heerlijk op het werkquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:58 schreef borisz het volgende:
Vanaf 9 juni de radio1 sportzomer9 weken lang nieuws en sport.
Wij hebben geen radio aan op het werk (ik mis het ook niet hoor), Maar gelukkig ben ik doorgaans al om 13.00 uur thuis..quote:
Of gewoon thuisquote:
040quote:
dat deed het hier wel ff:oquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
040
Maar misschien overdrijf ik, maar er wordt flink geflitst met weinig tijd tot de donder.. Echt waaien doet het niet..
Ik hoop het ook Tong. Ben je nu ook nog bezig om wat af te vallen of niet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Bij de huisarts geweest. Heb al weken rug/schouderpijn met tintelingen tot in mijn hand.
Ben doorverwezen naar de fysio. Kon gelukkig terecht bij een oud-ploeggenoot van me met eigen praktijk.
Hopen dat het gaat helpen.
Hopelijk helpt dat tongquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Bij de huisarts geweest. Heb al weken rug/schouderpijn met tintelingen tot in mijn hand.
Ben doorverwezen naar de fysio. Kon gelukkig terecht bij een oud-ploeggenoot van me met eigen praktijk.
Succes tong, hopelijk is het makkelijk te verhelpen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Niks gehoord hier in Geuzenveld ... Dus netjes feest in mijn ogenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:35 schreef Againzender het volgende:
Wat zullen onze overburen een plezier hebben vandaag. Gisteren zijn ze getrouwd en vierden dat thuis, en hadden ook maar het halve complex uitgenodigd om het ´s avonds mee te vieren.
Dus vanochtend ging iedereen hier brak naar het werk, en ik heb de hele dag brak hier rondgelopen
Wel restanten van de verschillende (zelfgemaakte) taarten van de overbuurvrouw gekregen vandaagJe ziet maar weer, beter een goede buur dan een slechte vriend!
Gezellig buurtfeest dus, zeker met dit weer.
Krijg ontzettende zin in bier trouwens...
Die D staat toch voor Drank?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:52 schreef borisz het volgende:
Moet me even inhouden met bier. Eerst nog fractievergadering op het stadhuis.. Oa over verkiezingen en hoe we de grote leider naar de gemeente gaan krijgen
.
Hans van Mierlo kun je echt niet meer terug krijgen hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:52 schreef borisz het volgende:
Moet me even inhouden met bier. Eerst nog fractievergadering op het stadhuis.. Oa over verkiezingen en hoe we de grote leider naar de gemeente gaan krijgen
.
ja, was heel netjes. Gewoon gezellig, lekker ouwehoeren met elkaar met 80's en 90's muziek op de achtergrond en oude soul.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks gehoord hier in Geuzenveld ... Dus netjes feest in mijn ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |