Topquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja sorry, volgende keer zal ik het sneller proberen dan 10 sec.
Ik had 70%. Dat spul brandde zelfs rubber wegquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:23 schreef Boterbartje het volgende:
Gewoon met 50% deet insmeren, lekker slecht voor m'n huid
Dat zei je gisteren ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja sorry, volgende keer zal ik het sneller proberen dan 10 sec.
gelukkig verbrand ik niet, heb opzich al een gezond bruin kleurtje..quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had 70%. Dat spul brandde zelfs rubber weg.
Dat doe ik dus ook. Eerste dagen was ik wel verbrand, maar care.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gelukkig verbrand ik niet, heb opzich al een gezond bruin kleurtje..
maar opzich valt het wel mee voor de tijd dat ik warm weer ben, ik ga namelijk niet zoals als ie meisjes die met 24 graden ook allemaal al in de tuin liggen te bakken liggen bakken
en dan ging ik duiken, hele dag onderwater.. voor de rest gewoon hele dag rondlopen en dingen zien dus
van watte?quote:
Van jou.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
van watte?
internet is hier trouwens pure tumor dus fok bijhouden is al lastig, laat staan pics uploaden he
best goeie pics daarop hequote:
Ik ben zo fucking mainstream dat het pijn doet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sorry hoor, mevrouw de hipster.
Ja, met al die apple zooi wel ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben zo fucking mainstream dat het pijn doet.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, met al die apple zooi wel ja.
Smerig meisje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Buuuuuurrrpp
Ja ik liet ook echt een boer![]()
Zweten is juist goed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zonnebaden met je voeten in een bak koud water0%zweet.
Zweten met 24 graden, dan heb je een rare aandoening jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zonnebaden met je voeten in een bak koud water0%zweet.
Als ze thuis is is het niet aso.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus als ze niet in het openbaar zijn, is het wel goed.
als jij het zegt zal het wel waar zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zweten met 24 graden, dan heb je een rare aandoening ja
Misschien als je niks uitvoert, maar probeer jij maar eens te fietsen in je vest een lange broek zonder te zweten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zweten met 24 graden, dan heb je een rare aandoening ja
ik wou het maar niet gedaan vanwege geldquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat vet. Levende eenden voeren aan krokodillen.
ja want ik haal mijn vwo in 1x en jij zakt voor vmboquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als jij het zegt zal het wel waar zijn
Hoeveel euro is nou 7 van die dollars daar? 3 euro ofzo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik wou het maar niet gedaan vanwege geld
Of aan de telefoonquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mee eens. Sowieso boerende mensen eigenlijk in het openbaar.
maar als je bv gaat voetballen met -10 ga je ook wel zwetenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Misschien als je niks uitvoert, maar probeer jij maar eens te fietsen in je vest een lange broek zonder te zweten.
okquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
maar als je bv gaat voetballen met -10 ga je ook wel zweten
grappenmaker, zijn US$ hierquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoeveel euro is nou 7 van die dollars daar? 3 euro ofzo?
Door prive omstandigheden jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja want ik haal mijn vwo in 1x en jij zakt voor vmbo
vmbo
Winkel, ze zoeken mensen voor eindhoven en tilburgquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? Klantenservice of in de winkel?
nouja ik wil niet zeggen dat het door het zweten komt.. maar dat je raar bent kan ik je wel zeggen ja!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Door prive omstandigheden jasukkel.
En als je vwo hebt gedaan weet je meteen dat als ik even zweet bij 24 graden (nadat het het hele jaar nog niet warmer dan 20 graden is geweest ) ik meteen een rare aandoeding heb.
ok
Ooh, dat is alsnog maar iets van 5 euro. Lekker boeiend, man.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
grappenmaker, zijn US$ hier
je trekt hier ook USD uit de muur
Die winkel van hen in Eindhoven is wel baasquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Winkel, ze zoeken mensen voor eindhoven en tilburg
Liever raar dan normaal. #hipster4lyfquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nouja ik wil niet zeggen dat het door het zweten komt.. maar dat je raar bent kan ik je wel zeggen ja!
Maar in tilburg is beterquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die winkel van hen in Eindhoven is wel baas.
Boterbartje mist een chromosoompje (of heeft er eentje extra). Negeer hem maar anders meent hij dat hij zijn debilie moet voortzetten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Door prive omstandigheden jasukkel.
En als je vwo hebt gedaan weet je meteen dat als ik even zweet bij 24 graden (nadat het het hele jaar nog niet warmer dan 20 graden is geweest ) ik meteen een rare aandoeding heb.
ok
Nouja ik begin aardig leeg te raken door dingen zoals duiken etc dus ik doe rustig aan nu; maleisie en singapore zijn duur. Tokyo is helemaal kankerduur waar je zelfs 100 euro kan betalen voor taxi van vliegveld naar centrumquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ooh, dat is alsnog maar iets van 5 euro. Lekker boeiend, man.
Oh dat wist ik al. Ik probeer ook zo weinig mogelijk op hem te reageren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Boterbartje mist een chromosoompje (of heeft er eentje extra). Negeer hem maar anders meent hij dat hij zijn debilie moet voortzetten.
Ik wil op jou kwijlenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Boterbartje mist een chromosoompje (of heeft er eentje extra). Negeer hem maar anders meent hij dat hij zijn debilie moet voortzetten.
Je bent op reis, was wel te verwachten toch. Mja, je kunt inderdaad ook niet eindeloos geld uit blijven geven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja ik begin aardig leeg te raken door dingen zoals duiken etc dus ik doe rustig aan nu; maleisie en singapore zijn duur. Tokyo is helemaal kankerduur waar je zelfs 100 euro kan betalen voor taxi van vliegveld naar centrum
en nycduuuuuur
lukt je niet zo goed he?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh dat wist ik al. Ik probeer ook zo weinig mogelijk op hem te reageren.
Een troll zoals jou is net een mug. Hij blijft maar zoemen en wil maar niet weggaan en dan is het moeilijk om niet te gaan slaan.quote:
Ja ik had er ook wel rekening mee gehouden.. maar nu heb ik nog een lekker budget waarvan ik nog kan genieten, lekker kan eten en de steden kan zie + m1 garand schieten + in ny slapen (duur) en metro pas kopen, wat musea in en lekker starbucksje pakken bij centralpark etc en dan als ik thuiskom heb ik nog 500 euro op m'n bankrekening staanquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je bent op reis, was wel te verwachten toch. Mja, je kunt inderdaad ook niet eindeloos geld uit blijven geven.
Woh zidde?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik goa wel grunnegs proatn den
Joa zittie?!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik kan ook wel brabants gaan typen, maar daar wordt niemand vrolijk van, inclusief mezelf.
Soetemeahdehs wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zo praten Limburgers helemaal niet.
Mijn vader altijd als je iets vertelde waar hij heel verbaasd over was "JOA ZITTIE?!!"quote:
Ligt ook niet ver van elkaar. Maar als je het hoort, is Haags wel anders.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn vader altijd als je iets vertelde waar hij heel verbaasd over was "JOA ZITTIE?!!"
Deze man weet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Rotterdammers hebben nog altijd het bazigste accent
Ik hoor amper een accent bij hun.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Rotterdammers hebben nog altijd het bazigste accent
Dat hoor je alleen als ''we'' plat praten. En ook niet bij iedereen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoor amper een accent bij hun.
Je kon mij toch gewoon verstaan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:54 schreef Dimens het volgende:
Wel lastig op zo'n meet. Je kunt elkaar lastig verstaan.
Op mijn werk werken alleen maar Rotterdammers. Die gasten schelden echt heerlijkquote:
maargoed, jij hebt iets na 2 jaar bijles ook nog niet door dus dan is wel te begrijpenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vol overgave.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op mijn werk werken alleen maar Rotterdammers. Die gasten schelden echt heerlijk
Dan heb je geen echte Rotterdammers ontmoet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:54 schreef Dimens het volgende:
Wel lastig op zo'n meet. Je kunt elkaar lastig verstaan.
Dat kan ook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan heb je geen echte Rotterdammers ontmoet.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:56 schreef Typisch het volgende:
Als je van scheldende Rotterdammers houd moet je een keer naar een wedstrijd van Feyenoord gaan.
Ja dat wel. Jij bent nog wel makkelijk te verstaan. Maar Oceanview of Space vond ik moeilijk te verstaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kon mij toch gewoon verstaan?
Ocean praat gewoon zacht. Met spees heb ik niet gepraat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat wel. Jij bent nog wel makkelijk te verstaan. Maar Oceanview of Space vond ik moeilijk te verstaan.
je kan er niks aan doen, ik weet hetquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik kom uit Meerssen en ik praat gewoon zo hoor.
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Filmpje van scheldende rotterdammers
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:56 schreef Typisch het volgende:
Als je van scheldende Rotterdammers houd moet je een keer naar een wedstrijd van Feyenoord gaan.
Ja dat ook maar was wel lastig te verstaan. Op Skype kon ik hem beter verstaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ocean praat gewoon zacht. Met spees heb ik niet gepraat.
Waar kwam jij ook alweer vandaan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kan er niks aan doen, ik weet het
quote:
gulpen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waar kwam jij ook alweer vandaan?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gulpen.
veer proate neer, veer kalle.
*zei mn vader altijd
Veer höbbe doors.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gulpen.
veer proate neer, veer kalle.
*zei mn vader altijd
Hmja, hoor klein beetje een tongvalquote:
"spil"quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:59 schreef Dimens het volgende:
Ik spil net een beetje bier.
[ afbeelding ]
"Ja toch? Ja toch?"quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hmja, hoor klein beetje een tongval
'Niet zeuren'quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wa's da?
Dat van mij betekende dat je niet zo achterbaks/geniepig moet doen.
jawel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:00 schreef Typisch het volgende:
Een van de mooiste is wel:
''Ik stort in bonken.''
Of is dat niet Rotterdams?
Zeggen ze tegen jou dan ook erg vaak; nait soesn, dr an met de lippe?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo spel je het ook. Naait soesn
Dat is twents.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeggen ze tegen jou dan ook erg vaak; nait soesn, dr an met de lippe?
hmm, weet niet. pap zei dat ook altijd en pap komt niet uit twentequote:
Zei hij dat tegen jou?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hmm, weet niet. pap zei dat ook altijd en pap komt niet uit twente
Hehequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen in mezelf als ik het zelf zeg.Zeker om 5 uur zondag ochtend oid.
Nee. wat denk je zelfquote:
Mijn opa: "Doar kunde bitter in zitte dan in oe sondes dinge."quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:03 schreef Boterbartje het volgende:
oja en opa zei altijd; doar komt n schip met zoere appels an
Picsquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn mama is nu zelfgemaakte lasagne aan het maken
En als ik morgen weer in de zon ga zitten?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat gebeurd ook niet na een middagje zon
oh als ik ga zonnen met ik wel in 1 middag zichtbaar bruiner. Ik ga alleen niet zonnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Mensen die dingen wel even in het Engels vertalen, het dan door google translate gooien en denken dat ik zo dom ben dat ik het niet door heb.
Ik heb een jaar niet in de zon gelegen, geen vakantie en door kapotte knie kan ik niet meer voetballen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik een kreeft.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ben altijd binnen notime een neger
Als ik een middagje in de zon zit ben ik bruinquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een week achter elkaar, dan zie je duidelijk resultaat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
En als ik morgen weer in de zon ga zitten?
ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als ik een middagje in de zon zit ben ik bruin
haha ik heb dat ook, gaaf is dat (blond danquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:09 schreef Dimens het volgende:
Als ik heel veel in de zon ga zitten deze zomer, dan worden mijn beenharen wit.
Ja blond ja. Al tijdje niet meer gebeurd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
haha ik heb dat ook, gaaf is dat (blond dan)
ik heb dat nuquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja blond ja. Al tijdje niet meer gebeurd.
Dat wordt heel veel bier drinken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een week achter elkaar, dan zie je duidelijk resultaat.
Ik ga toch niet zonder alcohol te drinken in de zon zitten?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom?alcohol en zon gaan slecht samen.
Ik doe in gewichten hangen, knie is kapot dus mag mijn bazen skills als voetballer niet meer laten zien van kanker god.quote:
nietwaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik op mijn hele lijf.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet alleen op mijn benen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet teveel drinken dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zonder alcohol te drinken in de zon zitten?
Dan heb ik ook altijd. En haren op je onderarmquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:09 schreef Dimens het volgende:
Als ik heel veel in de zon ga zitten deze zomer, dan worden mijn beenharen wit.
Ik heb op de middelbare wel eens mijn benen geschoren. Had weddenschap.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik doe in gewichten hangen, knie is kapot dus mag mijn bazen skills als voetballer niet meer laten zien van kanker god.
En was sarcastisch, benen scheren is echt voor ja... vrouwelijke mannen. Ofzo.
In mijn ervaring juist heel goed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja die ook ja. Lachen is dat wel. Donkere armen en blonde haren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan heb ik ook altijd. En haren op je onderarm.
Ik weet nog niet wat ik ga eten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef Typisch het volgende:
Mijn maten willen allemaal niet bij mij komen eten, moet ik alleen eten. Dat is zo saai.
Inderdaad. Bij mij begint het al een beetje te komen trouwensquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja die ook ja. Lachen is dat wel. Donkere armen en blonde haren.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In mijn ervaring juist heel goed.
quote:
De warmte van de zon verwijdt de bloedvaten waardoor het bloed sneller gaat stromen. Niks ergs aan. Maar als je alcohol gaat drinken verwijden de bloedvaten ook en komt het alcohol dus sneller in je bloed. Als je beide tegelijk gaat doen, en je bloed gaat sneller stromen betekend dat je hart als een gek tekeer gaat op den duur.quote:
Ik zit vandaag weer voor het eerst deze maand buiten. Ik ben dus nog vrij wit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij mij begint het al een beetje te komen trouwens. Ik heb alleen van het weekend en gisteren in de zon gelopen
Zoek op google dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:15 schreef Boterbartje het volgende:
DV denkt met vmbo biologie, waar je bij een plaatje van een skelet moet zeggen over het een bever of een dino is, advies te geven over alcohol en zon
ER IS HELEMAAL NIETS MIS MET BIER EN ZON
alleen verlies je meer vocht dus kun je eventueel ook water ernaast drinken en alcohol wordt sneller opgenomen, maar er wordt niet meer opgenomen dus het maakt helemaal niets uit
coma zuipen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
De warmte van de zon verwijdt de bloedvaten waardoor het bloed sneller gaat stromen. Niks ergs aan. Maar als je alcohol gaat drinken verwijden de bloedvaten ook en komt het alcohol dus sneller in je bloed. Als je beide tegelijk gaat doen, en je bloed gaat sneller stromen betekend dat je hart als een gek tekeer gaat op den duur.
Vaak genoeg gezien dat er een ambulance op het strand moest komen.
Zoek op google.
Dan geloof je google niet.quote:
ONZINquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
De warmte van de zon verwijdt de bloedvaten waardoor het bloed sneller gaat stromen. Niks ergs aan. Maar als je alcohol gaat drinken verwijden de bloedvaten ook en komt het alcohol dus sneller in je bloed. Als je beide tegelijk gaat doen, en je bloed gaat sneller stromen betekend dat je hart als een gek tekeer gaat op den duur.
Zoek op google.
Ik zit pas aan mijn tweede biertje. Niet zo gevaarlijk dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan geloof je google niet.
Maar ik heb vaak genoeg gezien dat er een ambulance op het strand hier moest komen omdat er debielen veel alcohol zaten te drinken in de zon.
Ja dat wist ik al, maar dan gaat het juist toch goed samen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoek op google.
Ergo, bier drinken in de zon gaat beter.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niks mis met een paar biertjes, maar weet wel dat het alcohol sneller in je bloed komt en je dus sneller voelt dat je dronken bent.
Dus?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niks mis met een paar biertjes, maar weet wel dat het alcohol sneller in je bloed komt en je dus sneller voelt dat je dronken bent.
pasop je bent dronken want in de zon wordt alcohol sneller opgenomen dat is vet gevaarlijk!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:18 schreef Dimens het volgende:
Ik ben mijzelf langzaam aan het uitkleden. Warm buiten zeg.
Moeder instinct, zit er vroeg in bij je.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik probeer alleen maar te beschermen. Zuip zelf zoveel je wilt.
grolschje, ik mis het niet eensquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb er al vier op.
Zometeen maar een een Beugel opentrekken, de HJ is op namelijk.
Misschien ga ik da wel het buurmeisje versieren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
pasop je bent dronken want in de zon wordt alcohol sneller opgenomen dat is vet gevaarlijk!!!
Sneller dronken dus, ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoek op google.
wat erger kanquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh gast iedere keer als ik denk dat het niet erger kan.
Scheren daar is moeilijk :S Joepie met een scheermesje, allemaal sneetjes in je kringspierquote:
Niets mis mee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moeder instinct, zit er vroeg in bij je.
neejoh is gevaarlijk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Sneller dronken dus, ik zie het probleem niet.
Nou, als je ligt te zonnen en bier te drinken, merk je dus niet hoeveel je op hebt tenzij je gaat staan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Sneller dronken dus, ik zie het probleem niet.
Gewoon harshen toch, eruit trekken met pincetje. Kan gewoon.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat erger kan
[..]
Scheren daar is moeilijk :S Joepie met een scheermesje, allemaal sneetjes in je kringspier
Nou het inbeelden en alles enzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat erger kan
[..]
Scheren daar is moeilijk :S Joepie met een scheermesje, allemaal sneetjes in je kringspier
Je moet ook niet scheren daar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat erger kan
[..]
Maar ik geef je wel gelijk verder. Je moet uitkijken met alcohol als je in de volle zon ligt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik probeer alleen maar te beschermen. Zuip zelf zoveel je wilt.
Ben je serieus nu?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar ik geef je wel gelijk verder. Je moet uitkijken met alcohol als je in de volle zon ligt.
Niks mis mee, zwakkelingen roeien zichzelf uit hiermee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou, als je ligt te zonnen en bier te drinken, merk je dus niet hoeveel je op hebt tenzij je gaat staan.
Als je hart gevoelig is, kunnen een paar biertjes teveel in de zon al een ambulance bezoekje opleveren.
HAI SCHAAAAT WEET JE NOG DIE KEER VAN DE ZOMERRRRRR, NOU IK BEN ZWANGER HOORRRR. BETAAL JIJ STRAKS DE ALIMENTATIE. LIEFSSSSSquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niks mis mee, zwakkelingen roeien zichzelf uit hiermee.
Geldquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HAI SCHAAAAT WEET JE NOG DIE KEER VAN DE ZOMERRRRRR, NOU IK BEN ZWANGER HOORRRR. BETAAL JIJ STRAKS DE ALIMENTATIE. LIEFSSSSS
True that. Ik hou BB dan ook niet tegen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niks mis mee, zwakkelingen roeien zichzelf uit hiermee.
Nee tuurlijk heb je gelijk DV!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben je serieus nu?of zit je zoals bb mij continu belachelijk te maken?
Misschien doet hij wel beide?!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HAI SCHAAAAT WEET JE NOG DIE KEER VAN DE ZOMERRRRRR, NOU IK BEN ZWANGER HOORRRR. BETAAL JIJ STRAKS DE ALIMENTATIE. LIEFSSSSS
Waar is mijn teamquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef Dimens het volgende:
Poll: Team DV of Team BB?
• DV
• BB
• Ik wil gewoon bier drinken
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
hmm geen condoom vergeten dus; dit soort dingen maken mij bangquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maatje van me (18) hoorde gister dat zijn ex, waar het al 3 maanden mee uit is, zwanger is van hem.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke, ik snap je verwarring. Alcohol en zonnen gaan goed samen, omdat je sneller dronken wordt. Juist om die reden om je uitkijken met drinkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen is mijn hart sterk dus gebeurd er niets; ergo ik ben geen slappeling. Want zuipen in de zon heb ik al zo vaak gedaan en het gaat juist beter dan zonder zonquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
True that. Ik hou BB dan ook niet tegen.
Hihaho te laat voor abortusquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maatje van me (18) hoorde gister dat zijn ex, waar het al 3 maanden mee uit is, zwanger is van hem.
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef Dimens het volgende:
• DV
• BB
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ik mag geen bier maar ik had laatst stiekem van de grolsch gesipt hihiquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef Dimens het volgende:
• DV
• BB
Tussenstand:
[ afbeelding ]
als je het goed doet nietquote:
Derde optie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef Dimens het volgende:
• DV
• BB
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien doet hij wel beide?!
[ [url=http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/c37b8a33bb68fa53c0ad75431baa8549/http://i844.photobucket.c(...)onGif.gif]afbeelding[/url] ]
Jaquote:
Ik hoorde zo een irritante bekakte stem erbij toen ik het typte.quote:
Verstandige jongen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hmm geen condoom vergeten dus; dit soort dingen maken mij bang
Niemand mag jequote:
Vooral zo doorgaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Alleen is mijn hart sterk dus gebeurd er niets; ergo ik ben geen slappeling. Want zuipen in de zon heb ik al zo vaak gedaan en het gaat juist beter dan zonder zon
Ja, we hebben hem per persoon (15 man) 100 euro belooft als hij zijn kind de tweede naam Goku geeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |