abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 mei 2012 @ 11:54:28 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112011992
Maar ts, ben jij nu zelf wel naar de politie geweest inmiddels??
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112012005
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Is maar een grapje hoor, ik ga echt niks doen.
ik dacht dat jij wel terug zou bijten >:)
pi_112012268
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Is maar een grapje hoor, ik ga echt niks doen.
dank :*

heb er een beetje teveel ervaring mee.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:02:22 #154
176471 oh-oh
pi_112012344
Tja, mss moet je dan ook je kat niet overal zomaar laten lopen ( niet dat ik het goedkeur hoor ) , mijn honden heb ik geleerd dat ze buiten niks mogen eten, en ik ben erbij , dus ik zie wat ze doen. Mensen hebben echt last van loslopende katten, maar dat moet maar normaal gevonden worden altijd :P
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112012476
oh, waar *ik* woon krijg je op je falie als je je kat binnenhoudt hoor. hier spreek ik ook uit ervaring ;) bij mijn ouders (kinderrijke buurt) legt iemand steeds in de bosjes naast de speelveldjes gifvlees. dus mij hoef je hier niet op aan te spreken.
pi_112012526
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:05 schreef simmu het volgende:
oh, waar *ik* woon krijg je op je falie als je je kat binnenhoudt hoor. hier spreek ik ook uit ervaring ;) bij mijn ouders (kinderrijke buurt) legt iemand steeds in de bosjes naast de speelveldjes gifvlees. dus mij hoef je hier niet op aan te spreken.
Camera ophangen bij dat speelveldje en kijken wie het neerlegt? En die persoon dan dat stuk vlees in z'n strot douwen O+
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:07:42 #157
176471 oh-oh
pi_112012578
Tja, van die katten die de hele zandbak volkakken, dat is ook niet fris.
Als je hond er een drol draait en je raapt m niet op krijg je een boete :P
( Groucho Marx )
pi_112012823
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:07 schreef oh-oh het volgende:
hier niet hoor. ook niet als je stelselmatig je hond dat laat doen in het kinderspeeltuintje :N
pi_112014602
quote:
Nee, dat is waar. Maar om dan dieren te gaan vergiftigen vind ik ook weer zo.. Vergif betekend (meestal) een langzame, pijnlijke dood ;(
pi_112014927
quote:
Katten met honden vergelijken is dan ook een beetje debiel. :{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_112015095
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:09 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Katten met honden vergelijken is dan ook een beetje debiel. :{
nog buiten dat er altijd wel iemand is die zich ergert aan ofwel de kat, ofwel de hond, als dat faalt het kind en anders kan je altijd emmeren over teveel lawaai O+ pissers zijn nou eenmaal pissers en vinden altijd wel iets om te pissen
pi_112016077
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Maar ts, ben jij nu zelf wel naar de politie geweest inmiddels??
Nee, nog niet. Ik wacht even op de overlijdensverklaring van de dierenarts. Als ik daarvoor, of voor de hulp die avond nog iets moet betalen presenteer ik de eigenaren van die hond de rekening. Pas als dat geregeld is doe ik aangifte. Anders kost het me nog geld ook.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 14:37:40 #163
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_112018095
Pff, vreselijk dit. Beterschap!
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 14:39:42 #164
176471 oh-oh
pi_112018170
quote:
8s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:42 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Ik wacht even op de overlijdensverklaring van de dierenarts. Als ik daarvoor, of voor de hulp die avond nog iets moet betalen presenteer ik de eigenaren van die hond de rekening. Pas als dat geregeld is doe ik aangifte. Anders kost het me nog geld ook.
Hmm ok, ik ben echt heel benieuwd hoe dat gaat lopen. Heeft je da nog actief ingegrepen of niet?
Blegh, wat een ellende allemaal he.
( Groucho Marx )
pi_112018471
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nope, het ergste van alles vond ik dat hulpeloos toekijken en niks kunnen doen.
Ik heb er aan gedacht om zelf een grote hond erbij te nemen, maar toch maar niet gedaan, en nu heb ik ieg nog zelf het gevoel dat ik veiliger ben dan zonder mes.
Zoals ik al zei, ik hoop het nooit te hoeven gebruiken.
Maar ik weet wel hoe het moet indien nodig.
:')
pi_112021607
Wat verschrikkelijk! Mijn hond is vorige week aangevallen door een andere hond en hij had wat nare wonden, maar hij is er tenminste nog. Wat lijkt me het verschrikkelijk om op deze manier je hond te moeten verliezen. Ontzettend veel sterkte gewenst!
pi_112021802
Nogmaals bedankt voor alle steunwensen.
Ik begin inmiddels al wel aan het idee te wennen gelukkig.
Mijn vriendin heeft het er nog steeds erg moeilijk mee. Bij haar komen zulke klappen vaak wat later.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:41:32 #168
103012 Nies
Die hekse
pi_112038834
Zulke liefdevolle topics over moppie....
Heb dit topic vijf keer geopend en weer gesloten, verschrikkelijk, wat een verdriet.
Heel, heel veel sterkte met zo'n immens verlies, zo'n verdriet!
Wat jullie ook mogen beslissen qua aangifte ed.....
Ik hoop dat jullie met de tijd met een glimlach terug kunnen denken aan jullie lieve moppie, aan jullie herrinneringen aan haar, zo lief als ze was O+
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_112043195
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:41 schreef Nies het volgende:
Zulke liefdevolle topics over moppie....
Heb dit topic vijf keer geopend en weer gesloten, verschrikkelijk, wat een verdriet.
Heel, heel veel sterkte met zo'n immens verlies, zo'n verdriet!
Wat jullie ook mogen beslissen qua aangifte ed.....
Ik hoop dat jullie met de tijd met een glimlach terug kunnen denken aan jullie lieve moppie, aan jullie herrinneringen aan haar, zo lief als ze was O+
Dankje!
pi_112043262
Damn......... :'( Zinloos geweld maar dan bij honden...
Sterkte ts....... Why?
Daar op dat moment- gevoel bij krijgt..
:{
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  † In Memoriam † zaterdag 26 mei 2012 @ 02:26:14 #171
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_112043266
Oh wat vreselijk. Kan me zo voorstellen hoe kut. Onze Frodo is drie jaar geleden doodgereden op een stuk dijk bij ons waar geen auto's mogen rijden. -O-
Ik zou toch aangifte doen, als die andere hond zo iets weer flikt, of een kind pakt.
Heel veel sterkte, :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_112044633
1 dag nadat ik dit bericht had gelezen mailde mijn moeder me dat haar Jack Russell leuk gespeeld had met een Rottweiler. Ik schrok er wel van maar volgens haar was de Rottweiler heel lief. Van Jack Russells zeggen mensen wel dat ze in grote lijnen hetzelfde karakter hebben maar voor Rottweilers geldt dat kennelijk niet. Ik heb haar wel dit bericht laten lezen en gezegd voorzichtig te zijn met deze grote honden omdat ze dus ook heel anders kunnen reageren.

pi_112053619
Rottweilers zijn ontzettend slim en enorm sterk. Ze hebben en goede opvoeding nodig en een consequente baas. Dan worden het schatten van honden, anders niet en als het mis gaat, gaat het goed mis. Veel chihuahua's zijn ook totaal ontspoord maarja die richten toch nauwelijks schade aan. Dus die komen niet snel in een slecht daglicht te staan..

De ene hond is de andere niet... En honden hebben ook veel sociaal contact nodig met andere honden. Denk aan cursussen... Maar zo'n opgefokte rottweiler die zn energie niet kwijt kan en totaal mentaal niet uitgedaagd wordt... Zn huis amper uit komt en als hij er dan uit is met iemand meegaat die weer andere regels hanteert.. hier in de straat woonde eerst een schat van een rottweiler. Zo zie je maar weer... Een hond geeft je terug wat je hem geeft...
pi_112055217
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:31 schreef CesarMilan het volgende:
Zo zie je maar weer... Een hond geeft je terug wat je hem geeft...
Ben ik het volledig met je eens :Y

Ik ken ook een héle lieve rottweiler die altijd staat te kwispelen bij het hek als er iemand langs loopt en gewoon echt een schatje is tegen alles wat leeft. Ook niet druk ofzo, gewoon kalm en altijd blij.
Maarja, dat krijg je niet zomaar en moet je toch echt aan werken. Als mensen dat aan hun laars lappen krijg je ellende..
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:55:20 #175
176471 oh-oh
pi_112057806
Mijn chihuahua was super lief, kon met alle honden opschieten en liep altijd los, luisterde als een border collie. Je koopt er niks voor als een ander zijn hond niet opvoedt...
Ik heb niks tegen bordeauxdoggen, niks tegen rottweilers, ik heb wel een schurfthekel aan mensen die hun honden niet opvoeden :P
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')