Topquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja sorry, volgende keer zal ik het sneller proberen dan 10 sec.
Ik had 70%. Dat spul brandde zelfs rubber wegquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:23 schreef Boterbartje het volgende:
Gewoon met 50% deet insmeren, lekker slecht voor m'n huid
Dat zei je gisteren ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja sorry, volgende keer zal ik het sneller proberen dan 10 sec.
gelukkig verbrand ik niet, heb opzich al een gezond bruin kleurtje..quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had 70%. Dat spul brandde zelfs rubber weg.
Dat doe ik dus ook. Eerste dagen was ik wel verbrand, maar care.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gelukkig verbrand ik niet, heb opzich al een gezond bruin kleurtje..
maar opzich valt het wel mee voor de tijd dat ik warm weer ben, ik ga namelijk niet zoals als ie meisjes die met 24 graden ook allemaal al in de tuin liggen te bakken liggen bakken
en dan ging ik duiken, hele dag onderwater.. voor de rest gewoon hele dag rondlopen en dingen zien dus
van watte?quote:
Van jou.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
van watte?
internet is hier trouwens pure tumor dus fok bijhouden is al lastig, laat staan pics uploaden he
best goeie pics daarop hequote:
Ik ben zo fucking mainstream dat het pijn doet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sorry hoor, mevrouw de hipster.
Ja, met al die apple zooi wel ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben zo fucking mainstream dat het pijn doet.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, met al die apple zooi wel ja.
Smerig meisje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Buuuuuurrrpp
Ja ik liet ook echt een boer![]()
Zweten is juist goed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zonnebaden met je voeten in een bak koud water0%zweet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |