kensers. Dat is zuur.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maatje van me (18) hoorde gister dat zijn ex, waar het al 3 maanden mee uit is, zwanger is van hem.
Gisteren kon dat ook hoorquote:
Doe maar niet met ziektes.quote:
Dat is echtquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kensers. Dat is zuur.Chick wilde het zeker houden dat ze het nu pas vertelde.
Ja, hij trekt het wel aardig moet ik zeggen. Totdat ie straks uit komt denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
altijd, altijd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik hoorde zo een irritante bekakte stem erbij toen ik het typte.
[..]
Verstandige jongen.
Hier wordt er ook gescholden met een ziekte, wat is dat danquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DAT WAS VOOR IK PATJE ZAG SORRY HOOR SORRYquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier wordt er ook gescholden met een ziekte, wat is dat dan
Oke, beide schuldig natuurlijk, maar kom opquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee manquote:
Naja, ze is echt zo'n scharminkel dus misschien werd ze altijd al onregelmatig/niet ongesteld.quote:
lekker lomp en boers, ik had dat wel achter jou gezocht ookquote:
Ja dat zal dan wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, hij trekt het wel aardig moet ik zeggen. Totdat ie straks uit komt denk ik.
Beter kom je gewoon helemaal niet in aanraking met mij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
altijd, altijd.
sowieso alle ziektes die jij hebt
condoom toch!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat zal dan wel.
[..]
Beter kom je gewoon helemaal niet in aanraking met mij.Blijf je lekker gezond.
Ik lust niet eens bier.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
lekker lomp en boers, ik had dat wel achter jou gezocht ook
Ja daarom dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, beide schuldig natuurlijk, maar kom op. Die gast heeft zo echt geen keuze meer.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:30 schreef Typisch het volgende:
ajax steven.
MAg dat wel? Ajax is ook een ziekte
haiahiauhaua
het riekt naar contradicties in jouw uitlatingen dvquote:
quote:
schizofrenie misschien?quote:
kequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
het riekt naar contradicties in jouw uitlatingen dv
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:30 schreef Typisch het volgende:
ajax steven.
MAg dat wel? Ajax is ook een ziekte
haiahiauhaua
pz buffelbaas met korrels!quote:
Ik had hem er persoonlijk uit gesneden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja daarom dus.Ik vind dat je zo iets gewoon moet bespreken.
Ik ben dan ook echt goed grappig, soms.quote:
poliep op je stembandenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:31 schreef Patje1987 het volgende:
Voor sommige van jullie geldt denk ik dat je verstandig genoeg bent wat je kunt zeggen ja of nee. Sommige echter zijn sowieso onverstandig
Is het beter dat ik zal stoppen met posten?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:31 schreef Patje1987 het volgende:
Voor sommige van jullie geldt denk ik dat je verstandig genoeg bent wat je kunt zeggen ja of nee. Sommige echter zijn sowieso onverstandig
Zoals hendrik, sowieso onverstandige jongen. Grijpt altijd naar de fles en eet verse kuikensquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:31 schreef Patje1987 het volgende:
Yes! 2 vrouwen die om mijn grappen lachen, kan van het weekend niet meer stuk als ik uit ga. Ik ben in voorrummm.quote:
Wat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Opverkoudheiden met je sarspoll
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zoals hendrik, sowieso onverstandige jongen. Grijpt altijd naar de fles en eet verse kuikens
flippiee is een man hoor kneusquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
NOG 1.
DRIEEEEEE vrouwen, dat dit mij nog mag overkomen.
Bedankt god
overdag wel, bij nacht nietquote:
Dat is een polyp.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die dingenaltijd op de kermis
En terecht.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:34 schreef Intronic het volgende:
waarom nu weer een note, zeker die klote patje
Jij faalt een beetje want je luistert niet. Kappen met die onzin.quote:
Ja ik legde de link stad-wenen pas nadat ik op invoeren druktequote:
Moet ik nu in de hoek gaan staan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij faalt een beetje want je luistert niet. Kappen met die onzin.
keequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef Boterbartje het volgende:
Ik haat niemand, ik ben pure liefde en respect.
Maar die DV is gewoon strontdom en koppig
gewoon uitloggen en nooit meer terugkomen is het beste, niemand mag je tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik nu in de hoek gaan staan?
hihahoquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef Boterbartje het volgende:
Ik haat niemand, ik ben pure liefde en respect.
Maar die DV is gewoon strontdom en koppig
Je kunt bijvoorbeeld beginnen door minder te baggeren en met kanker te strooien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik nu in de hoek gaan staan?
Ja, oke, die gedachtegang is op zich begrijpelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik legde de link stad-wenen pas nadat ik op invoeren druktemoest bij praag denken aan tsjechie.
Doodsverwensing banquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon uitloggen en nooit meer terugkomen is het beste, niemand mag je toch
houd toch eens op man. Straks denkt echt half FOK! het.quote:
SOMSS HOE KAN DAT DANquote:
dat weet jij helemaal niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
wel als ze haar broekje uit doet hoor
Eens met deze stellingquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:36 schreef Dimens het volgende:
Ik denk dat BB een beetje verliefd is op DV maar er niet tegen kan dat hij te weinig aandacht van haar krijgt.
hehehe ja dit dus!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:36 schreef Dimens het volgende:
Ik denk dat BB een beetje verliefd is op DV maar er niet tegen kan dat hij te weinig aandacht van haar krijgt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is toch geen doodsverwensing dom wijf
Hij krijgt genoeg aandacht maar meisjes plagen is kusjes vragenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:36 schreef Dimens het volgende:
Ik ga door tot iedereen het denktquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
houd toch eens op man. Straks denkt echt half FOK! het.
[..]
SOMSS HOE KAN DAT DAN
[..]
dat weet jij helemaal niet.
Nou in ONZ ben je al goed bezig. En B&Hquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga door tot iedereen het denkt
Ik dacht het echt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou in ONZ ben je al goed bezig. En B&H
Ik doe meequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hihih ja jij snapt utquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hij krijgt genoeg aandacht maar meisjes plagen is kusjes vragen![]()
![]()
quote:
ik heb geen hyvesquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht het echt.
Dus:
PICS, WEBCAM OF HYVES?
kneusquote:
quote:
Jongen het is nou wel duidelijk wat je van haar vindt hoor, stop er nou mee want het wel weer leuk geweestquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hihih ja jij snapt ut![]()
![]()
ik krijg genoeg aandacht van vrouwen die wel capabel zijn om zelfstandig hun bips af te vegen en te praten zonder volledig debiel over te komen maar DV heeft ondanks dat toch wat interessants en spannonds![]()
![]()
Herkenbaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:37 schreef Dimens het volgende:
Als ik iemand vergeet te quoten is dat kut. Het gaat mij te snel.
Nooit geweest manquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:37 schreef Intronic het volgende:
steven waarom wwas je nou amar 1 dag mod stom ktu jong
Jij hoeft je bips niet af te vegen want de stront komt namelijk niet uit je kontquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hihih ja jij snapt ut![]()
![]()
ik krijg genoeg aandacht van vrouwen die wel capabel zijn om zelfstandig hun bips af te vegen en te praten zonder volledig debiel over te komen maar DV heeft ondanks dat toch wat interessants en spannonds![]()
![]()
jij slaat de spijker op z'n kop.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef Dimens het volgende:
Meisjes die een klein beetje dom zijn, zijn juist aantrekkelijk.
heb je dat van stevie wonder gehoord ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is *piep* geil
Kijk ik piep mijn scheldwoorden weg
hhX;c;hhzhzHH xDquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij hoeft je bips niet af te vegen want de stront komt namelijk niet uit je kont
Ik moest glimlachenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij hoeft je bips niet af te vegen want de stront komt namelijk niet uit je kont
Het was mijn grap niet eens, ik was zomaar blauwquote:
Sinds wanneer is 'helemaal niet' een scheldwoord?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is *piep* geil
Kijk ik piep mijn scheldwoorden weg
Alsof ik zo dom ben?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jij slaat de spijker op z'n kop.
een klein beetje= havo
Deze man weet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef Dimens het volgende:
Meisjes die een klein beetje dom zijn, zijn juist aantrekkelijk.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 'helemaal niet' een scheldwoord?
bij vrouwen toch kerelquote:
ik ben slim en heb de havo afgerond, en nu?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jij slaat de spijker op z'n kop.
een klein beetje= havo
Ik stuur ze welquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja cam is eng en pics stuur ik niet want dat is ook eng.
Geweld is mijn middle namequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Altijd geweld gebruiken als je het niet kunt winnen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho even mijn vingervermorzelaar klaar zetten
ik las vingerquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho even mijn vingervermorzelaar klaar zetten
Ik dacht lelijkquote:
oke dan zit er nog maar 1 ding op: vanavond 8 uur op beurs oke?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja cam is eng en pics stuur ik niet want dat is ook eng.
Die ene waar je je mond vol stopt met chocolade die ik snel genomen had ga ik sturenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij stuurt dan alles behalve vergelijkbare
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik vanaf nu ook geweld gebruiken.
seks?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben slim en heb de havo afgerond, en nu?
uitzondering bevestigd de regel, ik bedoel jij lijkt me niet dom niet. En kameraden die vmbo hebben gedaan zijn meesten ook niet dom. Maar mensen zoals DV dus wel weer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof iedereen die lager dan havo doet/heeft gedaan, dom is?
Dat laatste ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
seks?
[..]
uitzondering bevestigd de regel, ik bedoel jij lijkt me niet dom niet. En kameraden die vmbo hebben gedaan zijn meesten ook niet dom. Maar mensen zoals DV dus wel weer.
Ergo; het domme mensen percentage op vmbo is hoger dan op vwo
Altijd mij er bij halen. Ik weet wel dat je verliefd op me bent. hou maar op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
seks?
[..]
uitzondering bevestigd de regel, ik bedoel jij lijkt me niet dom niet. En kameraden die vmbo hebben gedaan zijn meesten ook niet dom. Maar mensen zoals DV dus wel weer.
Ergo; het domme mensen percentage op vmbo is hoger dan op vwo
oja kusjes voor jou schatjequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Altijd mij er bij halen. Ik weet wel dat je verliefd op me bent. hou maar op.
Dropje en mannetje van me.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dropje dan.
Schatje patatje.
Liefie.
Mannetje van me
Ik wil alleen seks, geen koosnaampjes.
Oeh sexy. Ik kom wel bij je eten, eet je ook niet zo alleen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
oke dan zit er nog maar 1 ding op: vanavond 8 uur op beurs oke?
gr gr geilert
DIE HAD JE VERWIJDERD ZEI JE.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die ene waar je je mond vol stopt met chocolade die ik snel genomen had ga ik sturen
je bent zelf niet leuk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:42 schreef Intronic het volgende:
en flips stop met posten zoals ik is niet leuk
Zo geilquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:46 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik gebruik enkel kutkind als koosnaampje.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh sexy. Ik kom wel bij je eten, eet je ook niet zo alleen.
[..]
DIE HAD JE VERWIJDERD ZEI JE.
[..]
je bent zelf niet leuk.
je bent zelf verwijderdquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
DIE HAD JE VERWIJDERD ZEI JE.
[..]
je bent zelf niet leuk.
tyfus jij hebt altijd van die totaal niet nuttige info en mededelingen in dit topicquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die mij samenvattingen sturen
Is goed. Gr gr eerst pics. Ik eet niet met lelijkerdsquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Te laat dus?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet. Het werkt echt als een trein bij de dames.
Nee, ik haat jullie weet je nogquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Intronic het volgende:
hey steven kom je zaterdag ook kei gezellig in utrecht ofzo met charmed angel enzo
gaat dat gedoe nu wel door?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Intronic het volgende:
hey steven kom je zaterdag ook kei gezellig in utrecht ofzo met charmed angel enzo
Ja verdorie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is goed. Gr gr eerst pics. Ik eet niet met lelijkerds
Waar is het dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
rot nou maar op jong, we keizen weer pub uit om gratis te drinken
Deal. Ik heb al een halve pic op mijn fobo staan. En een pic al juichende maar daar zie je me niet goed. Nu jij! Eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gaat dat gedoe nu wel door?
[..]
Ja verdorie.
Dan wil ik ook een pic want straks ben ik veel knapper dan jou, dat kan natuurlijk ook niet.
welk gedoe?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gaat dat gedoe nu wel door?
[..]
Ja verdorie.
Dan wil ik ook een pic want straks ben ik veel knapper dan jou, dat kan natuurlijk ook niet.
laat ze nog even weten soonquote:
Laatste keer dat ik met trein ging, was de trein een half uur te laat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meestal op tijd, maar ze rijden nooit in de winter.
ik vuns zaterdag al met iemand andersquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Intronic het volgende:
maar flippie mag niet komen hoorga maar lekker met smoofie vunzen
ja met je poesquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik vuns zaterdag al met iemand anders
haha nee, ik ben stiekem verliefd op dvquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Plastic_zak het volgende:
dv en bb zijn ze nieuwe pimmetje en nectar
Sommige treinen komen gewoon altijd te laat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik met trein ging, was de trein een half uur te laat.
Ey flippieee gaat onze date nog door?!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deal. Ik heb al een halve pic op mijn fobo staan. En een pic al juichende maar daar zie je me niet goed. Nu jij! Eerlijk is eerlijk.
Het is btw dan jij.
Shit daar heb je gelijk in. Even mijn best doen maar dan, wel zo eerlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deal. Ik heb al een halve pic op mijn fobo staan. En een pic al juichende maar daar zie je me niet goed. Nu jij! Eerlijk is eerlijk.
Het is btw dan jij.
die meetquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
welk gedoe?
[..]
laat ze nog even weten soon
je wil mij er heus wel bij hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Intronic het volgende:
maar flippie mag niet komen hoorga maar lekker met smoofie vunzen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ey flippieee gaat onze date nog door?!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik vuns zaterdag al met iemand anders
ja meet gaat doorquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit daar heb je gelijk in. Even mijn best doen maar dan, wel zo eerlijk.
Dan jij, weer wat geleerd.
[..]
die meet
[..]
je wil mij er heus wel bij hebben.
praat niet tegen mij ja, je bent een slecht invloedquote:
slecht invloed? omg ik heb invloed op een oudere kale manquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
praat niet tegen mij ja, je bent een slecht invloed
beetje wegrenne en shitquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
slecht invloed? omg ik heb invloed op een oudere kale man
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
slecht invloed? omg ik heb invloed op een oudere kale man
Mijn ego is gestreeld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En jullie allemaal een stijve
Mensen die niet op Dimens geilen![]()
Zal ik zeker doen Dimens
wees maar trots jij wilde nog die mensen er bij halen om ons te nsb'enquote:
Dit soort mensenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik post een plaatje op Facebook van mijn avondeten: pizza.
Vraagt me neefje: pizza?
En mijn gezicht stond zo:
Dus heb geantwoord: nee frikadellen.
Echt soms vraag ik me af of het wel familie is
flippiee is een kutwijfquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Flippie heeft een goede invloed. Flippie is mijn grote voorbeeld. Als ik later oud ben wil ik zoals Flippie zijn.
ho ho ho. Een Amsterdamse nsb' t niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef Intronic het volgende:
[..]
wees maar trots jij wilde nog die mensen er bij halen om ons te nsb'en
ja wel goed voor jou gegarandeerd geen seksquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Flippie heeft een goede invloed. Flippie is mijn grote voorbeeld. Als ik later oud ben wil ik zoals Flippie zijn.
ik weet waarom jij dit zegt en zal het niet posten okequote:
doe maar niet neequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik weet waarom jij dit zegt en zal het niet posten oke
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja wel goed voor jou gegarandeerd geen seks
rip DVquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niet iedereen zijn/haar libido is zo hoog als die van jou.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
hoeren die is keihardquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoeren die is keihardje breekt mijn hart.
ja beetje wel haha sorryquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Om met Jules Deelder te spreken:quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ho ho ho. Een Amsterdamse nsb' t niet.
ik heb tenminste libidoquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet iedereen zijn/haar libido is zo hoog als die van jou.
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jules Deelder is een kankermongool die van de speed moet afblijvenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om met Jules Deelder te spreken:
''toen bij ons tijdens de 2de wereldoorlog de mariniers op de maasbrug stonden en de moffen de strot afbeten stonden ze in amsterdam godverdomme met de klauw omhoog te kijken wat een mooie autos die duitsers hadden.''
Dan zullen jullie ook wel gensb't hebben!
Nee joh. Goeie man, jammer dat hij voor Sparta is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jules Deelder is een kankermongool die van de speed moet afblijven
Om met Steven te spreken
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoerquote:
gelukkig maar, dan ga ik allemaal ballonnen halen. Dan ben je altijd blij met mij .quote:
quote:
Ja ach.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om met Jules Deelder te spreken:
''toen bij ons tijdens de 2de wereldoorlog de mariniers op de maasbrug stonden en de moffen de strot afbeten stonden ze in amsterdam godverdomme met de klauw omhoog te kijken wat een mooie autos die duitsers hadden.''
Dan zullen jullie ook wel gensb't hebben!
Ik ben ook een goeie man en waag het niet om te zeggen dat het jammer is dat ik voor Ajax benquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh. Goeie man, jammer dat hij voor Sparta is.
het is jammer dat je voor ajax bentquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben ook een goeie man en waag het niet om te zeggen dat het jammer is dat ik voor Ajax ben
Het is jammer dat jij een man bent en niet een vrouw zoals je altijd maar voordoetquote:
Ik ben niet zo zwakzinnig dat ik dat als reden zou zien om iemand geen ''goeie man'' te zien. Mijn papa is ook voor ojox.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben ook een goeie man en waag het niet om te zeggen dat het jammer is dat ik voor Ajax ben
Pm of dm haarquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ballonnen
Balonnen gekregen van flips![]()
![]()
Gaat vanzelf.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
ging je met je pik zwaaien? Helicoptertje alles.
Nee.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ballonnen
Ballonnen gekregen van flips![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |