godver, die mij die. Als hier een buurt bewoner belt voor een fout geparkeerde auto staan ze meteen op de stoep...quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan zullen het wel impotente blauw petjes zijn, aangezien de hele buurt al gebeld heeft en ze nog niet zijn komen opdagen
Inderdaad en een fallus van 30 cm zoals elke FOK!er heeft ie zeker ook niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:22 schreef White_Flower het volgende:
Wat een aso zeg. Sowieso Audi-rijders.![]()
Waarom heb je geen huis met een eigen oprit, dan heb je geen last meer van dat soort paupers.
Grapjas.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:27 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Inderdaad en een fallus van 30 cm zoals elke FOK!er heeft ie zeker ook niet.
Weet je wel wat dat kost?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:22 schreef White_Flower het volgende:
Waarom heb je geen huis met een eigen oprit, dan heb je geen last meer van dat soort paupers.
Ja maar het scheelt je een hoop irritatie, kan ik je vertellen.quote:
Ik wil het liefst ook een vrijstaand huis ergens in een bos hoor. Maar ja een auto en een huis is gewoon op jonge leeftijd zo onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:30 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ja maar het scheelt je een hoop irritatie, kan ik je vertellen.
Is ook zo. Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil het liefst ook een vrijstaand huis ergens in een bos hoor. Maar ja een auto en een huis is gewoon op jonge leeftijd zo onbetaalbaar.Je houdt nauwelijks geld over voor leuke dingen. Maar ja je moet natuurlijk wel een auto en een huis hebben hè als man zijnde anders wordt je niet serieus genomen.
Ik hou het nog maar even bij mijn flatje, en soms uit het raam kijken of er iemand weg gaat zodat je je auto onder een boom vandaan kan halen en op een vogelpoep-vrije parkeerplaats kan zetten.
Nou, dan is een flatje toch hartstikke leuk om mee te beginnen. Net wat je zegt, je bent nog zo jong.quote:
Op welke leeftijd had jij een auto en een huis met eigen oprit dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:37 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Nou, dan is een flatje toch hartstikke leuk om mee te beginnen. Net wat je zegt, je bent nog zo jong.
Ik was 20. Maar niet helemaal van mezelf hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Op welke leeftijd had jij een auto en een huis met eigen oprit dan?
Oh jij valsspeler. Ik was al bang dat ik niet succesvol genoeg was.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:40 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik was 20. Maar niet helemaal van mezelf hoor.
Je hebt een eigen huis. Hartstikke mooi, toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oh jij valsspeler. Ik was al bang dat ik niet succesvol genoeg was.
Ja maar ik wil nu ook een eigen oprit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:42 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Je hebt een eigen huis. Hartstikke mooi, toch?
Flink doorsparen dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar ik wil nu ook een eigen oprit.
Sorry, ik maakte de domme fout grafische vormgeving te gaat doen 6 jaar terugquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:22 schreef White_Flower het volgende:
Wat een aso zeg. Sowieso Audi-rijders.![]()
hier is het, die flat, die heg, die luikjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:44 schreef ShinzoZ het volgende:
[..]
Ik dacht juist bij de grienden, tegenover de C1000 zeg maar
Dat vaalrode prachtige franse hok is van mij, perfect om deuren te vangenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
hier is het, die flat, die heg, die luikjes
De politie is nu echte boeven aan het vangen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |