Die Pinda kan natuurlijk ook geparkeerd zijn nadat die Audi er stond en zo een gapend gat van 1,5 parkeerplek breedte overliet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef Gia het volgende:
Laatste foto staatvdie rooie ook dubbel. Bijna niet te doen voor de audi om dan niet dubbel te parkeren.
Kan, maar dat is niet te zien aan die foto, dus, als bewijs is die redelijk waardeloos.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die Pinda kan natuurlijk ook geparkeerd zijn nadat die Audi er stond en zo een gapend gat van 1,5 parkeerplek breedte overliet.
Nee hoor, hij past prima in de reeks. Hij toont juist aan dat die A3-knakker stelselmatig dubbel parkeert, ook al is daar nou wel of geen aanleiding voor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:16 schreef Gia het volgende:
Kan, maar dat is niet te zien aan die foto, dus, als bewijs is die redelijk waardeloos.
Naast het busje gaan staan zodat ie wel in het vak staat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef Gia het volgende:
Laatste foto staatvdie rooie ook dubbel. Bijna niet te doen voor de audi om dan niet dubbel te parkeren.
Dat zou ik doen, inderdaad. Gewoon vastzetten, als het kan aan twee kanten. Haha.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:26 schreef Nober het volgende:
Gewoon ernaast parkeren zodat hij er via de passagierskant in moet.
Het komt door die lelijke panda dat de beste man zijn auto niet in het vak kan parkeren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:24 schreef Scorpie het volgende:
Oorspronkelijke OP van Spaansehollandboy:
[..]
23-05-2012:
[ afbeelding ]
Trolololquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Het komt door die lelijke panda dat de beste man zijn auto niet in het vak kan parkeren.
Ookal stond die Audi er eerder, dan had de panda nog tussen de lijnen kunnen parkeren. Maar nee de Panda parkeert stelselmatig fout, waardoor de Audi noodgedwonen ook fout moet parkeren. Gelukkig staat de veroorzaker nu op de foto, en is de vogel (de Panda) de andere keren dat TS de Audi ziet staan, gevlogen.
De beste man wordt er dus ingeluist.
quote:
Trololololquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je ziet die Panda toch over de lijntjes staan???
Die hoeft zo niet te staan omdat ie last had van de Audi.
De Audi moest noodgedwongen fout parkeren hierdoor dat zie je toch.
Als hij m er toch in had gepropt had ie kans op schade als de pandabestuurder instapt.
En rechts een bouwvakkersbus die al helemaal over al schijt aan hebben.
Die is leukquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:04 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dit is een goede!
Of met witte verf zoveel parkeerlijnen tekenen dat je niet eens meer fout kan parkeren.
Meer weet je niet te zeggen, maar je weet wel dat ik gelijk heb.quote:
Jij en gelijk hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Meer weet je niet te zeggen, maar je weet wel dat ik gelijk heb.
De foto liegt niet.
Deze man gaat gewoon met een moker die auto bewerkenquote:
Waarom plaatst hij gewoon niet zn adres! maar ik ga nooit te veel zeggen snapje ik heb wel is eerder popo aan de deur gehad toen ik bedreiging deed via hyves 2 jaar terugquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Deze man gaat gewoon met een moker die auto bewerken
Zware boyy.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:57 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Waarom plaatst hij gewoon niet zn adres! maar ik ga nooit te veel zeggen snapje ik heb wel is eerder popo aan de deur gehad toen ik bedreiging deed via hyves 2 jaar terug
ja alleen ze gingen turken uitschelden dus toen zijn we met paar jongens die hyves vol met bedreigingen gegooit maar wist niet waar ze woonde man alleen nijkerk ofzo dus we konden niet langsquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zware boyy.
Bedreigingen zijn voor pussies man
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja alleen ze gingen turken uitschelden dus toen zijn we met paar jongens die hyves vol met bedreigingen gegooit maar wist niet waar ze woonde man alleen nijkerk ofzo dus we konden niet langs
Wow ik dacht dat de georganiseerde misdaad gevaarlijk was maar dit slaat echt alles.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja alleen ze gingen turken uitschelden dus toen zijn we met paar jongens die hyves vol met bedreigingen gegooit maar wist niet waar ze woonde man alleen nijkerk ofzo dus we konden niet langs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |