Terra Nova, iedere week een spannend verhaal dat afgerond werd en veel dino's, meer iig dan die paar draakjes die je af en toe ziet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:06 schreef truedestiny het volgende:
Wat voor een series zijn sommige van hier gewend dan als ze vinden dat er weinig gebeurd?
Dit. Vond de laatste aflevering daarom ook erg fijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef arucard het volgende:
Vind juist dat er veel te veel gebeurd, dit seizoen heb ik erg veel moeite om alles te volgen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef Klauz het volgende:
ik vind dat er vrij veel gebeurd in deze serie
Met een "T" goddommequote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef arucard het volgende:
Vind juist dat er veel te veel gebeurd, dit seizoen heb ik erg veel moeite om alles te volgen
quote:
Zij had hem (en zijn 2 'vrienden') uit de kooi bevrijd toen die in de fik stond en ze werden aangevallen door de lannistersquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
He ben ff iets vergeten ..
Waarom moord die ene vent nou voor arya ?
Ze had iets tegoed ofzo . ?
The A-Team, elke aflevering een robbertje vechten tegen schurken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:06 schreef truedestiny het volgende:
Wat voor een series zijn sommige van hier gewend dan als ze vinden dat er weinig gebeurd?
Zij had Jaqen en twee andere bevrijd, drie levens voor drie levens.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
He ben ff iets vergeten ..
Waarom moord die ene vent nou voor arya ?
Ze had iets tegoed ofzo . ?
Een tijd terug is die vraag ook gewoon beantwoord.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:54 schreef Sjapoela het volgende:
Ik heb de vraag een tijdje geleden ook al gesteld, maar ik ben erg benieuwd hoeveel users hier S1 hebben gekocht, en dit ook gaan doen met S2.
Of blijven we lekker piraten(HBO-abbonees uitgezonderd
)
Grappig dat in deze tijd dikke boeken in de kast toch nog altijd meer waard zijn dan een lullig dvd-tjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:13 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb de boeken gekocht en download de serie (sorry Tim K.).
Een tijdje terug liep deze serie ook nog niet zo hard, bijdehandjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een tijd terug is die vraag ook gewoon beantwoord.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:13 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb de boeken gekocht en download de serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |