ik dacht dat jij wel terug zou bijtenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Is maar een grapje hoor, ik ga echt niks doen.
dankquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Is maar een grapje hoor, ik ga echt niks doen.
Camera ophangen bij dat speelveldje en kijken wie het neerlegt? En die persoon dan dat stuk vlees in z'n strot douwenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:05 schreef simmu het volgende:
oh, waar *ik* woon krijg je op je falie als je je kat binnenhoudt hoor. hier spreek ik ook uit ervaringbij mijn ouders (kinderrijke buurt) legt iemand steeds in de bosjes naast de speelveldjes gifvlees. dus mij hoef je hier niet op aan te spreken.
hier niet hoor. ook niet als je stelselmatig je hond dat laat doen in het kinderspeeltuintjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Tja, van die katten die de hele zandbak volkakken, dat is ook niet fris.
Als je hond er een drol draait en je raapt m niet op krijg je een boete
Nee, dat is waar. Maar om dan dieren te gaan vergiftigen vind ik ook weer zo.. Vergif betekend (meestal) een langzame, pijnlijke doodquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Katten met honden vergelijken is dan ook een beetje debiel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Als je hond er een drol draait en je raapt m niet op krijg je een boete
nog buiten dat er altijd wel iemand is die zich ergert aan ofwel de kat, ofwel de hond, als dat faalt het kind en anders kan je altijd emmeren over teveel lawaaiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Katten met honden vergelijken is dan ook een beetje debiel.
Nee, nog niet. Ik wacht even op de overlijdensverklaring van de dierenarts. Als ik daarvoor, of voor de hulp die avond nog iets moet betalen presenteer ik de eigenaren van die hond de rekening. Pas als dat geregeld is doe ik aangifte. Anders kost het me nog geld ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Maar ts, ben jij nu zelf wel naar de politie geweest inmiddels??
Hmm ok, ik ben echt heel benieuwd hoe dat gaat lopen. Heeft je da nog actief ingegrepen of niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:42 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik wacht even op de overlijdensverklaring van de dierenarts. Als ik daarvoor, of voor de hulp die avond nog iets moet betalen presenteer ik de eigenaren van die hond de rekening. Pas als dat geregeld is doe ik aangifte. Anders kost het me nog geld ook.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nope, het ergste van alles vond ik dat hulpeloos toekijken en niks kunnen doen.
Ik heb er aan gedacht om zelf een grote hond erbij te nemen, maar toch maar niet gedaan, en nu heb ik ieg nog zelf het gevoel dat ik veiliger ben dan zonder mes.
Zoals ik al zei, ik hoop het nooit te hoeven gebruiken.
Maar ik weet wel hoe het moet indien nodig.
Dankje!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:41 schreef Nies het volgende:
Zulke liefdevolle topics over moppie....
Heb dit topic vijf keer geopend en weer gesloten, verschrikkelijk, wat een verdriet.
Heel, heel veel sterkte met zo'n immens verlies, zo'n verdriet!
Wat jullie ook mogen beslissen qua aangifte ed.....
Ik hoop dat jullie met de tijd met een glimlach terug kunnen denken aan jullie lieve moppie, aan jullie herrinneringen aan haar, zo lief als ze was
Ben ik het volledig met je eensquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:31 schreef CesarMilan het volgende:
Zo zie je maar weer... Een hond geeft je terug wat je hem geeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |