PICS:quote:In mijn straat woont er een kerel met een Audi A3, zo een zwart ding uit 2004.
Maar meneer parkeert hem áltijd, maar ook echt 'áltijd' op 2 parkeervakken. Hij is bang voor deuken, ik begrijp hem opzich wel, maar nu moet ik af en toe me auto stukken verderop parkeren omdat hij 2 plekken inneemt.
Ik vroeg aan hem of hij zoals iedereen gewoon 1 plek kan innemen, zegt ie dood leuk: Is niet mijn probleem....
Ik ben geen NSB'er maar dit is bloedirritantDeze week heb ik al 3 keer om moeten rijden.
Dus ik heb de wetgeving nagekeken, niks, je mag hier dus dubbelparkeren... Ik moet beter lezen...
Klacht: TS moet omrijden voor dubbelparkeerder
OP aangepast mijn vriend, wat is deze?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:25 schreef sinepedraap het volgende:
Da's helemaal niet jouw straat, da's de straat van de vorige TS.
Oh zo is het wel netjes, goed hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
OP aangepast mijn vriend, wat is deze?
Zal hem er ff bijzettenquote:
Eerst genoeg foto's, ik heb er 3 nu, als je er 10 neer legt gaat er denk ik ook wel een lampje branden bij de smerissen, die hebben onomstotelijk bewijs, dus die kunnen een boete heel makkelijk uitschrijven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:34 schreef sinepedraap het volgende:
Hoe zit het met de brief en foto's die je naar de politie wilde sturen? Heb je er al een paar klaarliggen buiten die in de OP?
helpt niet, ga me tijd en moeite niet meer aan verdoen...quote:
Ja gewoon nog een stuk of 7 foto's met tijd en datum erbij verzamelen, alles in een mapje en met je buren naar het politiebureau.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:37 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
Eerst genoeg foto's, ik heb er 3 nu, als je er 10 neer legt gaat er denk ik ook wel een lampje branden bij de smerissen, die hebben onomstotelijk bewijs, dus die kunnen een boete heel makkelijk uitschrijven.
Niet bekend met Flevoland, dus dat wist ik helemaal niet.quote:
dan zet je je auto toch haaks op zijn auto? kan ie niet weg, andere kunnen er nog langs zo te zien, dat zal hem wel leren denk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:37 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
Eerst genoeg foto's, ik heb er 3 nu, als je er 10 neer legt gaat er denk ik ook wel een lampje branden bij de smerissen, die hebben onomstotelijk bewijs, dus die kunnen een boete heel makkelijk uitschrijven.
[..]
helpt niet, ga me tijd en moeite niet meer aan verdoen...
Jawel, als hij klem staat en zijn auto niet meer in kan, staan jullie hinderlijk geparkeerd. Daarom zei ik ook al, je auto zelf klemzetten tegen de zijne, dat jij moeilijk moet doen, halve dag laten staan en zelf daarna de politie bellen voor 'n hinderlijk geparkeerd staand voertuig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:37 schreef Rick_dB het volgende:
Inderdaad met een andere buur die dit irritant vind de auto gewoon een keer dicht op zetten zonder schade te maken. Maakt de irritante buur schade, heb je vandalisme. Jullie doen toch niets fout, behalve duidelijk aangeven dat je hier niet van bent gediend.
Gast, wat is er dan zo pauper aan die buurt? Naar mijn mening niks mis met die wijk hoor voor zover ik dat op die foto kan zien.. Of woon jij in zo'n kakwijk met alleen maar vrijstaande huizen en ben je het gewone klootjesvolk niet gewend?quote:
Jij moet wel een vrouw zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:52 schreef Koepert het volgende:
In dit geval (laatste foto dus) snap ik zijn parkeermove wel.
Die bus staat erg dicht bij de 'streep' (Zijn de vakken zo smal, of staat hij 'links' in het vak?)
en die panda staat ook niet best. Hoe hij hem ook in zijn vak zet er past niemand naast, dan liever meer ruimte en minder kans op 'foute pogingen' tot parkeren van iemand anders..
Handig dat je er even bij zegt dat je geen NSB-er bent. Iemand aanspreken op zijn gedrag en als dat niet werkt naar de politie stappen is natuurlijk landverraad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:00 schreef Catch22- het volgende:
Ben geen NSB'er, maar zou hem er gruwelijk bijnaaien
Inderdaad, wat een failquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Handig dat je er even bij zegt dat je geen NSB-er bent. Iemand aanspreken op zijn gedrag en als dat niet werkt naar de politie stappen is natuurlijk landverraad.
Donequote:Op woensdag 23 mei 2012 09:41 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Scorpie, wil je in de op toevoegen:
wat heeft TS al gedaan:
- de beste vent aangesproken
- Aantal keren klemgeparkeerd
- Politie gebeld
- buren hebben ook geklaagd/gebelt
Wat TS niet gaat doen
- de auto vernielen
Wat TS nu doet
- foto's voor bewijs verzamelen.
Ja, Audi heeft dat stokje inmiddels wel volledig van BMW overgenomen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:18 schreef Jachtgeweer het volgende:
Het zal ook weer eens geen Audi bestuurder zijn. Tokkievolk.
Het is meer "P vrouwenparkeerplaats"quote:
Nou.quote:
Iets andere text zou leuk zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou.
Wat als TS nu 2 parkeerplaatsen met pilonnen en afzettape afzet en een bord neerzet "parkeerplaats voor audi met kenteken xx-xx-xx". Maak je eigenlijk wel een grappig statement
is dit fotoshop, of heb je ergens dat bordje vandaan gehaald inclusief rood witte pionnen???????? sorry zie 't niet -_-quote:
Je zou er bijna voor bij de vrijwillige politie gaan, puur en alleen om deze gozer eens keihard te naaien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:07 schreef S1nn3rz het volgende:
Gewoon de politie bellen heeft denk ik weinig zin, daar komt het in het systeem terecht en als de surveillancedienst eens tijd heeft gaan ze dan kijken.
Ik weet niet of er een wijkagent is, maar die zou eigenlijk gewoon eens bij hem langs moeten gaan om aan te geven dat veel mensen er last van hebben en dat er sancties volgen als hij er mee door blijft gaan. Ik heb het jaren geleden ook eens gehad, wijkangent gebeld en die heeft het destijds opgelost door de veroorzaker elke dag een bon aan te smeren.
Kun je niet je eigen auto er recht voor zetten? En als ie dan bij jou aan de deur komt (hij zal dan wel naar zn werk moeten) dat je zegt dat je er zo aankomt omdat je aan het ontbijten bent?En dan laat je hem gewoon een kwartiertje wachten en geef je rustig aan dat je je auto daar wel moest parkeren omdat er verder he-le-maal geen ruimte meer was. Het zal de sfeer wel niet ten goede komen, maar daar is nu toch al niet zo heel veel meer van over lijkt me.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je zou er bijna voor bij de vrijwillige politie gaan, puur en alleen om deze gozer eens keihard te naaien.
Dit is een goede!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Kun je niet je eigen auto er recht voor zetten? En als ie dan bij jou aan de deur komt (hij zal dan wel naar zn werk moeten) dat je zegt dat je er zo aankomt omdat je aan het ontbijten bent?En dan laat je hem gewoon een kwartiertje wachten en geef je rustig aan dat je je auto daar wel moest parkeren omdat er verder he-le-maal geen ruimte meer was. Het zal de sfeer wel niet ten goede komen, maar daar is nu toch al niet zo heel veel meer van over lijkt me.
En dan belt hij de politie en wordt jouw voertuig weggesleept en krijg je op je donder wegens hinderlijk geparkeerd staan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Kun je niet je eigen auto er recht voor zetten? En als ie dan bij jou aan de deur komt (hij zal dan wel naar zn werk moeten) dat je zegt dat je er zo aankomt omdat je aan het ontbijten bent?En dan laat je hem gewoon een kwartiertje wachten en geef je rustig aan dat je je auto daar wel moest parkeren omdat er verder he-le-maal geen ruimte meer was. Het zal de sfeer wel niet ten goede komen, maar daar is nu toch al niet zo heel veel meer van over lijkt me.
Zoveel volwassenheidquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:56 schreef ChocolateMoose het volgende:
Koop een pak spijkers.
Bij elke band 1 aan de voorzijde en 1 aan de achterzijde klemzetten tussen band en straat.
Bon Voyage!
Ooit ook zoiets gezien in een parkeergarage, het betrof een BMW 7 serie. 2 fucking plekken in beslag.
Godzeidank was ik strontverkouden en stond het bestuurdersraam 10 cm open. Heb die bak toen lekker vol gefluimd met groen-gele opgehoeste snot.
Goed idee; een valse bommelding doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:21 schreef tja77 het volgende:
Anoniem de politie bellen, en zeggen dat er een bom zit in een zwarte audi A3 bij jou in de straat. En dat doe je elke keer als die eikel dubbel parkeert.
terechte klacht btw
Je denkt werkelijk dat de politie er dan wel binnen een kwartier is? En je denkt echt dat hij de politie gaat bellen terwijl hij dubbel staat? Denk het niet hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En dan belt hij de politie en wordt jouw voertuig weggesleept en krijg je op je donder wegens hinderlijk geparkeerd staan.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:05 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
is dit fotoshop, of heb je ergens dat bordje vandaan gehaald inclusief rood witte pionnen???????? sorry zie 't niet -_-
Tja.... Ik had ook op zijn motorkap kunnen schijten, maar dat gaat helemaal te ver.quote:Zoveel volwassenheidRespect man
Als je de film niet kent niet nee.quote:
Ik ken de film maar het is gewoon echt niet grappig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je de film niet kent niet nee.
Die Pinda kan natuurlijk ook geparkeerd zijn nadat die Audi er stond en zo een gapend gat van 1,5 parkeerplek breedte overliet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef Gia het volgende:
Laatste foto staatvdie rooie ook dubbel. Bijna niet te doen voor de audi om dan niet dubbel te parkeren.
Kan, maar dat is niet te zien aan die foto, dus, als bewijs is die redelijk waardeloos.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die Pinda kan natuurlijk ook geparkeerd zijn nadat die Audi er stond en zo een gapend gat van 1,5 parkeerplek breedte overliet.
Nee hoor, hij past prima in de reeks. Hij toont juist aan dat die A3-knakker stelselmatig dubbel parkeert, ook al is daar nou wel of geen aanleiding voor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:16 schreef Gia het volgende:
Kan, maar dat is niet te zien aan die foto, dus, als bewijs is die redelijk waardeloos.
Naast het busje gaan staan zodat ie wel in het vak staat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef Gia het volgende:
Laatste foto staatvdie rooie ook dubbel. Bijna niet te doen voor de audi om dan niet dubbel te parkeren.
Dat zou ik doen, inderdaad. Gewoon vastzetten, als het kan aan twee kanten. Haha.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:26 schreef Nober het volgende:
Gewoon ernaast parkeren zodat hij er via de passagierskant in moet.
Het komt door die lelijke panda dat de beste man zijn auto niet in het vak kan parkeren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:24 schreef Scorpie het volgende:
Oorspronkelijke OP van Spaansehollandboy:
[..]
23-05-2012:
[ afbeelding ]
Trolololquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Het komt door die lelijke panda dat de beste man zijn auto niet in het vak kan parkeren.
Ookal stond die Audi er eerder, dan had de panda nog tussen de lijnen kunnen parkeren. Maar nee de Panda parkeert stelselmatig fout, waardoor de Audi noodgedwonen ook fout moet parkeren. Gelukkig staat de veroorzaker nu op de foto, en is de vogel (de Panda) de andere keren dat TS de Audi ziet staan, gevlogen.
De beste man wordt er dus ingeluist.
quote:
Trololololquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je ziet die Panda toch over de lijntjes staan???
Die hoeft zo niet te staan omdat ie last had van de Audi.
De Audi moest noodgedwongen fout parkeren hierdoor dat zie je toch.
Als hij m er toch in had gepropt had ie kans op schade als de pandabestuurder instapt.
En rechts een bouwvakkersbus die al helemaal over al schijt aan hebben.
Die is leukquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:04 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dit is een goede!
Of met witte verf zoveel parkeerlijnen tekenen dat je niet eens meer fout kan parkeren.
Meer weet je niet te zeggen, maar je weet wel dat ik gelijk heb.quote:
Jij en gelijk hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Meer weet je niet te zeggen, maar je weet wel dat ik gelijk heb.
De foto liegt niet.
Deze man gaat gewoon met een moker die auto bewerkenquote:
Waarom plaatst hij gewoon niet zn adres! maar ik ga nooit te veel zeggen snapje ik heb wel is eerder popo aan de deur gehad toen ik bedreiging deed via hyves 2 jaar terugquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Deze man gaat gewoon met een moker die auto bewerken
Zware boyy.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:57 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Waarom plaatst hij gewoon niet zn adres! maar ik ga nooit te veel zeggen snapje ik heb wel is eerder popo aan de deur gehad toen ik bedreiging deed via hyves 2 jaar terug
ja alleen ze gingen turken uitschelden dus toen zijn we met paar jongens die hyves vol met bedreigingen gegooit maar wist niet waar ze woonde man alleen nijkerk ofzo dus we konden niet langsquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zware boyy.
Bedreigingen zijn voor pussies man
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja alleen ze gingen turken uitschelden dus toen zijn we met paar jongens die hyves vol met bedreigingen gegooit maar wist niet waar ze woonde man alleen nijkerk ofzo dus we konden niet langs
Wow ik dacht dat de georganiseerde misdaad gevaarlijk was maar dit slaat echt alles.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja alleen ze gingen turken uitschelden dus toen zijn we met paar jongens die hyves vol met bedreigingen gegooit maar wist niet waar ze woonde man alleen nijkerk ofzo dus we konden niet langs
Nijkerk is niet zo groot, had je wel ff heen kunnen gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Terechte vraag inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Rietmeent, Almere-Haven. Echt genoeg ruimte om de hoek om te parkeren, maar dan wordt hij zeker moe.
Laat me raden: de eigenaar van de Audi is zeker een "sportief type"
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
TS, even voor het beeld over deze situatie. Wat voor een type is de bestuurder? Gestresste vertegenwoordiger van 45, hippe ondernemer van 30, of irritant ventje van begin 20?
Lijkt me waterdicht inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Of je maakt elke dag foto's en brengt er als je er 10 ofzo hebt naar de flikken, en uiteindelijk zullen ze wel even bij hem langsgaan en foei zeggen zodat ie zich zéér schuldig voelt over alle maatschappelijke schade die hij heeft aangericht in jullie omgeving
Meneer is niet thuis..quote:
Nope, als het echte Almeerse smerissen zijn, krijgt ie een boete. De agenten krijgen hier harde plassers van boetes uitdelen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Of je maakt elke dag foto's en brengt er als je er 10 ofzo hebt naar de flikken, en uiteindelijk zullen ze wel even bij hem langsgaan en foei zeggen zodat ie zich zéér schuldig voelt over alle maatschappelijke schade die hij heeft aangericht in jullie omgeving
Ik dacht juist bij de grienden, tegenover de C1000 zeg maarquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Rietmeent, Almere-Haven. Echt genoeg ruimte om de hoek om te parkeren, maar dan wordt hij zeker moe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om de hoek staat het ook wel eens vol... dan moet ik bij dat grasveldje bij de busbaan parkeren... allemaal niet nodig weet jequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Maar als je in de rietmeent komt, dan weet je ook dat om 6 uur s'avonds alles al vol staat, niet altijd, maar over het algemeent wel.
[ Bericht 33% gewijzigd door Spaansehollandboy op 24-05-2012 09:05:48 ]
nee je moet grootser denken: charter een lokale boer met een giertank en bagger zijn hele auto onderquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:49 schreef Inlognaam het volgende:
Midden op de parkeerplekken een lading stront aanbrengen. Stapt ie uit of in, dan moet ie daardoor ploeteren. Parkeert ie normaal, is er niets aan de hand.
Tot ze met haar dikke reet je zijspiegel eraf rost terwijl ze er probeert in te komenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:52 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zou hem er echt gewoon naast parkeren aan de bestuurderskant, op een aantal foto's kan dat best. Dan maar zelf even een keer moeilijk uit de auto klimmen, dat heb ik er dan wel voor over![]()
In het verleden al een aantal keer met succes gedaanVooral leuk als je de hele dag zicht hebt op je auto en een vervolgens een dikke trol met haar vette lichaam via de passagierskant over de middenconsole ziet worstelen en zichtbaar staat te balen
Dan zullen het wel impotente blauw petjes zijn, aangezien de hele buurt al gebeld heeft en ze nog niet zijn komen opdagenquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:22 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
Nope, als het echte Almeerse smerissen zijn, krijgt ie een boete. De agenten krijgen hier harde plassers van boetes uitdelen.
Met strak ertegen parkeren bedoel ik wel dermate strak dat ze de deur geen cm open kon krijgen. En uiteraard had ik mijn spiegeltje ingeklaptquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Tot ze met haar dikke reet je zijspiegel eraf rost terwijl ze er probeert in te komen
Ja en dan rijdt ze weg, denkt er niet aan dat de achterkant een beetje uitzwenkt bij de bocht en hop een enorme kras in je deur....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Met strak ertegen parkeren bedoel ik wel dermate strak dat ze de deur geen cm open kon krijgen. En uiteraard had ik mijn spiegeltje ingeklapt
Staat hij dan alleen netjes in het vak als de parkeerplaats leeg is? Het punt is toch dat hij dubbel parkeert? Het maakt daarbij toch geen verschil hoe druk de parkeerplaats is? Het is een parkeerplaats die regelmatig vol staat, toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:15 schreef Spaansehollandboy het volgende:
ik kon wel een foto vandaag weer maken, maar eerlijk is eerlijk, er stonden 8 plekken vrij.
Met het barrel dat ik toen had zou me dat niet echt geboeid hebben hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja en dan rijdt ze weg, denkt er niet aan dat de achterkant een beetje uitzwenkt bij de bocht en hop een enorme kras in je deur....
Maarja je hebt haar kenteken dan dus kun je een navordering doen...
Maar het punt blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:15 schreef Spaansehollandboy het volgende:
ik kon wel een foto vandaag weer maken, maar eerlijk is eerlijk, er stonden 8 plekken vrij.
Nog wel ja, maar wat als er een aantal auto's bijkomen, dubbel parkeren is dubbel parkeren. Desnoods fotoshop je er een paar auto's bij. Gewoon altijd een foto maken en posten. Is allemaal bewijs tegen die kloteklapper.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:15 schreef Spaansehollandboy het volgende:
En leuk voor ons.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nog wel ja, maar wat als er een aantal auto's bijkomen, dubbel parkeren is dubbel parkeren. Desnoods fotoshop je er een paar auto's bij. Gewoon altijd een foto maken en posten. Is allemaal bewijs tegen die kloteklapper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |