SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om de hoek staat het ook wel eens vol... dan moet ik bij dat grasveldje bij de busbaan parkeren... allemaal niet nodig weet jequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Rietmeent, Almere-Haven. Echt genoeg ruimte om de hoek om te parkeren, maar dan wordt hij zeker moe.
Laat me raden: de eigenaar van de Audi is zeker een "sportief type"
Maar als je in de rietmeent komt, dan weet je ook dat om 6 uur s'avonds alles al vol staat, niet altijd, maar over het algemeent wel.
[ Bericht 33% gewijzigd door Spaansehollandboy op 24-05-2012 09:05:48 ]
nee je moet grootser denken: charter een lokale boer met een giertank en bagger zijn hele auto onderquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:49 schreef Inlognaam het volgende:
Midden op de parkeerplekken een lading stront aanbrengen. Stapt ie uit of in, dan moet ie daardoor ploeteren. Parkeert ie normaal, is er niets aan de hand.
Tot ze met haar dikke reet je zijspiegel eraf rost terwijl ze er probeert in te komenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:52 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zou hem er echt gewoon naast parkeren aan de bestuurderskant, op een aantal foto's kan dat best. Dan maar zelf even een keer moeilijk uit de auto klimmen, dat heb ik er dan wel voor over![]()
In het verleden al een aantal keer met succes gedaanVooral leuk als je de hele dag zicht hebt op je auto en een vervolgens een dikke trol met haar vette lichaam via de passagierskant over de middenconsole ziet worstelen en zichtbaar staat te balen
Dan zullen het wel impotente blauw petjes zijn, aangezien de hele buurt al gebeld heeft en ze nog niet zijn komen opdagenquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:22 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
Nope, als het echte Almeerse smerissen zijn, krijgt ie een boete. De agenten krijgen hier harde plassers van boetes uitdelen.
Met strak ertegen parkeren bedoel ik wel dermate strak dat ze de deur geen cm open kon krijgen. En uiteraard had ik mijn spiegeltje ingeklaptquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Tot ze met haar dikke reet je zijspiegel eraf rost terwijl ze er probeert in te komen
Ja en dan rijdt ze weg, denkt er niet aan dat de achterkant een beetje uitzwenkt bij de bocht en hop een enorme kras in je deur....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Met strak ertegen parkeren bedoel ik wel dermate strak dat ze de deur geen cm open kon krijgen. En uiteraard had ik mijn spiegeltje ingeklapt
Staat hij dan alleen netjes in het vak als de parkeerplaats leeg is? Het punt is toch dat hij dubbel parkeert? Het maakt daarbij toch geen verschil hoe druk de parkeerplaats is? Het is een parkeerplaats die regelmatig vol staat, toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:15 schreef Spaansehollandboy het volgende:
ik kon wel een foto vandaag weer maken, maar eerlijk is eerlijk, er stonden 8 plekken vrij.
Met het barrel dat ik toen had zou me dat niet echt geboeid hebben hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja en dan rijdt ze weg, denkt er niet aan dat de achterkant een beetje uitzwenkt bij de bocht en hop een enorme kras in je deur....
Maarja je hebt haar kenteken dan dus kun je een navordering doen...
Maar het punt blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:15 schreef Spaansehollandboy het volgende:
ik kon wel een foto vandaag weer maken, maar eerlijk is eerlijk, er stonden 8 plekken vrij.
Nog wel ja, maar wat als er een aantal auto's bijkomen, dubbel parkeren is dubbel parkeren. Desnoods fotoshop je er een paar auto's bij. Gewoon altijd een foto maken en posten. Is allemaal bewijs tegen die kloteklapper.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:15 schreef Spaansehollandboy het volgende:
En leuk voor ons.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nog wel ja, maar wat als er een aantal auto's bijkomen, dubbel parkeren is dubbel parkeren. Desnoods fotoshop je er een paar auto's bij. Gewoon altijd een foto maken en posten. Is allemaal bewijs tegen die kloteklapper.
godver, die mij die. Als hier een buurt bewoner belt voor een fout geparkeerde auto staan ze meteen op de stoep...quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan zullen het wel impotente blauw petjes zijn, aangezien de hele buurt al gebeld heeft en ze nog niet zijn komen opdagen
Inderdaad en een fallus van 30 cm zoals elke FOK!er heeft ie zeker ook niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:22 schreef White_Flower het volgende:
Wat een aso zeg. Sowieso Audi-rijders.![]()
Waarom heb je geen huis met een eigen oprit, dan heb je geen last meer van dat soort paupers.
Grapjas.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:27 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Inderdaad en een fallus van 30 cm zoals elke FOK!er heeft ie zeker ook niet.
Weet je wel wat dat kost?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:22 schreef White_Flower het volgende:
Waarom heb je geen huis met een eigen oprit, dan heb je geen last meer van dat soort paupers.
Ja maar het scheelt je een hoop irritatie, kan ik je vertellen.quote:
Ik wil het liefst ook een vrijstaand huis ergens in een bos hoor. Maar ja een auto en een huis is gewoon op jonge leeftijd zo onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:30 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ja maar het scheelt je een hoop irritatie, kan ik je vertellen.
Is ook zo. Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil het liefst ook een vrijstaand huis ergens in een bos hoor. Maar ja een auto en een huis is gewoon op jonge leeftijd zo onbetaalbaar.Je houdt nauwelijks geld over voor leuke dingen. Maar ja je moet natuurlijk wel een auto en een huis hebben hè als man zijnde anders wordt je niet serieus genomen.
Ik hou het nog maar even bij mijn flatje, en soms uit het raam kijken of er iemand weg gaat zodat je je auto onder een boom vandaan kan halen en op een vogelpoep-vrije parkeerplaats kan zetten.
Nou, dan is een flatje toch hartstikke leuk om mee te beginnen. Net wat je zegt, je bent nog zo jong.quote:
Op welke leeftijd had jij een auto en een huis met eigen oprit dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:37 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Nou, dan is een flatje toch hartstikke leuk om mee te beginnen. Net wat je zegt, je bent nog zo jong.
Ik was 20. Maar niet helemaal van mezelf hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Op welke leeftijd had jij een auto en een huis met eigen oprit dan?
Oh jij valsspeler. Ik was al bang dat ik niet succesvol genoeg was.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:40 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik was 20. Maar niet helemaal van mezelf hoor.
Je hebt een eigen huis. Hartstikke mooi, toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oh jij valsspeler. Ik was al bang dat ik niet succesvol genoeg was.
Ja maar ik wil nu ook een eigen oprit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:42 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Je hebt een eigen huis. Hartstikke mooi, toch?
Flink doorsparen dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar ik wil nu ook een eigen oprit.
Sorry, ik maakte de domme fout grafische vormgeving te gaat doen 6 jaar terugquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:22 schreef White_Flower het volgende:
Wat een aso zeg. Sowieso Audi-rijders.![]()
hier is het, die flat, die heg, die luikjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:44 schreef ShinzoZ het volgende:
[..]
Ik dacht juist bij de grienden, tegenover de C1000 zeg maar
Dat vaalrode prachtige franse hok is van mij, perfect om deuren te vangenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
hier is het, die flat, die heg, die luikjes
De politie is nu echte boeven aan het vangen
Ik ook. En meerdere users met ons. TS heeft er voor gekozen on foto's te maken om aan de wijkagent te laten zien...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:33 schreef kiwiko het volgende:
Ik zou heel consequent mijn auto zo strak mogelijk aan de bestuurders kant parkeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |