aldus het kleine jochie in de rolstoelquote:Morgen zit jou nog een hele zware dag te wachten!
VAT DIT OP ALS EEN BEDREIGING IK POP JOU MET MIJN WIELEN!
wedden?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:24 schreef Typisch het volgende:
Mijn muis ging kapot anders had ik hem gehad!
Met jou valt ook echt geen fatsoenlijk gesprek te houden of wel.quote:
In dv dr geval zou dat niet echt erg zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maar als dv iedereen stuur ik ben homo in zijn contacten lijst wat dan
srry manquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
aldus het kleine jochie in de rolstoel
Nu ligt het zeker aan mijquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met jou valt ook echt geen fatsoenlijk gesprek te houden of wel.
[..]
quote:
Huilenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:26 schreef Spouwerranger het volgende:
Was er met DV gebeurd dan? Ik heb geen zin om het terug te zoeken.
Ze wordt vals beschuldigd van een daad die ze niet heeft gepleegd, het stelen van een Samsung Ace van ene K de B.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:26 schreef Spouwerranger het volgende:
ZEG DAN DAT IK GELIJK HEB.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:25 schreef Typisch het volgende:
Maar je kunt veel zeggen, die blog van Dromenvager is wel echt baas.
Even de mannen voorbij scrollen en er zit veel moois tussen.
dv heeft telefoon gestolen. papa van telefoon boos en dvs papas wietplant afgeknipt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:26 schreef Spouwerranger het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze wordt vals beschuldigd van een daad die ze niet heeft gepleegd, het stelen van een Samsung Ace van ene K de B.
Ha ha, kut voor dr.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dv heeft telefoon gestolen. papa van telefoon boos en dvs papas wietplant afgeknipt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:25 schreef Typisch het volgende:
Maar je kunt veel zeggen, die blog van Dromenvager is wel echt baas.
Even de mannen voorbij scrollen en er zit veel moois tussen.
Welkom bij de club.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ik ben er bijna, ik mag bijna der tieten zien.
quote:
Neem je fotocamera zien. Ik wil beeldmateriaal zienquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Morgen met een vriendin naar school, tegen die neger congierge boos worden.
gooi vanille ijs in zijn gezicht, zal hem lerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
doe maar weer discrimineren hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat zal vast helpen ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
vriendinnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja, natuurlijk. Girl codequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vriendinnenzeker ook samen naar de wc?
''Ik moet echt nodig''quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vriendinnenzeker ook samen naar de wc?
Ja dus?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die congierge heeft gelult dat ik al eerder een mobiel heb gestolen?wtf. Dat is niet waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ooooooohh
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:31 schreef Dientje12 het volgende:
jongensHomoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ooooooohh
ai.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
ik vraag me dan altijd af wat er op die wc gebeurt
je reet en buik wel vetklepquote:
Dan lijk je alleen maar verdachtquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dus ik ga boos worden op die congierge want dat hoor je niet te flikken.
We sturen de FOK!Knokploeg meequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Luisteren naar het gekletter van elkaars gele goedje, heerlijk toch. Nog even vragen of de ander nog maand verband nodig heeft, dat bij elkaar erin leggen en klaar. Gezellig toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
ik vraag me dan altijd af wat er op die wc gebeurt
Oke, welke gevolgen zullen leiden uit die actie? Denk daar eens over na. Positieve kan ik zo niet bedenken, dus die keuze was wat mij betreft allang gemaakt. Maar goed, doe vooral waar je je beter van voelt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die wou je niet eens bij je korfbalwedstrijd hebben manquote:
Misschien wordt hij ontslagen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, welke gevolgen zullen leiden uit die actie? Denk daar eens over na. Positieve kan ik zo niet bedenken, dus die keuze was wat mij betreft allang gemaakt. Maar goed, doe vooral waar je je beter van voelt.
Ik zit in Belgiëquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]Dat heeft alleen VBL.
Ey kom je ook kijken op Varkenoord bij dat toernooi?
Moet je naar de directie toegaan, niet naar hemquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien wordt hij ontslagen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
steek hem neerquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
ik wed dat binnen nu en een uurtje mijn broertje weer komt janken om advies
Wat is er mis dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
ik wed dat binnen nu en een uurtje mijn broertje weer komt janken om advies
Ik zou wachten totdat je dat gesprek met de pliesie hebt gehad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en dan vraagt ie aan jou om advies, jij bent gayquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is zielig, hij heeft net een week met zijn vriendinnetje
Je wilde ook niet naar mijn party komen, je hebt altijd smoesjes.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je wilde ook niet naar mijn party komen, je hebt altijd smoesjes.
Door jou mag de rest van VBL ook niet komen.
Vroeg mijn zusje mij maar advies.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn zusje komt nooit om advies vragen..
oh wacht
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je wilde ook niet naar mijn party komen, je hebt altijd smoesjes.
Door jou mag de rest van VBL ook niet komen.
alsof een jood kan lopenquote:
mijn zusje ook niet, al zou ik ook niet weten waaromquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn zusje komt nooit om advies vragen..
oh wacht
Kom vechten danquote:
Mijn zusje weet dat ik op fok zitquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn zusje ook niet, al zou ik ook niet weten waarom
Mijn broertje ook, laat hem wel eens leuke topics zienquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn zusje weet dat ik op fok zit
Dus dat zegt genoeg
Hey die broertje was toch die gozer die laatst op de cam was?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef wietparkiet het volgende:
ik geloof dat ik vrijdag mijn account een jaar heb #besef
Klap ik je eerst wel pussy boyquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn krachten alleen uit zelf verdediging.
maakt hij zelf maar een account aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey die broertje was toch die gozer die laatst op de cam was?
Heeft hij al eens mogen posten?
quote:
waarom doet die dat niet..quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maakt hij zelf maar een account aan
Zie je, joden zijn altijd de baasquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo vechtersbaasje. Alleen beetje in de sportschool om wat spiertjes te hebben, niet om ze te gebruiken.Dus waarchijnlijk zou je het wel winnen.
Zeker van kale mensen ben ik bang.
Ik zit nog buiten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef napoleonfour het volgende:
ah regen komt er zo aan tilburgtonic.
hij neukt tenminste, nou jij nogquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou hij, zou hij toch alleen maar in PUB topics aanmaken over zijn "struggles"
Joden zijn altijd op de achtergrond, bankiers enzo. Daarom wilde Hitler ze dood hebben, omdat ze altijd op de achtergrond de macht hebben. True story.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zie je, joden zijn altijd de baas
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou hij, zou hij toch alleen maar in PUB topics aanmaken over zijn "struggles"
ik moest lachenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joden zijn altijd op de achtergrond, bankiers enzo. Daarom wilde Hitler ze dood hebben, omdat ze altijd op de achtergrond de macht hebben. True story.
dan is steven geen echte jude, hij is niet zo goed met geld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joden zijn altijd op de achtergrond, bankiers enzo. Daarom wilde Hitler ze dood hebben, omdat ze altijd op de achtergrond de macht hebben. True story.
godverquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doet hij niet, dat meisje is zo christelijk als de pest
Ik krijg het niet, dat is wat andersquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dan is steven geen echte jude, hij is niet zo goed met geld.
Ik heb hem bedreigd, geen dank hoor en we delen de chocolade de 22e nog welquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Meneer kwam weer even langs met een grote reep chocola om z'n excuses aan te bieden.
hoe snel geef jij het uit?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik krijg het niet, dat is wat anders
toen meteen op gegeten zeker?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Meneer kwam weer even langs met een grote reep chocola om z'n excuses aan te bieden.
NIet accepteren en aangifte doen wegens smaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
WATquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Snelquote:
haha, als je die opeet voel jij je dikquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
stop die reep maar even anders.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik krijg mijn vakantie geld binnenkortquote:
ah dan komt het hier ook nog. super fijn. hopen dat het daarna beetje ophoudt met dat benauwd zijnquote:
je moet gewoon niks uitgevenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
ik moet eens rustig aan gaan doen met mijn geld
bmnquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:44 schreef Typisch het volgende:
Mensen die geen geld hebben.Ik krijg morgen weer gratis geld van mijn oom die de loterij heeft gewonnen (1.3 miljoen
) voor mijn verjaardag.
boeit mij niet.quote:
hoe oud word je??quote:
hou je bek dikzakquote:
watquote:
ik ben daar echt super slecht inquote:
Nooit gedaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef napoleonfour het volgende:
je wordt ook getracked steven, als jij 1x googlet op ik zoek een baan/ krijg mijn geld niet/ bedrijf failliet dan blijven ze dat laten zien.
Ik wil graag de nieuwe Galaxy S III, wil je 'm brengen? Dankuquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wil iemand nog een mobiel? Heb dinsdag weer examen grgr
Nee. Verzendkosten zijn voor jou. Alstu.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil graag de nieuwe Galaxy S III, wil je 'm brengen? Danku
Maar ik vertrouw je niet, kun je hem niet brengen dan, betaal ik je kaartje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Verzendkosten zijn voor jou. Alstu.
jouw*quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
is goed, ik maak 4 kant in..
Mijn IQ tegen jou pinda
jouwquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
is goed, ik maak 4 kant in..
Mijn IQ tegen jou pinda
Gelukkig heb jij met een paar jaar bruin haar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg altijd alleen dit:
Blauwe ogen, blond haar. Net als ik een ariër.
ben je kaolo dronken dan :S:S:quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh ja, komt door de alcohol, foutje ken toch
ze is nu al geweldigquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zwart wordt het meer, als het goed is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij met een paar jaar bruin haar.
Ik heb het net even geprobeerd, maar ik vind er echt geen zak aan.quote:
En donkere wenkbrauwen en ze is dan fucking lekker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
twitter:Dromenvangertje twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33ik dus op school mobiel gejat XD, komt de vader van het meisje bij mij aan de deur, ik dus ontkennen, krijg ik een reep chocola XDXD reageer retweet
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het net even geprobeerd, maar ik vind er echt geen zak aan.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En donkere wenkbrauwen en ze is dan fucking lekker.
Donker haar & lichte ogenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zwart wordt het meer, als het goed is.
DM even je naam danquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het net even geprobeerd, maar ik vind er echt geen zak aan.
GRATISSXDquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
twitter:Dromenvangertje twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33ik dus op school mobiel gejat XD, komt de vader van het meisje bij mij aan de deur, ik dus ontkennen, krijg ik een reep chocola XDXD reageer retweet
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
De beste man was zwart?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
De congierge van mijn school is zwart. En hij heeft tegen de vader van de dochter ( van wie ik de mobiel gestolen zou hebben ) gezegd dat ik al eerder een mobiel gestolen hadquote:
een van de leukste seriesquote:
Wat ik is?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
sry ja oke nou meteen huilen he echt tfoe wat is deze mang :S:S
Zeg ik dat ergens?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
wtf wat een gratenbaal. Heus vind je dat lekker/leuk?
Het was dus een zwarte dag voor je.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De congierge van mijn school is zwart. En hij heeft tegen de vader van de dochter ( van wie ik de mobiel gestolen zou hebben ) gezegd dat ik al eerder een mobiel gestolen had______
Ik ben geen neger bradda.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze houd niet van negers zegt ze altijd. Wel gewoon als vrienden maar ze vind ze nooit knap.
negers zijn toch niet te vertrouwenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De congierge van mijn school is zwart. En hij heeft tegen de vader van de dochter ( van wie ik de mobiel gestolen zou hebben ) gezegd dat ik al eerder een mobiel gestolen had______
Helaas..quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het was dus een zwarte dag voor je.
Leuk man.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Moet je met letters woorden vormen. Soort van verkapte boggle.
ik weet g..quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje gwn fa2 tog jatog??? heb gwn kaolo harde lobi voor je jatog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |