Ik heb hem bedreigd, geen dank hoor en we delen de chocolade de 22e nog welquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Meneer kwam weer even langs met een grote reep chocola om z'n excuses aan te bieden.
hoe snel geef jij het uit?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik krijg het niet, dat is wat anders
toen meteen op gegeten zeker?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Meneer kwam weer even langs met een grote reep chocola om z'n excuses aan te bieden.
NIet accepteren en aangifte doen wegens smaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
WATquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Snelquote:
haha, als je die opeet voel jij je dikquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
stop die reep maar even anders.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik krijg mijn vakantie geld binnenkortquote:
ah dan komt het hier ook nog. super fijn. hopen dat het daarna beetje ophoudt met dat benauwd zijnquote:
je moet gewoon niks uitgevenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
ik moet eens rustig aan gaan doen met mijn geld
bmnquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:44 schreef Typisch het volgende:
Mensen die geen geld hebben.Ik krijg morgen weer gratis geld van mijn oom die de loterij heeft gewonnen (1.3 miljoen
) voor mijn verjaardag.
boeit mij niet.quote:
hoe oud word je??quote:
hou je bek dikzakquote:
watquote:
ik ben daar echt super slecht inquote:
Nooit gedaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef napoleonfour het volgende:
je wordt ook getracked steven, als jij 1x googlet op ik zoek een baan/ krijg mijn geld niet/ bedrijf failliet dan blijven ze dat laten zien.
Ik wil graag de nieuwe Galaxy S III, wil je 'm brengen? Dankuquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wil iemand nog een mobiel? Heb dinsdag weer examen grgr
Nee. Verzendkosten zijn voor jou. Alstu.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil graag de nieuwe Galaxy S III, wil je 'm brengen? Danku
Maar ik vertrouw je niet, kun je hem niet brengen dan, betaal ik je kaartje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Verzendkosten zijn voor jou. Alstu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |