schild Breda: Activatedquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:41 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Bij Utrecht iets gedaald, maar de rest is licht gestegen.
kaartje van bijna een uur geleden:
[ afbeelding ]
Dat dus. Echt benauwd! maar beter dan 15 graden met grijze lucht en regenquote:
Vooralsnog zijn de parameters voor zuid-limburg niet echt top. Het lijkt er ook op dat de cell meer naar het westen wil (Brabant).. even afwachten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:48 schreef Pielemuisje het volgende:
Als je op de Europese kijkt, dan moet Limburg toch ook een klapper krijgen aan het eind van de middag?
Eigenlijk kan het niet extreem benauwd zijn met een luchtvochtigheid van 45. Hooguit is het gewoon stervens warm wat we nog even niet gewend zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat dus. Echt benauwd! maar beter dan 15 graden met grijze lucht en regen. Ik zeg; Nu even een echte mega hoosbui, alles nat, en daarna blauwe strakke lucht om weer door te gaan met: GENIETEN!
Hij zei dus een kwartier, maar bedoelde anderhalf uur.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:00 schreef Resistor het volgende:
[..]
15 minutes of fame van Reinier zijn nu wel voorbij
Ook dat kanquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eigenlijk kan het niet extreem benauwd zijn met een luchtvochtigheid van 45. Hooguit is het gewoon stervens warm wat we nog even niet gewend zijn
Ik hoop het niet!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:52 schreef henkde_j het volgende:
maar dat alles boven utrecht zakt nog naar het zuiden toch?
Hehe, nouja Twente zit op 45 dus Almelo zal ook wel rond dat getal zitten. Achja, jullie tikken daar al bijna de 30 graden aan + volle zon. Dan is het gewoon warmquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook dat kan. Geen idee van de luchtvochtigheid hier eigenlijk. Zit op 4 hoog in een kantoortje, misschien voelt het daardoor extra klam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:57 schreef Green1 het volgende:
Echt kut dat ik hier de laatste tijd nooit zo'n uitzicht op die stapelwolken heb. Het is hier altijd heiig (of hoe schrijf je dat) in de lucht, waardoor ik ze niet zie.Ligt eraan waar je woont... misschien smog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, nou je het zegt:quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont... misschien smog?
Het lijkt of die bui niet eens beweegt. Anders had ik nog wel uit het raam kunnen kijken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:04 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Buitje ten zuiden van Winterswijk (waar het overigens bijna 30 graden is) trekt bijna het land binnen.
Iemand die een statusupdate van de Veluwe-bui heeft?
Excuus voor de foto is snel met de iphone gemaakt.twitter:hvanderlaan twitterde op woensdag 23-05-2012 om 15:00:54Zal slecht weer toch vroeg komen in ede http://t.co/HmCmf34U reageer retweet
Heb je wel vaker met warmte in combinatie met uitlaatgassen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:04 schreef Green1 het volgende:
[..]
Wow, nou je het zegt:
[ afbeelding ]
Ergens onder die rode vlek woon ik dus
1 heb jezelf in de hand, 2 is dikke "pech".quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:07 schreef lipjes het volgende:
Ik zie 2 mogelijkheden hier nu:
om half 5 gaat het hier mis, alles zijknat en glibberen en ik kom dus ook zeiknat thuis aan als ik al thuis aan kom (motor)
of ik zit me de hele tijd op de fokken voor vanavond, regen, onweer alles en er gebeurd geen fuck.
Bij beide sla ik mezelf even voor mijn kop
Die valse hoop heb ik de hele week al... wordt tijd dat het goed los gaat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:07 schreef lipjes het volgende:
Ik zie 2 mogelijkheden hier nu:
om half 5 gaat het hier mis, alles zijknat en glibberen en ik kom dus ook zeiknat thuis aan als ik al thuis aan kom (motor)
of ik zit me de hele tijd op de fokken voor vanavond, regen, onweer alles en er gebeurd geen fuck.
Bij beide sla ik mezelf even voor mijn kop
Ja en ik zie het dus gerust gebeuren dat het om half 5 tot half 6 gebeurdquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Die valse hoop heb ik de hele week al... wordt tijd dat het goed los gaat.
Enigzins, het natte pak nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
1 heb jezelf in de hand, 2 is dikke "pech".
Tegen dat glibberen en glijden is wel wat doen. nieuwe banden kopen. Ik rij zelf ook motor een nat pak is niet fijn maar ben niet bang dat ik ga glijden met regen. En nee ik rij wel eensport motor (Yamaha thundercat)quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja en ik zie het dus gerust gebeuren dat het om half 5 tot half 6 gebeurd
[..]
Enigzins, het natte pak niet
Pirelli MTR24 achterop, 1000km oudquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:12 schreef Haraldvdl het volgende:
[..]
Tegen dat glibberen en glijden is wel wat doen. nieuwe banden kopen. Ik rij zelf ook motor een nat pak is niet fijn maar ben niet bang dat ik ga glijden met regen. En nee ik rij wel eensport motor (Yamaha thundercat)
Altijd leukquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:14 schreef -Willempie- het volgende:
Spontane onweersklap in Arnhem, stralende zon waar ik zit
Ik hoorde het ook, totaal absurd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:14 schreef -Willempie- het volgende:
Spontane onweersklap in Arnhem, stralende zon waar ik zit
picture or it didn't happenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
Regen onweer en stilstaande cabrios op d a12bij arnhem
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
Whahahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
Dan moet ik nu snel naar bernardo's rennen. IJs en regen gaan niet echt goed samenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:19 schreef Jorian29 het volgende:
3 onweersklappen in 1 minuut hier in Ede. Gaat los straks!
te laat. Was zelf ook verrastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |