blaas die toch maar naar Breda. We snakken naar verkoeling.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Het lijkt dus echt precies voor de deur hier in elkaar te zijn gezakt. Laf regenbuitje nu
lol bij jou nu pas isquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Begint hier nu ook te druppelen in West.
verlaagde auto'squote:Op woensdag 23 mei 2012 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Buurman legt handdoeken in z'n auto. Gelukkig stond mijn verlaagde auto niet hier. Dan had ik hetzelfde probleem denk ik.
Nee joh, nu is het lekker buiten. geen wind en al. Beetje gerommel in de verte richting tilburg wel, maarja, dat kennen we, dat wil hier toch niet heen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
blaas die toch maar naar Breda. We snakken naar verkoeling.
Hier gewoon regenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
Het is hier volgens mij hagel wat valt. Ik hoor 't vooral tikken.
Tip: kijk naar biuten en je hebt je bevestigingquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
hier ook alleen regen, wel wat dikke druppelsquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
Bij mij (zuid) stelde het echt weinig voor, eerst even flinke hagel, regen, een paar dondertjes en nu klaart het al weer helemaal op, regent nog een beetje en wat gedonder in de verte maar ik zie de zon ook schijnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:52 schreef Apotheose het volgende:
nou als je buienradar mag geloven krijgt het noorden (lees: friesland) er ook wat van mee.
ja er is idd niks zo veranderlijk als het weerquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef alors het volgende:
[..]
Bij mij (zuid) stelde het echt weinig voor, eerst even flinke hagel, regen, een paar dondertjes en nu klaart het al weer helemaal op, regent nog een beetje en wat gedonder in de verte maar ik zie de zon ook schijnen
Deze was ook wel leuk:quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:56 schreef lipjes het volgende:
20:52:14 23-05-12 Melding : TOTALE POST HAPS RUSTIG OPKOMEN > BOOM OVER WEG PUTSELAARSTRAAT 5 HAPS
sorry, maar een totale post voor 1 boom
hoe klein is die post dan wel niet
Tak over de wegquote:20:06:06 23-05-12 Melding : ALARM RV B-PLOEG CUIJK > ASS. BOXMEER TAK OVER DE WEG GROTE STRAAT IN BOXMEER.
vrijwilligers posten, zijn maar kleine dorpenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:56 schreef lipjes het volgende:
20:52:14 23-05-12 Melding : TOTALE POST HAPS RUSTIG OPKOMEN > BOOM OVER WEG PUTSELAARSTRAAT 5 HAPS
Haps is een erg klein plaatsje dus kan best 1 wagen zijn en hooguit een auto voor assistentie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:56 schreef lipjes het volgende:
en in Stevensbeek een nieuwe binnenbad:quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Deze was ook wel leuk:
[..]
Tak over de weg
quote:20:29:24 23-05-12 GROUP-1 TOTALE POST ST. ANTHONIS RUSTIG OPKOMEN > WATEROVERLAST INPANDIG CERESPARK 4 STEVENSBEEK KELDER VOLGELOPEN
Zag hem jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en in Stevensbeek een nieuwe binnenbad:
[..]
Mijn vorige auto is ook ondergelopen, 2 jaar geleden in augustusquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Buurman legt handdoeken in z'n auto. Gelukkig stond mijn verlaagde auto niet hier. Dan had ik hetzelfde probleem denk ik.
Bijzonder! Eindhoven centrum wel wat regen maar niks heel apartsquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:56 schreef Crazy-M het volgende:
en Eindhoven (achtste Barrier)
[ afbeelding ]
De wegligging is een stuk beter.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:53 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
verlaagde auto'sje hebt er alleen maar last van
Neequote:
Dat ook.quote:
en dat is heel belangrijk. Vaak zie je van die niet verlaagde auto's ook uit de bocht vliegen. Komt puur omdat hun wegligging zo beroerd is. Prutsers zijn het. Verlagen w00t!quote:
Weet ik.quote:
Kutzooi welquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:03 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
en dat is heel belangrijk. Vaak zie je van die niet verlaagde auto's ook uit de bocht vliegen. Komt puur omdat hun wegligging zo beroerd is. Prutsers zijn het. Verlagen w00t!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:03 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
en dat is heel belangrijk. Vaak zie je van die niet verlaagde auto's ook uit de bocht vliegen. Komt puur omdat hun wegligging zo beroerd is. Prutsers zijn het. Verlagen w00t!
Ja wij hier in drachten krijgen zo de volle laagquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:00 schreef Allantois het volgende:
In groningen slechts wat achtergrond muziek vooralsnog
ze hadden plaatselijke pittige regenbuien met onweer voorspeld, al de hele dagquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
het KNMI, sorry ...
Nou omdat ze het niet zo extreem hadden voorspelt, daarom
Stortregen
jah, volgens mij weer droog, hoor ook niks meerquote:
Dit was precies de voorspelling. Onweersbuien met hagel, windvlagen en kans op wateroverlast, omdat de buien niet vooruit te branden zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
het KNMI, sorry ...
Nou omdat ze het niet zo extreem hadden voorspelt, daarom
Stortregen
Ik zag het ja. Het KNMI geeft nu ook code geel af voor Zuid-Hollandquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Er lijken wat buien te ontstaan net ten oosten van de Randstad??
Ja, ziet er mooi uit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Er lijken wat buien te ontstaan net ten oosten van de Randstad??
Ga dan je buurvrouw helpen ipv hier postenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:05 schreef Kreupeldicht het volgende:
Begint in Mid Friesland flink te donderen - lief buurvrouwtje probeert haar poes uit de bosjes te krijgen. Vanuit het oosten lijkt zich nieuwe buien te ontwikkelen. -
Dordrecht? Ik zie niets... Zwijndrecht hier.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:07 schreef Melleyn het volgende:
Boven Dordrecht en Schoonhoven ontstaat wat
en dat lijkt me dezequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:07 schreef marcel-o het volgende:
er lijkt hier wat te groeien
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:08 schreef Kreupeldicht het volgende:
Ze is al weer weg, hoor er ook niet meer "poes poes poes" roepen.
vetquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:07 schreef marcel-o het volgende:
er lijkt hier wat te groeien
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:08 schreef Kreupeldicht het volgende:
Ze is al weer weg, hoor er ook niet meer "poes poes poes" roepen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:14 schreef Kreupeldicht het volgende:
Tis wel een dure langharige Pers, ze is altijd als de dood dat ie vies wordt. Waarom post ik dit?
Dr poes wordt vies van het weerquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:14 schreef Kreupeldicht het volgende:
Tis wel een dure langharige Pers, ze is altijd als de dood dat ie vies wordt. Waarom post ik dit?
Het is nogal kort door de bocht (quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:03 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
dat is hier ook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:15 schreef Igen het volgende:
Wow, toch best een flinke bui ontstaat nu ten oosten van Amsterdam. Ik kijk recht op het oosten en 10 minuten geleden zag het er zo uit:
[ afbeelding ]
Maar nu is 'ie alweer veel groter geworden. Gaat echt als een raket! Geweldig om te zien.
(Normaal komt onweer vanuit het westen en die kant op hebben we nauwelijks uitzicht)
Ik hoor geen gerommel hierquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:13 schreef MissHobje het volgende:
Utrecht weer wat gerommel, en er onstaat ook iets vrij hoog, zeer mooie wolken show
*noteert 'hond op tijd uitlaten'quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:13 schreef Crazy-M het volgende:
ehm mn regenmelder geeft in 1 keer een alarm voor stortbuien in tilburg rond 22:30
druppelt nu nog wel wat maar niet veel. Als ik richting centrum kijk is het donker, kijk ik richting noord zie ik lichte wolken, en richting reeshof is ook donkerquote:
Boh dat wordt dan wel een gruwelijk natte poes!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:14 schreef Kreupeldicht het volgende:
De licht getinte hebben een nieuw vluchtmiddel gevonden behalve de scooters?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:18 schreef bbfakir het volgende:
Er is iets aan het ontwikkelen hier bij Amsterdam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:20 schreef lipjes het volgende:
ik hoor de donders van de drechtsteden hier in regio moerdijk
Waar zit jij in Utrecht, want in Zuid hoor ik helemaal nietsquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:21 schreef MissHobje het volgende:
Volgens mij gaat Utrecht zo een lading krijgen.. het blijft donderen in de verte en gezien de lucht!
(of schampschot)
Amstel!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:18 schreef bbfakir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is nog droogquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Duw maar door, maar wel incl wolkbreuk aub
Het is nu helemaal een grote wolk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:18 schreef bbfakir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:31 schreef Ajaxfan het volgende:
Ahum hangt een heel fijne wolk hier achter mijn huis (richting Ijburg).
Haha ja Breda is elke keer hetzelfde verhaal..Nu ontstond er zelfs ten westen iets dus zitten we er weer letterlijk tussenin. Tering warm weerquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:33 schreef lipjes het volgende:
http://www.buienradar.nl/(...)&naam=Breda&size=1x1
RAGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ROAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zou kunnen, al is ie meer richting station Diemen dan Amstel station?quote:
ik woon in zevenbergen, vandaar de ragequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:35 schreef Melkaz het volgende:
[..]
Haha ja Breda is elke keer hetzelfde verhaal..Nu ontstond er zelfs ten westen iets dus zitten we er weer letterlijk tussenin. Tering warm weer
Het is nu rood boven mijn hoofd. Ik zie niks........quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:33 schreef lipjes het volgende:
aaahquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:33 schreef lipjes het volgende:
ik kan wel ff in je tuin komen pissenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:38 schreef lipjes het volgende:
ik vind het echt neit leuk meer, ik wil hier godverdomme een wolkbreuk die alle sloten hier doet overstromen en alle straten blank zet!
wij zijn niet bang voor een vollopend huis namelijk, wij zitten hoog
Zoveel kan jij niet pissenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kan wel ff in je tuin komen pissen
ik neem wel wat mensen meequote:
Daar ligt genoeg water in ieder gevalquote:
Ik tik het net aan jequote:
Niets te zien vanuit Delft. Het koelt wel lekker af nu!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:54 schreef Maver24 het volgende:
Boven Rotterdam onstaat nu ook een rode pukkel op de buienradar, oei oei
Mooie foto's!quote:
hier ook. 1 flits geteld. Geen donders gehoord. Ik woon echt verkeerd geloof ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:21 schreef Norrage het volgende:
Ik zie hier voor de eerste keer vandaag een flits (vanuit mijn raam)
Maar volgens mij is dat heeeel erg ver weg want ik hoor niets
ik geloof dat ik op hetzelfde kijk/keekquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het enige aan onweer dat ik nu meekrijg zijn flitsen in de richting van Woerden. Wel mooie though, vrij hoog in de lucht.
Ja nu net weer 1, mega kronkel, recht naar beneden, hele dikke zeg maarquote:
Toch ben ik bang dat het hier niet meer gaat gebeurenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja nu net weer 1, mega kronkel, recht naar beneden, hele dikke zeg maar! wordt wat actiever met geflits ook.
En wat is je locatie?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:38 schreef Ajaxfan het volgende:
Hagelstenen die keihard kletteren op de auto's en de straat onder water in 5 minuten tijd.
Diemen vlak onder Amsterdam. Onder water was lichtelijk overdreven, maar een laagje water wel.quote:
ik zit ook in utrecht ,niets gezien en maar een paar druppeltjes regen gehadquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja nu net weer 1, mega kronkel, recht naar beneden, hele dikke zeg maar! wordt wat actiever met geflits ook.
Wat? Hier (A'dam Zuidoost) is nog geen drup gevallen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:40 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Diemen vlak onder Amsterdam. Onder water was lichtelijk overdreven, maar een laagje water wel.
Staat Andijk onder. Dus dat is dorpje aan het IJsselmeer, dichtbij Medemblik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:39 schreef marcel-o het volgende:
hier zie je t bliksemen btw
http://bouw.webcam.nl/pwnt/cam1/ (ergens in A.dam)
Aah ok, als ik die richting op kijk vanuit Leiden zie ik daar flitsen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:40 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Diemen vlak onder Amsterdam. Onder water was lichtelijk overdreven, maar een laagje water wel.
Naast Enkhuizenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Staat Andijk onder. Dus dat is dorpje aan het IJsselmeer, dichtbij Medemblik.
Jaaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
Het onweert in Den Helder BIJZONDER MENSEN!!!!!!
Ik tel er al 50quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:52 schreef senesta het volgende:
[..]
JaaEn meer dan vier flitsen ook nog, verwennerij
quote:
WTFquote:
hier van 28 naar 17quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef bbfakir het volgende:
Wel lekker verkoeling gegeven. Van 23,3 naar 23,2 graden.
Ja godver. Allemaal leuk die natuurfenomenen, maar de voornaamste reden dat ik onweer wil is dat de temperatuur dan wat naar beneden gaat. Verschrikkelijk ditquote:
Mooie is al die gasten die gaan rondrijden in hun auto.quote:
Dieselblok hebben met mechanische brandstofpomp.. zolang die geen water opdrinkt. of via de uitlaat terug loopt blijfttie wel gaan hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mooie is al die gasten die gaan rondrijden in hun auto.
Als er een riooldeksel is verdwenen heb je wel even een probleempje, of dat het toch iets dieper is als gedacht vind de motor over het algemeen ook niet zo leuk.
Ik denk dat het niet zo goed is voor je motor als die onder water komt te staan.. met al die elektra enzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Dieselblok hebben met mechanische brandstofpomp.. zolang die geen water opdrinkt. of via de uitlaat terug loopt blijfttie wel gaan hoor
Inderdaad hier iets zuidelijker van Alkmaar zag ik richting Alkmaar wel een hoop geflits en iets richting zuid-west van hier ook wat geflits en gerommel maar hier geen onweer en ook geen druppel regen gevallen. Dacht even dat het zou komen want het begon wat te waaien maar dat was ook snel weer over.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:25 schreef Ener-G het volgende:
Are you shitting me? De boel lost op of gaat met een boogie om Alkmaar heen
Ten noorden van Alkmaar ook alleen geflits (Langedijk)....quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:30 schreef ADDG het volgende:
[..]
Inderdaad hier iets zuidelijker van Alkmaar zag ik richting Alkmaar wel een hoop geflits en iets richting zuid-west van hier ook wat geflits en gerommel maar hier geen onweer en ook geen druppel regen gevallen. Dacht even dat het zou komen want het begon wat te waaien maar dat was ook snel weer over.
Haha ons huis hebben ze ook gefilmd. Ik zat mooi binnen. Ga niet in de smerige water banjeren terwijl het ook nog eens gewoon onweert. Wel leuke impressie. Dat is dus 1 of 2 x per jaar bij ons.quote:
Klopt! Kan steeds dichterbij Nijmegen. Zag het net goed flitsen in de verte toen ik langs het kanaal liep.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:11 schreef IntenSiVuS het volgende:
lol, ik denk wat hoor ik toch, is er nu nog een nieuwe bui met onweer aan t groeien hier in de omgeving Nijmegen (zit in Malden net onder Nijmegen)
Klein diafragma, lage iso en lange sluitertijdenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb hier echt precies uitzicht op die onweersbui onder Arnhem en het is echt zo mooi![]()
Foto's lukken helaas niet door licht vervuiling.
Jonge ik hossel die shit met een Canon 40D 30 seconden, maar het wil niet zo goed vlotten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Klein diafragma, lage iso en lange sluitertijden
Ok jongeh!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jonge ik hossel die shit met een Canon 40D 30 seconden, maar het wil niet zo goed vlotten.
Stel de flitser dan ook juist inquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Net foto gemaakt, druk het knopje bijna in. FLITS klik... Weer een mooie gemist
I seequote:Op donderdag 24 mei 2012 00:31 schreef SoldMayor het volgende:
Nou we krijgen nog een slot offensive in in n-o brabant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Niet dat ik weet,.. maar vind knmi sowieso beetje achter de feiten aanlopenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Heeft KNMI trouwens gewaarschuwd voor de nacht?
Als het terugkwam, dan kwam het van de andere kant.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:29 schreef RemcoW23 het volgende:
Hmm deze zag ik niet aankomen. Omgeving Nijmegen gaat het loos.
We werden al niet gespaard vandaag, komt het ineens terug
mooiquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Arm jongWaterfietsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je dat echt gewoon binnen 1 minuut gevonden?quote:
Maak er snel nog een dan!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:52 schreef Oom_Agent het volgende:
videootje van zojuist, maar gaat nu harder. Was iets te vroeg![]()
View My Video
Staat in mijn sig schatjequote:Op donderdag 24 mei 2012 00:50 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Heb je dat echt gewoon binnen 1 minuut gevonden?Heeft die quote zeker veel voor je betekend
?
Heh jammerquote:
Damn ik voel me stom nuquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Weer een mooie te pakken
[..]
Staat in mijn sig schatje
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Weer een mooie te pakken
[..]
Staat in mijn sig schatje
En dan nog al die andere foto's van Remco en Dutcher..quote:
27 graden is ook teveel voor Nederland. Is iedere keer hetzelfde. 2 dagen goed warm dan weet je dat er onweer komtquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:49 schreef Poeke het volgende:
Morgen weer 27 graden en onweer voorspeld in ZO Brabant.. afwachten dus.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:53 schreef NorthernStar het volgende:
Het is hier verdumme nog 25 graden in huis.
Twee weken geleden zaten we te klappertanden en nou broei je weer je nest uit.
Ze hadden het erover dat de luchtvochtigheid afneemt, en dat zou er voor zorgen dat het niet zo broeierig voelt en er minder kans op onweer is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
27 graden is ook teveel voor Nederland. Is iedere keer hetzelfde. 2 dagen goed warm dan weet je dat er onweer komt
Doe je raam open dan...quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:53 schreef NorthernStar het volgende:
Het is hier verdumme nog 25 graden in huis.
Twee weken geleden zaten we te klappertanden en nou broei je weer je nest uit.
Daar is het 18 volgens het KNMI. Dus ook daar een raam open en het is binnen een paar uur afgekoeld in huis.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Op m'n slaapkamer is het 25 graden, buiten 22,5 volgens de thermometer.. (Die is 's winters vrij accuraat, maar wellicht dat die nu wat warmte uit de muur opneemt?)..
Op de grens van Groningen en Friesland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |