Dat is een polyp.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die dingenaltijd op de kermis
En terecht.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:34 schreef Intronic het volgende:
waarom nu weer een note, zeker die klote patje
Jij faalt een beetje want je luistert niet. Kappen met die onzin.quote:
Ja ik legde de link stad-wenen pas nadat ik op invoeren druktequote:
Moet ik nu in de hoek gaan staan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij faalt een beetje want je luistert niet. Kappen met die onzin.
keequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef Boterbartje het volgende:
Ik haat niemand, ik ben pure liefde en respect.
Maar die DV is gewoon strontdom en koppig
gewoon uitloggen en nooit meer terugkomen is het beste, niemand mag je tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik nu in de hoek gaan staan?
hihahoquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef Boterbartje het volgende:
Ik haat niemand, ik ben pure liefde en respect.
Maar die DV is gewoon strontdom en koppig
Je kunt bijvoorbeeld beginnen door minder te baggeren en met kanker te strooien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik nu in de hoek gaan staan?
Ja, oke, die gedachtegang is op zich begrijpelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik legde de link stad-wenen pas nadat ik op invoeren druktemoest bij praag denken aan tsjechie.
Doodsverwensing banquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon uitloggen en nooit meer terugkomen is het beste, niemand mag je toch
houd toch eens op man. Straks denkt echt half FOK! het.quote:
SOMSS HOE KAN DAT DANquote:
dat weet jij helemaal niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
wel als ze haar broekje uit doet hoor
Eens met deze stellingquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:36 schreef Dimens het volgende:
Ik denk dat BB een beetje verliefd is op DV maar er niet tegen kan dat hij te weinig aandacht van haar krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |