Verder zie http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjI5MTI=quote:BOS Theo
BROWN Graeme
CLEMENT Stef
GARATE Juan Manuel
LEEZER Tom
NIERMANN Grischa
RENSHAW Mark
SLAGTER Tom Jelte
VAN EMDEN Jos
Gaat in het wiel van Uran zittenquote:
Maar het kan netquote:
Dacht Hesjedal derde.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef MaleDuck het volgende:
Rodriguez voor Basso en Uran dacht ik...
Wel ver terug gevallen. Loste zo'n beetje als laatste.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:20 schreef Redefine het volgende:
Brambilla blijft het ook boven verwachting doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]Ja, ploeg van 10 renners voor de hele ronde. Androni faalt hard maar ik sta nog in de top-5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Hij liet Rabo niet winnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Aardige vent toch die Rodriguez. Excuses aanbieden aan Basso (die het inderdaad het meest had verdiend imo), eerder al die Rabo laten winnen.
Volgens mij bij geen enkele bergetappe.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef MaleDuck het volgende:
De Gendt de top 10 binnen
1 Joa. Rodríguez (KAT) 74:46:46
2 Hesjedal (GRM) +30
3 I. Basso (LIQ) +1:22
4 Scarponi (LAM) +1:36
5 R. Urán (SKY) +2:56
6 Intxausti (MOV) +3:04
7 Pozzovivo (COG) +3:19
8 Tiralongo (AST) +4:13
9 De Gendt (VCD) +4:38
Dus geen boni's deze etappe?
nee, morgen welquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef MaleDuck het volgende:
De Gendt de top 10 binnen
1 Joa. Rodríguez (KAT) 74:46:46
2 Hesjedal (GRM) +30
3 I. Basso (LIQ) +1:22
4 Scarponi (LAM) +1:36
5 R. Urán (SKY) +2:56
6 Intxausti (MOV) +3:04
7 Pozzovivo (COG) +3:19
8 Tiralongo (AST) +4:13
9 De Gendt (VCD) +4:38
Dus geen boni's deze etappe?
En ook nog goede tijdrit in de benenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik blijf bij Basso voor de eindzege, die zie ik het verst raken op die klassieke Giro-monsterklimmen.
Rodriguez reed vorig jaar ook wel een goede slottijdrit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En ook nog goede tijdrit in de benen
Met dat laatste ben ik het eens, maar kan hij genoeg tijd pakken op Hesjedal? Ik denk het niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik blijf bij Basso voor de eindzege, die zie ik het verst raken op die klassieke Giro-monsterklimmen.
Ik denk dat Quim hem uiteindelijk toch gaat pakkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Strijd om de rode trui is ook een interessante, met Cavendish 1 punt voor Rodriguez, met nog 1 kans voor Cavendish en 2 voor Rodriguez (al is het puntenklassement natuurlijk in eerste instantie bijzaak voor Rodriguez). Cavendish heeft daarentegen weer kans in tussensprints en heeft veel minder concurrentie.
Verschil is nu iets minder dan een minuut, dat moet een goede Basso wel goed maken in de etappes van vrijdag en (zeker) zaterdag. In de tijdrit zijn ze behoorlijk gelijkwaardig, Hesjedal is niet zo'n wondertijdrijder als hij wel eens wordt genoemd bij Sporza.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het eens, maar kan hij genoeg tijd pakken op Hesjedal? Ik denk het niet.
Ik weet niet of Basso wel voorsprong nodig heeft op Hesjedal in die tijdrit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het eens, maar kan hij genoeg tijd pakken op Hesjedal? Ik denk het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |