SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja... maar zodra het weer gaat regenen doe je een enorme plas en ben je 10 kilo lichterquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:31 schreef Lonaa het volgende:
Niks heerlijk weer. Veel te warm, ik doe niks en hou onmundig vocht vast.
tsjaa..quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:20 schreef Isabeau het volgende:
Die meet-info hè, blijven we dat maar in de OP zetten en doen we er ook nog iets mee?
veel drinken, dan hou je minder vast.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef summer2bird het volgende:
Daag.
Ik heb vanmorgen veels te licht ontbeten, daarna een uur gefietst (in de hitte!)
Daarna snel snel naar de supermarkt gegaan en wat broodjes gekocht.
Tussendemiddag lekker 1 pompoenbroodje met hagelslag en 1 italiaanse bol met filet american.
Nu het zo warm is he, hou je dan vocht vast, of verlies je alleen maar vocht?
Just wandering.
minder zout etenquote:
Ik wilde expres niet heel Hollands klagen over het weer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:31 schreef Lonaa het volgende:
Niks heerlijk weer. Veel te warm, ik doe niks en hou onmundig vocht vast.
ach.. de rest van nederland doet het ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde expres niet heel Hollands klagen over het weer.
Ik lekker wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde expres niet heel Hollands klagen over het weer.
Ik denk niet dat ik teveel zout eet. Mijn vlees zout ik bijvoorbeeld nooit. Hoewel ik wel op mijn rosti graag een flinke hoeveelheid zout gooi. Dat probeer ik te minderen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
o.O Hoe doe je dat, teveel zout eten o.O
Ja, t ziet er niet uit. Echt onwijs dikke enkels.quote:
Slippers heb ik net gekocht en inderdaad nu aan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Slippers!
(en als je daar niet meer in past blote pootjes omhoog misschien)?
[Gezond Slank] #1926 - Mannen gezochtquote:Op donderdag 24 mei 2012 05:03 schreef SUPHENK het volgende:
echt een vrouwen-thread dit. ik mag schijnbaar niet meedoen met mijn bmi...
Ik heb ook veel last van hooikoorts.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:38 schreef Lonaa het volgende:
Naja, bij mij is het heel makkelijk, ik kan niet tegen grote hitte, ik heb zonne-allergie (echt feest dat, echt waar) en hooikoorts.
Ik hou ook niet van de warmte, maar met sporten vind ik het juist een voordeel. Meer inspanning, meer zweten, meer afvallen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 05:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat het maar weer snel wat minder warm mag worden.
Met dit weer is sporten echt waardeloos. Ik heb gewoon (in mijn eigen huis) in mijn ondergoed gesport, maar dat kon ik daarna meteen in de was gooien omdat dat ook helemaal onder het zweet zat.
Zelf ijsthee makenquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:03 schreef Lonaa het volgende:
Dat klopt wel. Verkeerde dingen, of heel weinig.
En meer drinken doe ik ook, maar dan in de vorm van frisdrank. Ik vind dit echt ijsthee weer bijvoorbeeld.
Lijstje:
O: 2 croissantjes met kaasglas water
T: Appeltje
L: 2 bruine broodjes, 1 met leverworst, 1 met rosbief
T: Appeltje:
D: Of asperges met gerookte zalm en broccoli, of tonijnsalade, ben nog in dubio
T: 1 biertje.
Beweging: weinig, want warm. Moet wel nog de zwaardere huishoudelijke klussen doen zo dadeljk, en vanavond nog een fietsen, km of 10.
Extra sterke thee zetten.. schepje honing erbij als je het ietwat gezoet wil hebben, wat citroen/limoensap erbij, schijfjes citroen en sinaasappel, beetje verse munt erbij, af laten koelen en dan in een glas met wat ijsblokjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En hoe maak jij dan lekkere ijsthee zelf?
Klinkt best lekker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Extra sterke thee zetten.. schepje honing erbij als je het ietwat gezoet wil hebben, wat citroen/limoensap erbij, schijfjes citroen en sinaasappel, beetje verse munt erbij, af laten koelen en dan in een glas met wat ijsblokjes
Isse simpel
Gij ontaarde moederquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Zit ik in de trein een schema te maken volgens het boek van Beck:
Eerst dagschema's voor ma-di en wo-vrij. En toen het dagschema voor donderdag:
06.30 wakker worden, opfrissen, aankleden.
07.00 naar beneden, ontbijt voor kinderen mak...![]()
![]()
Straal vergeten ontbijt te maken voor de kinderen.Die dus zonder ontbijt naar creche en school gegaan zijn!
Ik snel de creche gebeld, ze zouden hem een boterham geven en toen mijn vriendin gebeld, ik breng Sasha op donderdag naar haar en dan brengt zij hem naar school, en die was godzijdank ook nog thuis dus zou er nog gauw een boterhammetje in schuiven.
Men! Ik schaam me dood!De volgorde liep vandaag wat anders dan anders en er moesten zwem/waterspullen mee met de oudste en... en... en...
/dagboek
Maar goed, ik heb dus wel de schema's voor Beck's zitten maken, vanmiddag even kijken wat er evt. aan versleuteld moet worden.
O: Yoghurt m cruesli
T: appeltje
L: 3 boterhammen m Osseworst en smeerkaas
T: 2 finse ronde m smeerkaas
D: rode kool m appeltjes en rundersaucijsje en beetje aardappelpuree
T: peer/kiwi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |