SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja... maar zodra het weer gaat regenen doe je een enorme plas en ben je 10 kilo lichterquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:31 schreef Lonaa het volgende:
Niks heerlijk weer. Veel te warm, ik doe niks en hou onmundig vocht vast.
tsjaa..quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:20 schreef Isabeau het volgende:
Die meet-info hè, blijven we dat maar in de OP zetten en doen we er ook nog iets mee?
veel drinken, dan hou je minder vast.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef summer2bird het volgende:
Daag.
Ik heb vanmorgen veels te licht ontbeten, daarna een uur gefietst (in de hitte!)
Daarna snel snel naar de supermarkt gegaan en wat broodjes gekocht.
Tussendemiddag lekker 1 pompoenbroodje met hagelslag en 1 italiaanse bol met filet american.
Nu het zo warm is he, hou je dan vocht vast, of verlies je alleen maar vocht?
Just wandering.
minder zout etenquote:
Ik wilde expres niet heel Hollands klagen over het weer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:31 schreef Lonaa het volgende:
Niks heerlijk weer. Veel te warm, ik doe niks en hou onmundig vocht vast.
ach.. de rest van nederland doet het ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde expres niet heel Hollands klagen over het weer.
Ik lekker wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde expres niet heel Hollands klagen over het weer.
Ik denk niet dat ik teveel zout eet. Mijn vlees zout ik bijvoorbeeld nooit. Hoewel ik wel op mijn rosti graag een flinke hoeveelheid zout gooi. Dat probeer ik te minderen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
o.O Hoe doe je dat, teveel zout eten o.O
Ja, t ziet er niet uit. Echt onwijs dikke enkels.quote:
Slippers heb ik net gekocht en inderdaad nu aan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Slippers!
(en als je daar niet meer in past blote pootjes omhoog misschien)?
[Gezond Slank] #1926 - Mannen gezochtquote:Op donderdag 24 mei 2012 05:03 schreef SUPHENK het volgende:
echt een vrouwen-thread dit. ik mag schijnbaar niet meedoen met mijn bmi...
Ik heb ook veel last van hooikoorts.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:38 schreef Lonaa het volgende:
Naja, bij mij is het heel makkelijk, ik kan niet tegen grote hitte, ik heb zonne-allergie (echt feest dat, echt waar) en hooikoorts.
Ik hou ook niet van de warmte, maar met sporten vind ik het juist een voordeel. Meer inspanning, meer zweten, meer afvallen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 05:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat het maar weer snel wat minder warm mag worden.
Met dit weer is sporten echt waardeloos. Ik heb gewoon (in mijn eigen huis) in mijn ondergoed gesport, maar dat kon ik daarna meteen in de was gooien omdat dat ook helemaal onder het zweet zat.
Zelf ijsthee makenquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:03 schreef Lonaa het volgende:
Dat klopt wel. Verkeerde dingen, of heel weinig.
En meer drinken doe ik ook, maar dan in de vorm van frisdrank. Ik vind dit echt ijsthee weer bijvoorbeeld.
Lijstje:
O: 2 croissantjes met kaasglas water
T: Appeltje
L: 2 bruine broodjes, 1 met leverworst, 1 met rosbief
T: Appeltje:
D: Of asperges met gerookte zalm en broccoli, of tonijnsalade, ben nog in dubio
T: 1 biertje.
Beweging: weinig, want warm. Moet wel nog de zwaardere huishoudelijke klussen doen zo dadeljk, en vanavond nog een fietsen, km of 10.
Extra sterke thee zetten.. schepje honing erbij als je het ietwat gezoet wil hebben, wat citroen/limoensap erbij, schijfjes citroen en sinaasappel, beetje verse munt erbij, af laten koelen en dan in een glas met wat ijsblokjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En hoe maak jij dan lekkere ijsthee zelf?
Klinkt best lekker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Extra sterke thee zetten.. schepje honing erbij als je het ietwat gezoet wil hebben, wat citroen/limoensap erbij, schijfjes citroen en sinaasappel, beetje verse munt erbij, af laten koelen en dan in een glas met wat ijsblokjes
Isse simpel
Gij ontaarde moederquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Zit ik in de trein een schema te maken volgens het boek van Beck:
Eerst dagschema's voor ma-di en wo-vrij. En toen het dagschema voor donderdag:
06.30 wakker worden, opfrissen, aankleden.
07.00 naar beneden, ontbijt voor kinderen mak...![]()
![]()
Straal vergeten ontbijt te maken voor de kinderen.Die dus zonder ontbijt naar creche en school gegaan zijn!
Ik snel de creche gebeld, ze zouden hem een boterham geven en toen mijn vriendin gebeld, ik breng Sasha op donderdag naar haar en dan brengt zij hem naar school, en die was godzijdank ook nog thuis dus zou er nog gauw een boterhammetje in schuiven.
Men! Ik schaam me dood!De volgorde liep vandaag wat anders dan anders en er moesten zwem/waterspullen mee met de oudste en... en... en...
/dagboek
Maar goed, ik heb dus wel de schema's voor Beck's zitten maken, vanmiddag even kijken wat er evt. aan versleuteld moet worden.
O: Yoghurt m cruesli
T: appeltje
L: 3 boterhammen m Osseworst en smeerkaas
T: 2 finse ronde m smeerkaas
D: rode kool m appeltjes en rundersaucijsje en beetje aardappelpuree
T: peer/kiwi
Ik hoopte dat met het afvallen het hooikoorts effect ook minder zou worden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:15 schreef Joene het volgende:
Onwijs last van de Hooikoorts vandaagStraks nieuwe medicijnen hopelijk doen ze wat.
Ik moest heel hard lachen om je post.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:36 schreef Silmarwen het volgende:
Oh, en Knut heeft beiden kinderen, ooit per ongeluk tegen het plafond aan gegooid. Dat was echt te grappig... Niet hard hoor! Anders was het helemaal niet grappig, maar omdat hij zo lang is, is er wel eens een inschattingsfoutje....
Goed idee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
1/3 sparen, 1/3 verdelen over de komende maanden en voor 1/3 iets leuks kopen?
Nou mijn vakantiegeld is super weinig omdat ik a) heel weinig uren werk b)niet een hoog uurloon heb en c) er pas 4 maanden werk. Maar toch 2 keer zoveel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:35 schreef Lonaa het volgende:
Vakantiegeld, ja, ik zit te twijfelen wat er mee te doen.
Opties:
1: verstandig zijn en het op de spaarrekening zetten (en laten staan)
2: Uitgeven, zodat ik t ietsje breder heb.
3: Uitgeven aan uhm, andere dingen.
Mijn vakantiegeld is ook niet dat je zegt HEUL veul, maar voor mij is het wel veel geld.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou mijn vakantiegeld is super weinig omdat ik a) heel weinig uren werk b)niet een hoog uurloon heb en c) er pas 4 maanden werk. Maar toch 2 keer zoveel.
Nieuwe bh van kopen en 2 zomerbroeken + wat shirts.
Vooral omdat het vakantiegeld van je vorige baan niet doorging... -.-quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:40 schreef GI het volgende:
Vakantiegeld valt hier ook wat tegen. Pas vanaf 1-1 aan het opbouwen. Dus het is niet het bedrag wat we gewend zijn
mja.. wij hebben net een nieuwe wasmachine, droger en bankquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oeh, geen spaargeld, wat een eng idee! Wij hadden pas in een maand een kapotte bank, wasmachine, vaatwasser en kookplaat. De kookplaat kon gerepareerd worden (we doen binnenkort alsnog een nieuwe) en de andere dingen hebben we goedkoop gekocht maar ik ben blij dat we dat konden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. wij hebben net een nieuwe wasmachine, droger en bank
ik zou niet weten waar ik dat geld voor moet sparenNouja zolang je genoeg op je gewone rekening hebt staan is het ook geen probleem natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:31 schreef Isabeau het volgende:
In Medisch Contact stond een top 10 van goede en slechte producten. Zalm stond in de top 10 slechteWegens zware metalen....
*zet Yakult op boodschappenlijstje*quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:16 schreef Sjeen het volgende:
Joene, yakult schijnt ook te helpen... http://gezondheid.blog.nl(...)lpt-tegen-hooikoorts
Advocaat van de duivel spelen hoor... Waarom heb je een kat als je er superallergisch voor bent?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben superallergisch voor graspollen (en natuurlijk zijn er overal grasveldjes) en maar een klein beetje allergisch voor boompollen, maar ik heb er dus een groot deel van het jaar last van.
En superallergisch voor katten, terwijl ik dus een kat heb.
Ik eet best veel dropjes en keelsnoepjes omdat ik regelmatig last heb van verschrikkelijke jeuk aan m'n gehemelte en dat is echt een rotplek om jeuk te hebben.En het is slecht voor de lijn.
Rotallergieën.
Ik heb wel vakantie geld.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:41 schreef Tink89 het volgende:
Dat dacht ik ook, ja...
Hier geen vakantiegeld *geloof ik, eigenlijk geen idee* voor mij. Voor vriendjelief wel. Als ik een baan vind (hopelijk snel na m'n afstuderen) kopen we daar een tweede autootje van. Heb gesolliciteerd op wat functies in België, qua afstand perfect te doen, qua openbaar vervoer absoluut niet. Vriendjelief werkt in een klein boerengat en kan zonder auto niet voor het eerste lesuur op school zijn. Shit happens, dan maar twee.
Overigens hebben wij wel iets aan spaargeld, maar als de wasmachine en de auto het tegelijkertijd begeven, hebben we daar geen oplossing voor. We verdienen nu gewoon niet genoeg om structureel van te sparen en hebben de laatste tijd behoorlijk wat dingen moeten aanschaffen (ik had een pak nodig, hij een nieuwe, fatsoenlijke, werktas). Sowieso is gezond eten ook niet echt goedkoop. Een zak friet is een stuk goedkoper dan verse groente (al dan niet uit de diepvries), vlees en basis elke dag...
Xx
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:49 schreef Tink89 het volgende:
K*t, trek ik net een pakje kaas open, heb ik per ongeluk 48+ gekocht... Dat vind ik helemaal niet zo lekker en het is ook nog eens minder gezond dan de 30+ die ik normaal heb. Ruk genoeg was het 2+1 gratis bij de AH en zit ik dus met 3 pakjes kaas
Wat maakt 30+ gezonder dan 48+?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:49 schreef Tink89 het volgende:
K*t, trek ik net een pakje kaas open, heb ik per ongeluk 48+ gekocht... Dat vind ik helemaal niet zo lekker en het is ook nog eens minder gezond dan de 30+ die ik normaal heb. Ruk genoeg was het 2+1 gratis bij de AH en zit ik dus met 3 pakjes kaas
Ik kan niet zonder mijn kat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Advocaat van de duivel spelen hoor... Waarom heb je een kat als je er superallergisch voor bent?
Bronquote:Gaat hooikoorts weer over?
Veel mensen krijgen hooikoorts tussen hun 15e en 25e jaar. Jongens krijgen er gemiddeld iets eerder last van dan meisjes. Er zijn wel veel uitzonderingen: soms krijgen kinderen al hooikoorts als ze tien zijn of nog jonger. Er zijn ook mensen die pas na hun veertigste last krijgen.
Bij de meeste mensen worden na een jaar of tien de klachten minder.
Nice! want ik was er echt heel ziek van. Niet alleen maar gesnotter en jeukende ogen helaas. Niet dat dat minder erg is hoor! Dat is net zo rot.quote:
Volgens mij heeft juist niemand trek met dit weer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:41 schreef Silmarwen het volgende:
Zeg, is iedereen ineens aan de vreet ofzo met dit weer.
ja vandaar dat mijn lijstje ook vrij summier is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft juist niemand trek met dit weer.
Gisteren ook vooral yoghurt met diepvriesfruit (lekker koud!) op.
oeh! goed idee!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekkere avacado kip wrap of een salade met witte kool en gerookte kip?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
O. ik denk een smoothie
T. Een sultanading
L. 2 boterhammen met kaas
T, een appel
D. Nog geen flauw idee, iets fris en luchtigs (iemand ideeën? help)
T. Een waterijsje
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=431358&rq=slank+gerookte+kipquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Lekkere avacado kip wrap of een salade met witte kool en gerookte kip?
Daarom is een laag calorieen dieet ook niet zo handig. Je valt wel lekker snel af, maar zodra je een dagje normaal eet of teveel, vliegt het er weer aan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:03 schreef waspoedertje het volgende:
Heb dieet van weinig kcal en dat werkt
alleen net 3 dagen disney geweest, 2 kilo bijgekomen
Is wel deels waar, maar 1 dag maakt in principe niet uitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Daarom is een laag calorieen dieet ook niet zo handig. Je valt wel lekker snel af, maar zodra je een dagje normaal eet of teveel, vliegt het er weer aan.
Ik wel hoor. Net een weekje op vakantie geweest. +3..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Lekkere avacado kip wrap of een salade met witte kool en gerookte kip?
Krieltjes (gekookt)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand nog een goed recept voor een aardappelsalade?
Ik vind vega prima hoor. Mijn vriend ook, zo lang het maar niet te vaak voorkomtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
En... o... ja... het is wel vega *heeft weinig vleesgerechten in het hoofd*
Die twijfel ken ik... maar ik ga denk ik aan de aardappelsalade met wat brood
Heerlijk inderdaad! Ook fijn dat je er lang van vol zit. Enjoy your weekend!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:34 schreef Sjeen het volgende:
Het was mijn ontbijt vandaag Lucky, lekker hè!
Ennieweej, ik ga de vouwwagen achter de auto hangen... Fijn weekend
Dan heb ik geen medelijden meerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind vega prima hoor. Mijn vriend ook, zo lang het maar niet te vaak voorkomtMaar ik heb er weer 3 stukken vlees voor hem voor vanavond uitgehaald dus dan kunnen de bijgerechten best vleesvrij zijn.
Ze zeggen het jaquote:
pics!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een nieuw kapsel en dat maakt me heel erg blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was eerst ongeveer tot halverwege mijn rug en dundraderig zonder krullen.
En nu heb ik mijn natuurlijke slag weer terug![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even m'n lelijke kop showen dan maar
(en ik ben helemaal niet goed in het maken van foto's van mezelf)Mag ik jouw haar hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was eerst ongeveer tot halverwege mijn rug en dundraderig zonder krullen.
En nu heb ik mijn natuurlijke slag weer terug
Vandaag naar de dierentuin geweest, maar de schade valt mee.
Ontbeten met 2 volkoren boterhammen met pindakaas en een half glas sinas light.
Daarna een glas water.
Ergens in de middag een gegrilld broodje met kipfilet en kaas.
2 glazen cola light.
Net weer een half glas sinas light.
Later vanavond nasi met kipsaté en dan nog een Golden Delicious appel en rabarber-framboosyoghurt.
Veel light frisdrank, maar met dit weer heb ik veel dorst en als ik veel dorst heb, heb ik geen zin meer in water.![]()
En het is nog altijd beter dan veel andere frisdranken.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Ik wil zwemmen, maar durf niet goed in mijn bikini en ik heb geen badpakken meer die ik aan kanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Nog een reden om af te willen vallen. Kinderen die naar het zwembad willen en ik die daar eig nog niet dood gevonden wil worden...
Oeiquote:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:01 schreef Vicky het volgende:
Goedemoooooorrrrggeeennnnnn!!!
81
80,6!!!
![]()
10,1kg minder Vick!
![]()
Kun je dan wel variëren? Gekookte aardappels, groente en vlees zijn samen ongeveer 500 kcal, maar dat elke dag eten, doe ik liever niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:17 schreef Vicky het volgende:
Vind het wel meevallen.. mijn avond eten is meestal rond de 500 kcal
Ja, daar heb ik idd minder moeite mee!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga liever naakt in de tuin bij de sauna liggen
Heb ik ook hoor. Als ik het maar ok vind dan kan het me weinig schelen wat een ander vindt.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:39 schreef Sarabi het volgende:
@Silmarwen volgens mij ga ik later echt zo'n persoon wordentrek mezelf nu al heel weinig aan van mode of wat andere mensen denken.
Rondingen zijn goedquote:Op zondag 27 mei 2012 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor. Als ik het maar ok vind dan kan het me weinig schelen wat een ander vindt.
Alleen ben ik me enorm bewust van al mijn rondingen in bikini. Heel stom, want naakt heb ik daar dus geen last van. (valt dus in de categorie: vind ik zelf niet ok)
Ow... hopeloos mens isquote:Op zondag 27 mei 2012 07:55 schreef Silmarwen het volgende:
VivkyGaat lekker!
Ik draag dus echt geen bikini meer. Al zou ik 70 wegen nog niet. Lelijke ribbeltjes buik als resultaat van 2 zwangerschappen. Vind ik echt geen gezicht meer. Ik vind dat je op een gegeven moment op een leeftijd komt waar je 1) geen broeken korte dan de helft van je bovenbenen 2) spaghettibandjes 3) bikini's meer moet dragen.
Dan word je echt zo'n hopeloos mens wat graag nog in de kleren van vroeger wil lopen maar daar toch echt te oud voor is.
Anyways, gezond gebbq'd gister. Had gewerkt in de tuin, en vandaag weer. Niet bbq'en, maar hard werken.
O: Plakjes zelf gebakken bruin stokbrood met kaas en komkommer + melk
T: Glas verse sinaasappelsap + 2 rijstwafels
L: Left overs van BBQ gister (met name de hete komkommer salade en de groene salade met avacado en paprika) en zelfgemaakt stokbrood + water
T: Glas sap + 2 rijstwafels
D: Broodje shoarma, veel sla, weinig vlees
T: Bakje magere yoghurt.
Oh en naakt in de tuin?
Ik woon in een hoekhuis met veel BSO kids in de straat. Niet zo'n slim idee.
Ik heb het gedaan. 20 kilo eraf.. En ik wil je niet ontmoedigen maar alles zit er weer bij en meer..quote:Op maandag 28 mei 2012 20:20 schreef Suc het volgende:
Al een aantal weken klaar met het Cambridge dieet, en ben ongeveer 17kg (van 92kg naar 75kg) afgevallen in een periode van 6 weken. Van broekmaat 36 naar 32
Volgt iemand anders dit dieet?
Edit: Jezus, alleen maar vrouwen in dit topic
Nee hoor, op z'n minst 4 mannen momenteel.quote:
ook goedenavondquote:Op maandag 28 mei 2012 20:20 schreef Suc het volgende:
Al een aantal weken klaar met het Cambridge dieet, en ben ongeveer 17kg (van 92kg naar 75kg) afgevallen in een periode van 6 weken. Van broekmaat 36 naar 32
Zonde. Ben je daarna direct weer teruggevallen in je oude eetpatroon?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan. 20 kilo eraf.. En ik wil je niet ontmoedigen maar alles zit er weer bij en meer..
Hi! Nee, ik volg het niet... Ik volg eigenlijk helemaal niks op het moment. Ik ga morgen eens kijken wat de schade is van een weekendje Luxemburg, hangen in de zon en genieten van wijn en bbq.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:20 schreef Suc het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok ik weet dat ik te veel gedronken heb maar ik ben nog wel in staat om te zien dat onze deurbel gejat is.
Nee.. Alleen als je wekenlang maar 500kcal op een dag gewend bent en je gaat dan weer normaal eten komt het er toch weer snel bij. Dat er zo veel bij was komt door andere zaken maar het kwam er daarna redelijk snel weer bij toen ik ben gestopt. Maar dat is per persoon verschillend dat word ook gezegd.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:31 schreef Suc het volgende:
[..]
Zonde. Ben je daarna direct weer teruggevallen in je oude eetpatroon?
Dit dus. En dat ik hier de afgelopen paar dagen niet geweest ben is geen toeval dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:15 schreef Joene het volgende:
Mogguh! Back to normal ! Feestdagen ellende / vreetdagen zijn voor lange periode voorbij. Ook geen verjaardagen etc voorlopig ideaal !nu ff schouders eronder voor die laatste paar kg.
Hiero ook!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:15 schreef Joene het volgende:
Mogguh! Back to normal ! Feestdagen ellende / vreetdagen zijn voor lange periode voorbij. Ook geen verjaardagen etc voorlopig ideaal !nu ff schouders eronder voor die laatste paar kg.
Ik ben gewoon 2x in de IJssalon geweest voor enorme coupes met ijs , BBQ , bier , chips . Kortom plus weekendje qua kilo'squote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit dus. En dat ik hier de afgelopen paar dagen niet geweest ben is geen toeval dus.
mompelt iets over bbq, ben en jerry's, lang in bed liggen, ontbijten met lekkere broodjes en weinig sporten...
Is er zo weer af ook joh. Gewoon weer lekker strak op je kcal's gaan zitten en de sportschool regelmatig van binnen bekijken. Ik ga vanavond weer!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben gewoon 2x in de IJssalon geweest voor enorme coupes met ijs , BBQ , bier , chips . Kortom plus weekendje qua kilo's
Deze week weinig tijd wel ook maar wel netjes m'n eetschema oppakken en mn hardloopspullen in Zoetermeer zetten kan ik in elk geval hardlopen hier.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is er zo weer af ook joh. Gewoon weer lekker strak op je kcal's gaan zitten en de sportschool regelmatig van binnen bekijken. Ik ga vanavond weer!
Morgen ben je anders best de sjaak want ik sleur je mee naar spinles hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Deze week weinig tijd wel ook maar wel netjes m'n eetschema oppakken en mn hardloopspullen in Zoetermeer zetten kan ik in elk geval hardlopen hier.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
onverwacht warm?
Is het alleen in Eindhoven afgekoeld ofzo?
In Deventer was het vanmorgen echt koud.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
onverwacht warm?
Is het alleen in Eindhoven afgekoeld ofzo?
Ja hoiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:21 schreef Tink89 het volgende:
Uhm, waar is iedereen?
En wat eten jullie nou als D met dit weer? Heb gewoon echt geen honger, maar om nou elke dag maaltijdsalade/rucolawraps te eten is ook niks...
Vanavond pasta, spinazie, spekjes en wat neproom *rijstspul*, jum!
Xx
Met zo weinig eten (en ik zie geen eiwit) is er geen sprake van 'mijn lichaam ook niet gaat wennen aan weinig calorieen'. En dat van die geen spierafbraak kan je wel vergeten op dat 'dieet'.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef waspoedertje het volgende:
Jawel. Het voordeel is dat ik ook veel straat tijdens me werk en anders echt zware arbeid hebt.
Waardoor me lichaam ook niet gaat wennen aan weinig calorieen alleen zorgen dat ik wel eitwit binnen krijg om spierafbraak tegen te gaan
op twee appels en twee grapefruits val ik met mijn laffe kantoorbaan nog om.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef waspoedertje het volgende:
Jawel. Het voordeel is dat ik ook veel straat tijdens me werk en anders echt zware arbeid hebt.
Waardoor me lichaam ook niet gaat wennen aan weinig calorieen alleen zorgen dat ik wel eitwit binnen krijg om spierafbraak tegen te gaan
Toch is dat (in ieder geval voor mij) niet helemaal waar, ik heb een weegschaal gekocht die vetmassa en spiermassa en vochtgehalte meetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met zo weinig eten (en ik zie geen eiwit) is er geen sprake van 'mijn lichaam ook niet gaat wennen aan weinig calorieen'. En dat van die geen spierafbraak kan je wel vergeten op dat 'dieet'.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op twee appels en twee grapefruits val ik met mijn laffe kantoorbaan nog om.
Gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op twee appels en twee grapefruits val ik met mijn laffe kantoorbaan nog om.
Die weegschalen moet je niet al te serieus nemen hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Toch is dat (in ieder geval voor mij) niet helemaal waar, ik heb een weegschaal gekocht die vetmassa en spiermassa en vochtgehalte meet
Me spiermasa was iets omhoog (niet denderend veel)
Me vochtgehalte is 8 % omhoog gegaan
en vetmassa was 4 % minder
En totale gewicht is zowieso 10 kilo minder geworden(eigenlijk nog meer maar weet beginstand niet)
Ben ook verder helemaal niet flauw oid heb ook geen honger
[..]
[..]
Gelukkig geen last van
Meet die weegschaal ook hersenmassa?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Toch is dat (in ieder geval voor mij) niet helemaal waar, ik heb een weegschaal gekocht die vetmassa en spiermassa en vochtgehalte meet
Me spiermasa was iets omhoog (niet denderend veel)
Me vochtgehalte is 8 % omhoog gegaan
en vetmassa was 4 % minder
En totale gewicht is zowieso 10 kilo minder geworden(eigenlijk nog meer maar weet beginstand niet)
Ben ook verder helemaal niet flauw oid heb ook geen honger
[..]
[..]
Gelukkig geen last van
quote:
Nee liefje, te weinig vezels binnenkrijgen is nog het minste nadeel van dit dieet... Je helpt je hele stofwisseling naar de klote op deze manier...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:47 schreef waspoedertje het volgende:
Ik weet dat weegschaal niet 100 % is , maar het is allicht een soort indicatie
Ik weet dat het een crashdieet is, het enige nadeel is dat ik te weinig vezels binnen krijg.
Paar jaar geleden heb ik ook een crashdieet gedaan maar dan nog ongezonder (gewoon niks eten ook geen groente oid) en toen voelde ik me na 2 weken ook echt slecht omdat ik te weinig gezonde voedingen binnen kreeg
Maar daar heb ik met dit dieet echt totaal geen last van
Ik ben een man van 26 jaar
niks eten is geen crashdieet, dat heet hongerstaking. En dan krijg je niet te weinig gezonde voedingen binnen, dan krijg je helemaal niks binnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:47 schreef waspoedertje het volgende:
Ik weet dat weegschaal niet 100 % is , maar het is allicht een soort indicatie
Ik weet dat het een crashdieet is, het enige nadeel is dat ik te weinig vezels binnen krijg.
Paar jaar geleden heb ik ook een crashdieet gedaan maar dan nog ongezonder (gewoon niks eten ook geen groente oid) en toen voelde ik me na 2 weken ook echt slecht omdat ik te weinig gezonde voedingen binnen kreeg
Maar daar heb ik met dit dieet echt totaal geen last van
Ik ben een man van 26 jaar
Heb ik pas ook gedaan, Conimex is echt evil! De sausjes van AH Excellent zijn wel een aanrader. De sweet & sour is lekker, niet zo zoet en chemisch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was net in de jumbo woksausjes aan het vergelijken want mijn trouwe keus Amoy is uit het assortiment. In 100 ml sweet & sour saus van conimex zit 65 gram suiker!!
Gelukkig hadden ze nog wel go- tan
er zijn genoeg fatsoenlijke dieten die net zo goed werken... Anywayz...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:48 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Weet zelf ook wel dat dit dieet niet helemaal ideaal is, maar als het werkt dan werkt het.
Plus dat ik nergens geen last van heb
Me lichaam gaat idd in een soort van spaarstand zodat hij ipv 2300 kcal maar 1500 per dag gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee liefje, te weinig vezels binnenkrijgen is nog het minste nadeel van dit dieet... Je helpt je hele stofwisseling naar de klote op deze manier...
Ik vond Go Tan goed te hachelen, genoeg smaak maar weinig toegevoegde rommelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb ik pas ook gedaan, Conimex is echt evil! De sausjes van AH Excellent zijn wel een aanrader. De sweet & sour is lekker, niet zo zoet en chemisch.
Jij hebt er echt niets van begrepen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:51 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Me lichaam gaat idd in een soort van spaarstand zodat hij ipv 2300 kcal maar 1500 per dag gaat gebruiken.
Als ik op me streefgewicht bent en ik ga rustig aan weer opbouwen naar de 2000kcal dan komt het met de stofwisseling ook weer goed
Ok zal het nog is een x allemaal uitzoekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt er echt niets van begrepen.
Je bent een man van 26 met zwaar lichamelijk werk en overgewicht. Je lichaam verbruikt geen 2000 kcals. Veel meer dan dat. Je hoeft niet op 20% van je verbruik te gaan zitten qua inname om af te vallen. Dat heet vakkundig slopen.
My god
+26quote:
Ik denk dat zoals jij het nu omschrijft een dieet van 1700-1900 veel gezonder is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:56 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Ok zal het nog is een x allemaal uitzoeken
Nog tips ?
Ik heb geen zin om een bepaald dieet te gaan volgens waar je dus sommige dingen niet mag eten.
Kcal tellen was voor mij wel een goede oplossing , maar dan kan ik beter rond de 1000 ofzo gaan zitten ?
Je bent waarschijnlijk dik geworden omdat je niet weet wat goed eten is. En dat ga je nu oplossen door niet te eten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef waspoedertje het volgende:
Je mag me posts hier wel laten verwijderen hoor als jullie dat fijner vinden
Ik ben dik geworden omdat ik teveel eet
Hmm ok ik ga het is uitzoeken verder bedankt voor infoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat zoals jij het nu omschrijft een dieet van 1700-1900 veel gezonder is.
Ok ok een mooi moment om te stoppen met chatten danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
En ja, dan val je ook nog prima af.
En my god, waarom ga ik er nog op in.
Daar heb je wel een goed punt iddquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk dik geworden omdat je niet weet wat goed eten is. En dat ga je nu oplossen door niet te eten.
Da's voor het taalnasi topicquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Eens, niet is.
M'n of mijn, niet me.
Aaaargh.
Zo simpel IS het ook vaak, maar ik denk dat je nog een hoop kan leren over wat gezond isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef waspoedertje het volgende:
Het klonk zo simpel
Ik eet veel (en ongezond) word dik
Dus eet ik minder maar wel gezond = afvallen
Ga nu iig slapen ik zal dit topic in de gaten houden voor eventuele tips en kijken voor een dieetist in de buurt
De fuck, ik moet mezelf echt aanwennen om labels te lezen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ja tuurlijk, ik lees ze niet voor niets
Maar 65% suiker in een woksausje
En te vergelijken met soortgelijke producten. Dat is zeker zo belangrijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De fuck, ik moet mezelf echt aanwennen om labels te lezen.
Goeie inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En te vergelijken met soortgelijke producten. Dat is zeker zo belangrijk
Succes!quote:Op woensdag 30 mei 2012 06:23 schreef Tink89 het volgende:
Hmmz, ik had dus gistermiddag net een flesje conimex woksaus gekocht.. Kreeg er korting op en ging er vanuit dat het niet beter of slechter zou zijn dan ah of go tan. Balen! Ga het toch gebruiken deze week, het geld groeit me niet op m'n rug.
Nu op naar m'n assessment. Ontbijten doen we in de auto, krijg nu echt, echt, echt niks weg!
Ja, maar niet zoveel als eigenlijk zou moeten (van mezelf).quote:
Enquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:19 schreef helicopter het volgende:
Ik heb nog wel een wok-tip om te wokken zonder sausjes...
Kook de groenten kort (1 tot 2 minuten) in een beetje bouillon en roerbak ze daarna in een hete wok. Voeg aan het einde wat geperste knoflook en sambal (of spaanse peper uit zo'n tube) toe.
Dan zit er al een heerlijke smaak aan, zonder de suiker van Conimex. Eventueel kun je nog een scheutje ketjap (zoet of zout) toevoegen, als je dat lekker vindt.
Altijd lekkerquote:
Vind het een supernet lijstjequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:54 schreef helicopter het volgende:
Mijn etens lijstje van vandaag
O: 2 geroosterde sneetjes met halvajam
T: 1 banaan en 2 kopjes koffie met melk en een zoetje
L: 2 sneetjes met komkommer-sandwichspread, 1 sneetje met kaas
T: 1 kiwi en een handje gemengde noten (30 gram)
D: kipfilet, couscous en rauwkostsalade + een toetje (150gr vruchtenyoghurt)
Is dit wat? Iemand nog tips?
vrije tijd is duurderquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:08 schreef Silmarwen het volgende:
Ik loop me de poten uit het lijf vandaag. Mijn vrije dagen zijn altijd drukker dan de dagen dat ik werk. Hoe doe ik dat toch?
Ik vind ijsjes zo lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godver ik haat de zomer
Hele dag, muesli, yoghurt, salade, dit dat niets.
BAM. 4 coronas.
#fail
Nee, dat is een hoax van die koffie en theequote:Op donderdag 31 mei 2012 07:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Koffie en thee onttrekken toch vocht uit je lijf (of zo )?
Ik ga binnenkort maar een keer naar een sportschool voor advies.
Kan dat eigenlijk, gewoon een eenmalige afspraak maken voor een consult o.i.d.?
Ik heb nog ruimte zat in mijn PM-box!quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:10 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ik wil jou iets vragen via pm, alleen die is niet beschikbaar....
Ze bereiken er bij mij toch niks mee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat is een hoax van die koffie en thee
En je kan een eenmalig consult krijgen, maar hou er rekening mee dat die sportschool je vervolgens wel gaat stalken![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:10 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ik wil jou iets vragen via pm, alleen die is niet beschikbaar....
* DancingPhoebe trekt wenkbrauw op...quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nog ruimte zat in mijn PM-box!
Net geprobeerd, krijg ik die melding.. En ik heb echt je hulp nodig!quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nog ruimte zat in mijn PM-box!
Mijn hulp nog welquote:Op donderdag 31 mei 2012 08:15 schreef GJonline het volgende:
[..]
Net geprobeerd, krijg ik die melding.. En ik heb echt je hulp nodig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |