Wel met ramen natuurlijk. Moet kunnen mee kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die probeerde ik nou juist te regelen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die probeerde ik nou juist te regelen
Prijs de Heer!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:17 schreef Sekhmet het volgende:
[Singles] Maken er (g)een einde aan!
Dit zou dan de plek moeten zijn om een SC voort te zetten...
De ene keer duurt het een maand, bij mijn laatste date duurde het 10 minuten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef marcokloon het volgende:
Na hoelang chatten en mailen kan je pas voorstellen om af te spreken voor een drankje oid? Nu al 2 keer nadat het echt lekker liep via de mail, elke ochtend en avond flink contact en na 4 a 5 dagen stel ik voor om een keer af te spreken (in 2 gevallen voorgesteld om wat te gaan drinken) en dan krijg ik geen reactie meer.
Voortaan maar gewoon aan de vrouw over laten?
Is op zich niet te snel maar veel mensen willen eerst langer chatten of contact hebben. Zou het gewoon vragen aan ze. Of inderdaad hinten en hun het laten vragen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef marcokloon het volgende:
Na hoelang chatten en mailen kan je pas voorstellen om af te spreken voor een drankje oid? Nu al 2 keer nadat het echt lekker liep via de mail, elke ochtend en avond flink contact en na 4 a 5 dagen stel ik voor om een keer af te spreken (in 2 gevallen voorgesteld om wat te gaan drinken) en dan krijg ik geen reactie meer.
Lacht ze om je grapjes, toont ze interesse, neemt ze zelf ook het initiatief tot een gesprek en duurt het niet iedere keer een kwartier voor je response krijgt maar loopt het vlot? Gooi het erin, dat voorstel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:23 schreef marcokloon het volgende:
Ze excuseert zich als het een paar uur duurt, veel smiley's goedemorgen en truste mailtjes. Wat jij zegt kan ik allemaal aanvinken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Lacht ze om je grapjes, toont ze interesse, neemt ze zelf ook het initiatief tot een gesprek en duurt het niet iedere keer een kwartier voor je response krijgt? Gooi het erin, dat voorstel.
Na 2 dagen nog niks gehoord, als dat de normale interval was tussen contacten, a la, dit valt een beetje uit de toon.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar daarna hoor je er helemaal niks meer van?
Helemaal nietsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel je nou betaalt voor bv Lexa of RP?
Wat doe je er dan? Alleen profielen bekijken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Helemaal niets
Maar je kan dan zo verrekte weinig
Waarom dan niet naar een ((bijna)helemaal) gratis site?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben momenteel aan het uitzoeken hoeveel je precies kan doen, maar wat je kan doen verschilt per site.
Kun je een voorbeeld opnoemen van zo'n soort site?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waarom dan niet naar een ((bijna)helemaal) gratis site?
Knuz, okcupid...in de OP staan er volgens mij nog wel een paar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld opnoemen van zo'n soort site?
Het is idd wel raar dat je in eens niets meer hoort, je zou idd morgen ofzo eens een berichtje kunnen sturen..quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Na 2 dagen nog niks gehoord, als dat de normale interval was tussen contacten, a la, dit valt een beetje uit de toon.
Ik wacht wel nog een paar dagen en dan vraag ik wel iets van "heb ik je afgeschrikt" ofzo
Hoi, ik heb niks te melden.quote:
Volgens mij staat die tip van jou bij elke datingsite als tip. Was dat je "wetenschappelijk" onderzoek of heb je er nog meer voor gedaan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hoi, ik heb niks te melden.
1 tip, ga altijd lachend (glimlach) en/of positieve houding op de foto (als je net als ik geen uitstraling hebt) dat verhoogd je kans aanzienlijk om door de vleeskeuring heen te komen en op paiq kan je dan zelfs oneliners ontvangen.
Ik heb er een beetje wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.
2 dagen is niet enorm lang, met dit mooie weer. Maar je kunt inderdaad een berichtje eraan wagen. Ik zou alleen niet sturen wat je hierboven zegt. Misschien kun je een nog wat concreter voorstel doen? Met een grapje erbij ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Na 2 dagen nog niks gehoord, als dat de normale interval was tussen contacten, a la, dit valt een beetje uit de toon.
Ik wacht wel nog een paar dagen en dan vraag ik wel iets van "heb ik je afgeschrikt" ofzo
Nou, ik wacht ook al een hele dag na mijn koffievoorstel, ik snap best dat ie zich zorgen maakt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
2 dagen is niet enorm lang, met dit mooie weer. Maar je kunt inderdaad een berichtje eraan wagen. Ik zou alleen niet sturen wat je hierboven zegt. Misschien kun je een nog wat concreter voorstel doen? Met een grapje erbij ofzo.
Ligt een beetje aan jullie contact hoe dat nu is. Als verliefd stelletje zou het wat weinig zijn. Maar als ik kijk naar mezelf kan ik mensen waar ik nog niet echt een band mee heb ook wel eens een paar dagen laten wachten. Gewoon omdat ik er niet aan denk (en als ik eraan denk van "dat doe ik later wel en dan weer vergeetquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Of e-matching. Kan je prima leuk mee daten zonder te betalen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waarom dan niet naar een ((bijna)helemaal) gratis site?
Dat zou ik niet doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Kan je even een samenvatting geven want ik ben het even kwijt...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
Dus jullie gaan zondag allemaal daten met iemand die je van Fok kent?? Das best bijzonder!
wanneer ga jij Sekh doen dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:21 schreef Silenus het volgende:
Pien doet Hungry Joe, Dizorn doet Perzephone, Splash gaat Eefje doen en mis ik nu iets?
Jij en Sekhmet toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:21 schreef Silenus het volgende:
Pien doet Hungry Joe, Dizorn doet Perzephone, Splash gaat Eefje doen en mis ik nu iets?
Ja, je post tenslotte maar 20x per dagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik volg het topic niet constant, dus was gewoon benieuwd.. nu hap ik ineens
Juist, waarvan 20 in dit topicquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat zit niet in dit topic
En beter opletten, het zijn er gem 42![]()
'gaat Eefje doen' ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:21 schreef Silenus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |