Ik heb het net even geprobeerd, maar ik vind er echt geen zak aan.quote:
En donkere wenkbrauwen en ze is dan fucking lekker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg altijd alleen dit:
Blauwe ogen, blond haar. Net als ik een ariër.
twitter:Dromenvangertje twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33ik dus op school mobiel gejat XD, komt de vader van het meisje bij mij aan de deur, ik dus ontkennen, krijg ik een reep chocola XDXD reageer retweet
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het net even geprobeerd, maar ik vind er echt geen zak aan.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En donkere wenkbrauwen en ze is dan fucking lekker.
Donker haar & lichte ogenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zwart wordt het meer, als het goed is.
DM even je naam danquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het net even geprobeerd, maar ik vind er echt geen zak aan.
GRATISSXDquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
twitter:Dromenvangertje twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33ik dus op school mobiel gejat XD, komt de vader van het meisje bij mij aan de deur, ik dus ontkennen, krijg ik een reep chocola XDXD reageer retweet
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
De beste man was zwart?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
De congierge van mijn school is zwart. En hij heeft tegen de vader van de dochter ( van wie ik de mobiel gestolen zou hebben ) gezegd dat ik al eerder een mobiel gestolen hadquote:
een van de leukste seriesquote:
Wat ik is?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
sry ja oke nou meteen huilen he echt tfoe wat is deze mang :S:S
Zeg ik dat ergens?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
wtf wat een gratenbaal. Heus vind je dat lekker/leuk?
Het was dus een zwarte dag voor je.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De congierge van mijn school is zwart. En hij heeft tegen de vader van de dochter ( van wie ik de mobiel gestolen zou hebben ) gezegd dat ik al eerder een mobiel gestolen had______
Ik ben geen neger bradda.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze houd niet van negers zegt ze altijd. Wel gewoon als vrienden maar ze vind ze nooit knap.
negers zijn toch niet te vertrouwenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De congierge van mijn school is zwart. En hij heeft tegen de vader van de dochter ( van wie ik de mobiel gestolen zou hebben ) gezegd dat ik al eerder een mobiel gestolen had______
Helaas..quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het was dus een zwarte dag voor je.
Leuk man.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Moet je met letters woorden vormen. Soort van verkapte boggle.
ik weet g..quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje gwn fa2 tog jatog??? heb gwn kaolo harde lobi voor je jatog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |