Nee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef Rechten_Student het volgende:
Ondertussen zit je zelf wel in de bijstand...
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:12 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Nee Ryan3 stond vanmiddag nog de ramen te lappen bij mij op de zaak.
Ok.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee.
Nog 10 x dan?
Je zit zeker zelf ook op het "HBO"?
Ha, daar is de man weer die iedereen die zijn opleiding afzeikt beticht van bijstand trekken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef Rechten_Student het volgende:
Ondertussen zit je zelf wel in de bijstand...
Hier is je onderbouwing:quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:28 schreef Rezania het volgende:
Goede onderbouwing hoor, heel overtuigend.
Geen idee waarom je die onderbouwing nu pas post.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hier is je onderbouwing:
Bijstandsuitkering moet afgeschaft worden!
Je onderaan de samenleving bevinden is je eigen schuld
psychiatrische patienten horen niet thuis in een reguliere gevangenis.
En nog 1 van iemand die zich "gaatwel" noemde, maar dat topic is verdwenen...
En dat doen ze op de sociale academie.
Ik daag hun docent uit om hier te reageren, en duidelijk te maken dat zijn opleiding niet zo ongeveer overbodig is, adhv dit soort studenten... Ik weet niet wat voor opdracht hij dit soort fuckertjes meegeeft...
En fin in de jaren 80 was het al een lachertje die opleiding, tegenwoordig is er wrs helemaal niets meer van over...
En juist de zwakkeren in de samenleving krijgen te maken met dit soort jokers..
Juist de zwakkeren. En dit soort jokers, met dit soort opleidingen...
Je eerste week in KLB valt tegen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef BlueMage het volgende:
Wat is dat toch met al die slechte trolls deze week in KLB?
Nee, gewoon afschaffen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Maak die nutteloze studies gewoon een stuk duurder zodat we met dat geld de technische studies goedkoper of gratis kunnen maken.
En je koestert je "ing"-titel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:52 schreef KritischeMassa het volgende:
Godzijdank heb ik HTS gedaan dus mag ik meedoen in dit topic
Mijn ing. titel gebruik ik zelden, rapporten onderteken ik met mijn voor en achternaam, sowieso zijn titels voor dummiesquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En je koestert je "ing"-titel?
Maar het gaat hier niet daarover, het gaat om die topic-spammers van de sociale academie...
Ja, die naam hebben ze een beetje opgeleukt idd, jongere generaties weten niet eens waar je het over hebt als je de term "sociale academie" gebruikt. Maakt niet uit dat het ongeveer hetzelfde laken een pak is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:59 schreef Yreal het volgende:
Wat is de sociale academie voor iets? nog nooit van gehoord
Good for you.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Mijn ing. titel gebruik ik zelden, rapporten onderteken ik met mijn voor en achternaam, sowieso zijn titels voor dummies
Alleen als ik met bevoegd gezag moet onderhandelen ben ik ing. Kritische Massa
Niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:01 schreef Pharkus het volgende:
In welke mate heb je er last van TS, tijdens je dagelijkse beslommeringen?
Het irriteert, net als jij als 16½ jarige die allerlei utilitaire dingetjes meent te moeten roepen, wat dat betreft hetzelfde laken een pak.quote:
sjees, wat een berg mooie woordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS probeert een beetje eloquent, erudiet en elitair te doen, maar is gewoon een gevalletje Emimich.
Moeilijk he, vragen beantwoorden?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die naam hebben ze een beetje opgeleukt idd, jongere generaties weten niet eens waar je het over hebt als je de term "sociale academie" gebruikt. Maakt niet uit dat het ongeveer hetzelfde laken een pak is.
Newspeak, zeg je dan. De nieuwe term voor de opleiding.
Bedrijfseconomie is niet hetzelfde als boekhouden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Hallo ik doe bedrijfseconomie, boekhouden is wel pittig hoor!
Bestaat voor 80% uit boekhouden manquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:01 schreef Kapitalist. het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie is niet hetzelfde als boekhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |