Paar minuten later...quote:
Laat ik het netjes zeggen. Je hebt geen idee waar je over praatquote:
oewh.. een expertquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laat ik het netjes zeggen. Je hebt geen idee waar je over praatDus wacht het rustig af en je merkt vanzelf wat er boven je hoofd gaat gebeuren ipv iets te voorspellen.
Zucht hier was ik al bang voor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef JamFlava het volgende:
[..]
oewh.. een expert.. ik zal me stil houden
QFT.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:43 schreef Rabieluh het volgende:
Beter maakt iedereen brute foto's, daarna een topic eraan wijden mocht het legendarisch worden
Er is nog een gulden middenweg tussen een expert en totaal niet weten waar je over praat...quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef JamFlava het volgende:
[..]
oewh.. een expert.. ik zal me stil houden
Er is hier helaas amper wat te zien door die kut smog. Ik kan met moeite een grote stapelwolk onderscheiden, die wel steeds groter lijkt te worden..quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:43 schreef Rabieluh het volgende:
Beter maakt iedereen brute foto's, daarna een topic eraan wijden mocht het legendarisch worden
Ik beweer dan ook niet dat ik er verstand van heb.. ik ben slechts iemand die buienradar gebruikt, dus ik heb inderdaad geen idee waar ik allemaal over praat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Er is nog een gulden middenweg tussen een expert en totaal niet weten waar je over praat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |