Misschien doet hij wel beide?!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben je serieus nu?of zit je zoals bb mij continu belachelijk te maken?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HAI SCHAAAAT WEET JE NOG DIE KEER VAN DE ZOMERRRRRR, NOU IK BEN ZWANGER HOORRRR. BETAAL JIJ STRAKS DE ALIMENTATIE. LIEFSSSSS
Waar is mijn teamquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef Dimens het volgende:
Poll: Team DV of Team BB?
• DV
• BB
• Ik wil gewoon bier drinken
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
hmm geen condoom vergeten dus; dit soort dingen maken mij bangquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HAI SCHAAAAT WEET JE NOG DIE KEER VAN DE ZOMERRRRRR, NOU IK BEN ZWANGER HOORRRR. BETAAL JIJ STRAKS DE ALIMENTATIE. LIEFSSSSS
Maatje van me (18) hoorde gister dat zijn ex, waar het al 3 maanden mee uit is, zwanger is van hem.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke, ik snap je verwarring. Alcohol en zonnen gaan goed samen, omdat je sneller dronken wordt. Juist om die reden om je uitkijken met drinkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben je serieus nu?of zit je zoals bb mij continu belachelijk te maken?
Alleen is mijn hart sterk dus gebeurd er niets; ergo ik ben geen slappeling. Want zuipen in de zon heb ik al zo vaak gedaan en het gaat juist beter dan zonder zonquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
True that. Ik hou BB dan ook niet tegen.
Hihaho te laat voor abortusquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maatje van me (18) hoorde gister dat zijn ex, waar het al 3 maanden mee uit is, zwanger is van hem.
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef Dimens het volgende:
• DV
• BB
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ik mag geen bier maar ik had laatst stiekem van de grolsch gesipt hihiquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef Dimens het volgende:
• DV
• BB
Tussenstand:
[ afbeelding ]
als je het goed doet nietquote:
Derde optie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef Dimens het volgende:
• DV
• BB
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien doet hij wel beide?!
[ [url=http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/c37b8a33bb68fa53c0ad75431baa8549/http://i844.photobucket.c(...)onGif.gif]afbeelding[/url] ]
Jaquote:
Ik hoorde zo een irritante bekakte stem erbij toen ik het typte.quote:
Verstandige jongen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hmm geen condoom vergeten dus; dit soort dingen maken mij bang
Niemand mag jequote:
Vooral zo doorgaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Alleen is mijn hart sterk dus gebeurd er niets; ergo ik ben geen slappeling. Want zuipen in de zon heb ik al zo vaak gedaan en het gaat juist beter dan zonder zon
Ja, we hebben hem per persoon (15 man) 100 euro belooft als hij zijn kind de tweede naam Goku geeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |