quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:25 schreef Typisch het volgende:
Maar je kunt veel zeggen, die blog van Dromenvager is wel echt baas.
Even de mannen voorbij scrollen en er zit veel moois tussen.
Welkom bij de club.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ik ben er bijna, ik mag bijna der tieten zien.
quote:
Neem je fotocamera zien. Ik wil beeldmateriaal zienquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Morgen met een vriendin naar school, tegen die neger congierge boos worden.
gooi vanille ijs in zijn gezicht, zal hem lerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
doe maar weer discrimineren hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat zal vast helpen ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
vriendinnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja, natuurlijk. Girl codequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vriendinnenzeker ook samen naar de wc?
''Ik moet echt nodig''quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vriendinnenzeker ook samen naar de wc?
Ja dus?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die congierge heeft gelult dat ik al eerder een mobiel heb gestolen?wtf. Dat is niet waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ooooooohh
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:31 schreef Dientje12 het volgende:
jongensHomoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ooooooohh
ai.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
ik vraag me dan altijd af wat er op die wc gebeurt
je reet en buik wel vetklepquote:
Dan lijk je alleen maar verdachtquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dus ik ga boos worden op die congierge want dat hoor je niet te flikken.
We sturen de FOK!Knokploeg meequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Luisteren naar het gekletter van elkaars gele goedje, heerlijk toch. Nog even vragen of de ander nog maand verband nodig heeft, dat bij elkaar erin leggen en klaar. Gezellig toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
ik vraag me dan altijd af wat er op die wc gebeurt
Oke, welke gevolgen zullen leiden uit die actie? Denk daar eens over na. Positieve kan ik zo niet bedenken, dus die keuze was wat mij betreft allang gemaakt. Maar goed, doe vooral waar je je beter van voelt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die wou je niet eens bij je korfbalwedstrijd hebben manquote:
Misschien wordt hij ontslagen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, welke gevolgen zullen leiden uit die actie? Denk daar eens over na. Positieve kan ik zo niet bedenken, dus die keuze was wat mij betreft allang gemaakt. Maar goed, doe vooral waar je je beter van voelt.
Ik zit in Belgiëquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]Dat heeft alleen VBL.
Ey kom je ook kijken op Varkenoord bij dat toernooi?
Moet je naar de directie toegaan, niet naar hemquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien wordt hij ontslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |