ik een bepaalde sullige charmeMensen lachten allemaal vriendelijk/aanmoedigend en oude dames zeiden allemaal gedag met een soort "ach meisje toch"-blik
![]()
Komt vast door het kekke loopje + rood hoofd en hijgen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]right back at ya!
Nu slapen, moeeee
props indeed! Goed bezig!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Stats:
35 minuten
4.024 meter
282 kcal
wowquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:22 schreef LieLie het volgende:
Beetje scheef, maar toch best mooi gelukte onweersfoto:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |