quote:
Nee hoor, het zijn gewoon geruchten en theorieën die rondgaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:56 schreef Jivis het volgende:
Hoezo wie zijn ouderS zijn? Hij is toch de bastaardzoon van Ned?
Of is dit weer een spoiler.
Welke foto?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:59 schreef VeX- het volgende:
Jon is wel echt het toppunt. Hij kijkt altijd alsof hij elk moment kan gaan huilen en als hij lacht is het net als een boer met kiespijn.
Wel een groot verschil tussen die foto en de serie trouwens. In de serie ziet hij er nog uit als een beetje vent.
2 to tango.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:56 schreef Jivis het volgende:
Hoezo wie zijn ouderS zijn? Hij is toch de bastaardzoon van Ned?
Normaal kijk ik de previews nooit, maarquote:
Dit wordt zo ontzettend gruwelijk, kan echt niet wachtenquote:
Ze moeten hem gewoon op pinkpop in een tent uitzendenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef Catwoman1986 het volgende:
Verdomme, ik ga naar pinkpop, kan ik dinsdag pas kijken!
De trailer ziet er heerlijk uit, actie in de tent! Ik wil nu kijken!*Stampvoet*
Neejoh daar was vroeger een autokino, scherm hangt er nog steeds en tijdens Pinkpop worden daar ook films op afgespeeldquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ze moeten hem gewoon op pinkpop in een tent uitzenden
Dat zou echt zooo awesome zijn gewoonquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neejoh daar was vroeger een autokino, scherm hangt er nog steeds en tijdens Pinkpop worden daar ook films op afgespeeld
Kunnen ze dit jaar net zo goed GoT uitzenden
Kijk toch maar nog een keer heel goed of je hem echt niet ziet staan op de foto.quote:
quote:
Bummerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat zou echt zooo awesome zijn gewoonMaar om de een of andere reden heb ik toch het vermoeden dat ik zelf thuis moet gaan kijken dinsdag
Is vrij duidelijk te zien toch? Zelfde moeilijke blik alleen dan nu met brilquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk toch maar nog een keer heel goed of je hem echt niet ziet staan op de foto.
[..]
Dat men bij een casting door zijn Leonard Hofstader uiterlijk heen kan kijken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk toch maar nog een keer heel goed of je hem echt niet ziet staan op de foto.
[..]
Nicequote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:07 schreef Maisnon het volgende:
http://images5.fanpop.com(...)30281400-500-620.jpg
wat een verandering
quote:
Jezus, wat ben jij een triest persoonquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kijk de volgende keer weer, want dan zien we of de kabouter nog steeds kan genieten van zijn hoeren!1
En wat te bedenken van de vliegende huisdieren van een meisje met witte haren en een eigendunk van heb ik jou daar!11 WAAR ZIJN DE VLIEGENDE HUISDIEREN MENSEN?! KIJK VOLGENDE WEEK WEER, AL ZIJN WE AL 2 EPISODES OP ZOEK!
En man oh man, er komt hommeles mensen. Ze gaan binnenkort oorlogje spelen! OH NOES! DAT ZAGEN WE NIET AANKOMEN!
EN HOE VERLOOPT HET MET PRINS KIJK MIJ DAN MET MN GOUDEN LOKKEN! JOEHOE! ZIE DAT VOLGENDE WEEK!1
Snap je waar ik heen wil? Ik ga afhaken mochten ze verder gaan met die serie. Geen seizoen 3 voor Biobips. The bold is al een soort uitzaaiing, maar net zo spannend.
Omdat hij anders tegen een serie aankijkt als jij?quote:
Ik herkende hem echt totaal niet, dacht dat het een niet zo blij uitziende fan wasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[..]
Ben ik het mee eens. De 'rustige' afleveringen vind ik prima voor wat verdieping. Als je het niet trekt, jammer voor je.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef Klauz het volgende:
ik vind dat er vrij veel gebeurd in deze serie
zo extreem beroerd ziet hij er toch niet uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:34 schreef Nagil het volgende:
daarom ziet hij er zo extreem beroerd op de foto.
Hij ziet er altijd manisch depressief uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:30 schreef Klauz het volgende:
[..]
zo extreem beroerd ziet hij er toch niet uit.
ziet er uit als gewoon een normale gast. heel anders als in de serie, dat wel.
Die Theon ziet er pas gaar uit op die foto.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:30 schreef Klauz het volgende:
[..]
zo extreem beroerd ziet hij er toch niet uit.
ziet er uit als gewoon een normale gast. heel anders als in de serie, dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
Terra Nova, iedere week een spannend verhaal dat afgerond werd en veel dino's, meer iig dan die paar draakjes die je af en toe ziet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:06 schreef truedestiny het volgende:
Wat voor een series zijn sommige van hier gewend dan als ze vinden dat er weinig gebeurd?
Dit. Vond de laatste aflevering daarom ook erg fijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef arucard het volgende:
Vind juist dat er veel te veel gebeurd, dit seizoen heb ik erg veel moeite om alles te volgen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef Klauz het volgende:
ik vind dat er vrij veel gebeurd in deze serie
Met een "T" goddommequote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef arucard het volgende:
Vind juist dat er veel te veel gebeurd, dit seizoen heb ik erg veel moeite om alles te volgen
quote:
Zij had hem (en zijn 2 'vrienden') uit de kooi bevrijd toen die in de fik stond en ze werden aangevallen door de lannistersquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
He ben ff iets vergeten ..
Waarom moord die ene vent nou voor arya ?
Ze had iets tegoed ofzo . ?
The A-Team, elke aflevering een robbertje vechten tegen schurken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:06 schreef truedestiny het volgende:
Wat voor een series zijn sommige van hier gewend dan als ze vinden dat er weinig gebeurd?
Zij had Jaqen en twee andere bevrijd, drie levens voor drie levens.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
He ben ff iets vergeten ..
Waarom moord die ene vent nou voor arya ?
Ze had iets tegoed ofzo . ?
Een tijd terug is die vraag ook gewoon beantwoord.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:54 schreef Sjapoela het volgende:
Ik heb de vraag een tijdje geleden ook al gesteld, maar ik ben erg benieuwd hoeveel users hier S1 hebben gekocht, en dit ook gaan doen met S2.
Of blijven we lekker piraten(HBO-abbonees uitgezonderd
)
Grappig dat in deze tijd dikke boeken in de kast toch nog altijd meer waard zijn dan een lullig dvd-tjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:13 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb de boeken gekocht en download de serie (sorry Tim K.).
Een tijdje terug liep deze serie ook nog niet zo hard, bijdehandjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een tijd terug is die vraag ook gewoon beantwoord.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:13 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb de boeken gekocht en download de serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |