*Helep Helep Helep Helep, ik krijg tieten *quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:25 schreef Pulver het volgende:
* Pulver houd heel erg van kinderen voor kinderen
vooral het tietenlied
maar dat is me een verdomd mooie meid geworden hoor!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Helep Helep Helep Helep, ik krijg tieten *
(vrijwel alle liedjes ken ik uit m'n hoofd)
Zing eens verhuizen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Helep Helep Helep Helep, ik krijg tieten *
(vrijwel alle liedjes ken ik uit m'n hoofd)
veeels te rustig voor een adhd liedje. Al klopt het wel. Ik was altijd voor de dood als ik de beurt kreeg met voorlezen ofzo. Was altijd al verder dan de klas :p en dan die weektaak. Wat een drama. Nooit af. Wel mooie vogeltjes.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:29 schreef DJMO het volgende:
Voor Yska, Papabear, en stiekem ook een beetje voor mezelf:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:33 schreef Pulver het volgende:
Moest even zoeken:
Het meisje uit het tietenlied.
[ afbeelding ]
Dag oude straat de buurt met je oude huizen....quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Die heb ik wel ff op moeten zoeken, ik ken hem wel maar die tekst niet zo goed
Ik heb ze wel allemaal, maar ik vond deel 11 het mooiste denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dag oude straat de buurt met je oude huizen....
Ik ben opgegroeit met de eerste delen.
Mep mij ook maar even mijn bed in graag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:36 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn neemt was mee naar boven en gaat ook dromeland in...
tot morgen allemaal!
gaat het om de kleertjes?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G20_0007_375R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0]&set=key[width],value[2795]&set=key[height],value[3268]&set=key[x],value[1618]&set=key[y],value[231]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G20_0006_005R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.35]&set=key[width],value[2867]&set=key[height],value[3352]&set=key[x],value[1664]&set=key[y],value[362]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
H&M Mo!
ja ik denk niet dat de vrouwen daar in levende lijve in het rek hangenquote:
dat onderste setje isquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G20_0007_375R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0]&set=key[width],value[2795]&set=key[height],value[3268]&set=key[x],value[1618]&set=key[y],value[231]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G20_0006_005R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.35]&set=key[width],value[2867]&set=key[height],value[3352]&set=key[x],value[1664]&set=key[y],value[362]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
H&M Mo!
wat een rotwinkel dan!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ja ik denk niet dat de vrouwen daar in levende lijve in het rek hangen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:46 schreef DJMO het volgende:
jij weet als geen ander m'n maten @ papabear![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja ik heb ook zo mijn vermoedens. Maar daar heb ik niks speciaals voor hoeven doen!
wtfquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:49 schreef Pulver het volgende:
Over hoe mensen veranderen.
(en ja, dit is toevallig, zie het nu pas op me Facebook)
[ afbeelding ]
Ja, niet dat je denkt dat ik Jessica Smith op me facebook heb.quote:
teletubbies kom maar gauwquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:49 schreef Pulver het volgende:
Over hoe mensen veranderen.
(en ja, dit is toevallig, zie het nu pas op me Facebook)
[ afbeelding ]
Nou, ik zou wel heel graag geteletubbied willen worden door Jessica Smithquote:
Zet je gewoon de wekker om 07:30.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
heel goed! volgens mij moet ik ook gaan slapen. Er is iemand die mij om 8u gaat wakker bellen volgens mij!
Blijft de hamvraag...quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:18 schreef Inlognaam het volgende:
Total geen afwas hierDe pizzadoos dient platgevouwen als bord, snijden = dubbel vouwen en je moet echt niet denken dat ik een pizza met een vork ga eten.
Bitterballen smaken net even wat anders. Maar met een klodder mosterd of mayo maakt dat ook geen zak uit. Doe ik ook wel met frikadellen. Gewoon een doos goedkope frikadellen halen en dan in stukken breken. Kan er ook een prikkertje in.quote:Bitterballen moet ik van de week weer halen. Wilde ze laatst meenemen, maar kreeg het idee dat de prijs verhoogd was. Ik haal trouwens mini kroketten van Mora ipv bitterballen. Zijn goedkoper als je het omrekent naar kiloprijs en volgens mij zit er hetzelfde in?
Klinkt als een perfect huishouden!quote:Blij is met: vriezer, koelkast, magnetron, frituurpan en ovenEn met de supermarkt aan de overkant die alles in huis heeft wat ik nodig heb.
Nee, die scheur of vouw ik in stukken. Dikke krokante bodemquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:38 schreef Pulver het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo herkenbaar!!
Is gewoon echt mannenvoer. Maar je moet het toch in punten snijden, dus je houd toch een vies mes over. Of een vieze schaar, als die dichter in de buurt ligt.
Frikandellen vind ik een te groot smaaktverschil inzitten. De goedkope zijn vaak flauw van smaak. Beckers of Mora heeft mijn voorkeur.quote:Bitterballen smaken net even wat anders. Maar met een klodder mosterd of mayo maakt dat ook geen zak uit. Doe ik ook wel met frikadellen. Gewoon een doos goedkope frikadellen halen en dan in stukken breken. Kan er ook een prikkertje in.
Ja, single he? Het is niet anders hoe graag ik ook zou willen af en toe.quote:Klinkt als een perfect huishouden!
heel handigquote:
Je laat de koffie koud worden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:11 schreef DJMO het volgende:
leuk zo'n opruimwoede bui, maar nu ben ik m'n eczeemzalf zooi kwijt
Bij mij leg je alleen stilletjes een briefje op mijn kussen en haar bel je wel wakker.quote:
ja maar ja maarquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Bij mij leg je alleen stilletjes een briefje op mijn kussen en haar bel je wel wakker.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:29 schreef DJMO het volgende:
Jan naast me:
Mama ik ga koken, croissantjes maken
loopt ie naar de keuken, komt terug..
er zijn geen crossanne meer .. die heeft johan opgevreten
*veeg me op*
maar je hebt nu wél in alle rust koffie kunnen drinkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska zou om 8u wakker gebeld worden en wat doet die gekke DJMO, die belt om half 8! Nouja de stop ligt er weer uit. Tis niet de aardlek want ik kon wel gewoon warm douchen. Ben heel hard aan het nadenken wat het probleem zou kunnen zijn... Er is maar 1 nieuw apparaat in huis gekomen dit weekend maar die zit op een groep die het nog wel doet (TV en internet dus) de ratjetoe groep is er nu af. En daar zit de wasmachine ook niet op dacht ik :s
Leugensquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:54 schreef DJMO het volgende:
en jij denkt dat ik als ik net wakker ben de behoefte voel om te zoenen? dan wil ik alleen maar koffiedus dan kun je een bak koffie krijgen en een por tegen je schouder, that's about it zi'n beetje
koffie is no 1. ik probeer te stoppen met roken.. tot nu toe helaas vruchteloosquote:
* Peuk opsteekt en popcorn pakt....quote:
mag ik ook?quote:
Pakken ok, maar weet je zeker dat je het ook al wilt opeten om 9:22 ?quote:
Joh, als ik kan gourmetten als ontbijt, kan ik ook aan de popcornquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:22 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Pakken ok, maar weet je zeker dat je het ook al wilt opeten om 9:22 ?
wanneer maak je een ontbijtje voor mequote:Op woensdag 23 mei 2012 09:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Joh, als ik kan gourmetten als ontbijt, kan ik ook aan de popcorn
Bon appetit...quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Joh, als ik kan gourmetten als ontbijt, kan ik ook aan de popcorn
Als je eens op een normale tijd opstaatquote:
ik ben altijd om zes uur wakkerquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als je eens op een normale tijd opstaat
Dat bedoel ik.quote:
wat is volgens jou normaal dan?quote:
Om 6u denk ik er nog niet eens aan om op te staan....quote:
eerste de beste vent op straat met puppyeyes aankijkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zo, Tyler en ik wachten op Yska! Ik zit me net te bedenken hoe wel de koelvries in de wagen en naar binnen gaan krijgen!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
eerste de beste vent op straat met puppyeyes aankijkenis yska héél goed in
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]![]()
Mn overbuuf is er zie ik wel, die wil vast wel helpen in ruil voor een biertje ofzo!
* Egberts zat al in de auto om 6 uurquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Om 6u denk ik er nog niet eens aan om op te staan....
* Rucky ook afteld, wat gaat de tijd traag.quote:
Brrr... Dank voor de waarschuwing....quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:05 schreef DJMO het volgende:
<dienstmededeling>
mensen in poortugaal worden gewaarschuwd om binnen te blijven en ramen en deuren gesloten te houden. Oorzaak van deze waarscchuwing is DJMO die in korte broek boodschappen gaat doen en daarmee overige mensen op straat dreigt te verblinden ...
</dienstmededeling>
Shockeren bedoel je zeker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:05 schreef DJMO het volgende:
<dienstmededeling>
mensen in poortugaal worden gewaarschuwd om binnen te blijven en ramen en deuren gesloten te houden. Oorzaak van deze waarscchuwing is DJMO die in korte broek boodschappen gaat doen en daarmee overige mensen op straat dreigt te verblinden ...
</dienstmededeling>
Je bent de enige niet. Ik ben er ook niet helemaal met mijn hoofd bij ik heb niet eens honger.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef Merlijn het volgende:
Pffff ik ben to-taal niet productief vandaag...
Kan je het bier alvast koud zetten voor volgende week.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Yska is net weer weg. Het was gezellig! En de koelvries is er. Moet een goede schoonmaakbeurt hebben en dan heb ik voorlopig iets! Kan ik rustig op zoek naar een andere.
Bedankt voor de spullen! Prospera´s spullen zijn er nu ook!
Ff 24u laten staan voordat je hem insteekt he?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heb iig tijd genoeg om hem schoon te maken! en spinnewebben te verwijderen.
Klopt, als hij op de definitieve plaats staat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
Maar hij moet toch eerst nog naar het nieuwe huis vervoerd worden en dan nog 24 u wachten lijkt me.
Het nieuwe huis bedoelde ik.quote:
Ik zie ze netquote:
En daarna open laten staan, scheelt alles!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ga eens uitzoeken per wanneer hij alimentatie moet betalen trouwens.
Enne de koelkast meurt! Vanmiddag/vanavond maar eens heel goed schoonmaken. Buitenkant is ook niet frisjes.
Spannend!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:29 schreef vannelle het volgende:
WTF? Grote boem buiten, ramen stonden te trillen.
ff buiten kijken....
Kan niks ontdekken DUS er is niks aan de hand.quote:
Ik heb komend weekend vrij gehouden dus laat het me maar weten wat jou het beste uitkomt of wat je hebt afgesproken. Dat gaat wel goedkomen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:23 schreef vannelle het volgende:
* vannelle meldt zich ook weer eens
![]()
Yska, ik zou nog een adressenlijstje van je krijgen. Niet vergeten hoor!
Rucky, wanneer gaan we eigenlijk rondje regio Rotterdam doen?
Heb nog niks afgesproken want ik heb nog geen lijstje....quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb komend weekend vrij gehouden dus laat het me maar weten wat jou het beste uitkomt of wat je hebt afgesproken. Dat gaat wel goedkomen.
Rondje om de kerk ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:54 schreef vannelle het volgende:
Then zaterdag it is!!!
Hoe laat? Weet niet hoe groot het rondje is/hoe veel tijd het gaat kosten.
Ach so!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jeps, preventief spulletjes verzamelen die aangeboden zijn voor Ingrid.
Oh, das dan wat minder... die zal dan wel neergezet zijn met dichte deuren. Heb ik hier ook; leeggehaald, uitgeschakeld en niet meer naar omgekeken. Deur open doen en vervolgens een grote muffe geur eruit terwijl ie toch echt leeg was.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ga eens uitzoeken per wanneer hij alimentatie moet betalen trouwens.
Enne de koelkast meurt! Vanmiddag/vanavond maar eens heel goed schoonmaken. Buitenkant is ook niet frisjes.
En daarna zuip al het bier van Rucky op en crash op zijn bank. Maar dat weet hij nog niet dus mondje dicht graag.quote:
Komt wel goed, vrijwel alleen maar gladde oppervlakken in een koelkast dus uitstekend te reinigen/op te frissen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oh, das dan wat minder... die zal dan wel neergezet zijn met dichte deuren. Heb ik hier ook; leeggehaald, uitgeschakeld en niet meer naar omgekeken. Deur open doen en vervolgens een grote muffe geur eruit terwijl ie toch echt leeg was.
Mja, als ie na een schoonmaakbeurtje weer netjes is en er nog even probleemloos tegenaan kan, heeft ie in ieder geval tijdelijk goed werk geleverd.
Heb je vantevoren niet eerst gekeken of het wat was eigenlijk?
Ik zal niks tegen hem verklappen. Maar laten we op tijd beginnen 's morgens.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
En daarna zuip al het bier van Rucky op en crash op zijn bank. Maar dat weet hij nog niet dus mondje dicht graag.
* vannelle zoekt ssssssttt smily
Sowieso op tijd! Heb liever wat tijd over aan het eind van de dag dan dat we te weinig tijd hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zal niks tegen hem verklappen. Maar laten we op tijd beginnen 's morgens.
Dat zal ik dan wel gezegd hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:11 schreef vannelle het volgende:
Zoals een wijs man ooit zei: Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.![]()
Ik had mezelf moeten quoten, nu is het idd onduidelijk voor je.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat zal ik dan wel gezegd hebben.Maar 's middags is prima.
* vannelle zoekt mee naar vervoerstopicquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmz. Iemand nog in de buurt van Losser of Enschede op korte termijn?
Waar is het vervoerstopic eigenlijk heen?
Zeker dan kan ik 's morgens nog even bier halen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik had mezelf moeten quoten, nu is het idd onduidelijk voor je.
's Middags was eerlijk gezegd een grapje, uur of 10 is mss beter. Kan dat ook wat jou betreft?
Hoppa!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle zoekt mee naar vervoerstopic
* vannelle noteert: achterbak ruim op tijd plat gooien om ruimte in de auto te krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeker dan kan ik 's morgens nog even bier halen.
Held!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoppa!
[Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
Ja volgens mij wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Stond wel ver onderaan zeg!![]()
Was dit niet eerst een sticky topic?
Inderdaad. Is gewoon een beleidswijziging die in de algemene forumregels thuis hoort. Prima dat die verandering aangekondigd wordt maar nu weten we het wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:20 schreef Rucky het volgende:
Terwijl [Belangrijk] Veranderd beleid tav posten van afbeeldingen en video's weer wel blijft staan terwijl het niets met het FHF te maken heeft.
* Rucky doos chocolade repen maar weer eens te voorschijn haalt.
giet maar in je mok heb je chocolade melkquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:20 schreef Rucky het volgende:
* Rucky doos chocolade repen maar weer eens te voorschijn haalt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:38 schreef LaPeach het volgende:
nee joh geen magnum met dit weer.. lekker waterijsjes![]()
of citroen ijs![]()
Ook jummie, maar wel die van festini.. de enige echtequote:
Dan zul je flink moe zijn en uitgedroogd.. wat kan ik je aanbieden een ijsje of wat te drinken??quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef belle1608 het volgende:
Hoi hoi!!
* belle1608 net een hele hoop spullen verhuisd heeft...
Hmm zijn er nog perenijsjes en milkshake appel - peer van de MC mjam mjamquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dan zul je flink moe zijn en uitgedroogd.. wat kan ik je aanbieden een ijsje of wat te drinken??
Heeft iedereen verhuisbuien hiero? Hopelijk is dat niet besmettelijk....quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef belle1608 het volgende:
Hoi hoi!!
* belle1608 net een hele hoop spullen verhuisd heeft...
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heeft iedereen verhuisbuien hiero? Hopelijk is dat niet besmettelijk....
Tja milkshake kan ik je niet aanbieden, perenijsjes moet je bij rucky wezen sorryquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hmm zijn er nog perenijsjes en milkshake appel - peer van de MC mjam mjam![]()
Ik blijf lekker zitten waar ik zit...quote:
Tsja, moet toch spullen van mij bij ex uit huis halenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahaha nou als ik dan toch ga verhuizen dan naar een ander landquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat je hier heen kwamquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik blijf lekker zitten waar ik zit...
Ah ja......niet het fijnste werkje. Succes!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Tsja, moet toch spullen van mij bij ex uit huis halen![]()
Gang & woonkamer staan nu vol met spullen..
@Merlijn kan je mij ff contacten??
*proest*quote:
Jij snapt het.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:53 schreef LaPeach het volgende:
hier wordt het makkelijk, broodje knakworstniet te moeilijk doen met het warme weer
kip jambalaya?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:01 schreef vannelle het volgende:
hier wordt het iets met rijst, weet niet meer hoe het heet. die wereldgerechten hebben de meest vreemde namen....
Ja sowieso met dit weer al minder trek, maar om dan ook nog uitgebreid in de keuken te staan is me iets te veelquote:
En, en, en????quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle gaat even kijken
nou wil ik het weten ook!
Ik zie:quote:
En dat heb ik volgens mij al eens gegeten.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:58 schreef Rucky het volgende:
*Ook onderweg naar huis is met een tas vol met spullen van Inlognaam voor Ingrid.
quote:
Aardlek is heel wat anders dan een stop.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska zou om 8u wakker gebeld worden en wat doet die gekke DJMO, die belt om half 8! Nouja de stop ligt er weer uit. Tis niet de aardlek want ik kon wel gewoon warm douchen. Ben heel hard aan het nadenken wat het probleem zou kunnen zijn... Er is maar 1 nieuw apparaat in huis gekomen dit weekend maar die zit op een groep die het nog wel doet (TV en internet dus) de ratjetoe groep is er nu af. En daar zit de wasmachine ook niet op dacht ik :s
idem, maar dan met een vriezertje vol varkenshaas .. ik had de koelkast van m'n vader leeggemaakt, nadat m'n vader was overleden. Komen een week later m'n tante's om het huis grondig schoon te maken, vonden ze die resten ..quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:35 schreef Pulver het volgende:
En nog een tip:
Als je voor drie weken op vakantie gaat en je denkt dat je je hele koelkast hebt leeggemaakt, zodat je alle stroom uit kan gooien in huis;
- vergeet dan niet dat een tafelkoelkast zo'n klein vriesvakje heeft.
- die hartje zomer heerlijk warm wordt in een paar weken.
- een diepvrieskip dan weer helemaal tot leven komt.
- dat je na een vlucht van 20 uur + extra reisuren je TOTAAL geen zin hebt om je koelkast schoon te maken.
* Pulver gaat nog steeds over z'n nek bij de gedachte aan die heerlijke thuiskomst!
Kan je nagaan hoe een kip eruit ziet na 3 weken smoren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
idem, maar dan met een vriezertje vol varkenshaas .. ik had de koelkast van m'n vader leeggemaakt, nadat m'n vader was overleden. Komen een week later m'n tante's om het huis grondig schoon te maken, vonden ze die resten ..
nog steeds blij is dat ze het zelf niet terugvond
Thuis aangekomen is, na een heerlijk lui liggend ritje al rijdend genietend van het zonnetje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:58 schreef Rucky het volgende:
*Ook onderweg naar huis is met een tas vol met spullen van Inlognaam voor Ingrid.
Dan heb je nu wel een pizza verdientquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Thuis aangekomen is, na een heerlijk lui liggend ritje al rijdend genietend van het zonnetje.
Spulletjes zijn nu nog maar een tussenstop verwijdert van eindbestemming
Ik heb er foto's van gemaakt en die naar Ingrid gestuurd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Thuis aangekomen is, na een heerlijk lui liggend ritje al rijdend genietend van het zonnetje.
Spulletjes zijn nu nog maar een tussenstop verwijdert van eindbestemming
Ik heb er afgelopen week al zo'n 7-8 verorbert denk ik. Ben nu in Hotel Paps en Mams.quote:
Die je straks verrassen met een pizza, omdat ze weten dat je daar zo dol op bentquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:06 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen week al zo'n 7-8 verorbert denk ik. Ben nu in Hotel Paps en Mams.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Die je straks verrassen met een pizza, omdat ze weten dat je daar zo dol op bent
ik had ws een nieuwe koelkast gekochtquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:52 schreef Pulver het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe een kip eruit ziet na 3 weken smoren.
Hij was gewoon vloeibaar geworden.
Zo'n zwart/grijze drab...
Kon met een theedoek voor me bakkes, volgespoten met deo alleen maar in de buurt komen.
En ik had al een jat-lag van hier tot Tokyo (oh nee, Jakarta was het)
Oh, dan moet ik morgen bij mijn ouders maar wat meenemen dan. Tenzij er hier in huis ergens een verdwaald pak is!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:22 schreef maffemuts het volgende:
Tip voor de muffe koelkast, bekertje koffie er in zetten (ongezet dus, die droge koffiepoeder of hoe je ook uitschelden wil) geur trekt dan vrijwel weg.
Tip voor hen die een koelkast wegzetten : 1 tupperware bakje kattengrit (schoon) er in en ook een bekertje koffie voor de geur, het vocht trekt dan in je kattengrit.
Dat ding was zo goed als nieuw.quote:
Die truuk ken ik ook, blijkt idd goed te helpen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik morgen bij mijn ouders maar wat meenemen dan. Tenzij er hier in huis ergens een verdwaald pak is!
Dit is toch FHF?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoop maar dat ik het niet vergeet! Meurt!
En omg wat een boel spinnenwebben en stof verzamel je achter zo´n ding. Yuk!
Rucky, ik hoop voor je dat ik ergens een koeldinges kan lenen, anders heb je warm bier
Als jij me tegen die tijd ff een smsje stuurt ter herinnering komt dat wel goed!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Rucky het volgende:
Dan leg je ze maar in een emmer koud water.
En hoeveel mensen noemden je Cliniclown?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Vanmiddag heen en weer naar het ziekenhuis, controle voor Tyler en papieren voor overbruggingsgeld ingeleverd.
Poeh! Wat was het warm en benauwd en wat had ik een rode kop! Leek net een clown!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
En hoeveel mensen noemden je Cliniclown?
Ik ben al bij gekomen van het lachen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:17 schreef vannelle het volgende:
Ik geloof je wel hoor, laat Rucky maar lachen.
Mhhh.....vervelend.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:24 schreef DJMO het volgende:
en toen lag ik tijdens het doen van m'n oefeningen ineens bijna te pitten op de grond![]()
![]()
en ik kan weer verplicht aan de urtizon.. het beetje zon van gisteren zorgde meteen voor een allergische aanval van zonneallergie
'k kwam de drogist binnen en verkoopster keek alleen maar naar m'n armen en wist meteen wat ik kwam halen
Ah neee...quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:24 schreef DJMO het volgende:
en toen lag ik tijdens het doen van m'n oefeningen ineens bijna te pitten op de grond![]()
![]()
en ik kan weer verplicht aan de urtizon.. het beetje zon van gisteren zorgde meteen voor een allergische aanval van zonneallergie
'k kwam de drogist binnen en verkoopster keek alleen maar naar m'n armen en wist meteen wat ik kwam halen
Hier schijnt de zon nog heerlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat ben ik toch goed!Net op tijd de was afhalen voordat het gaat regenen.
Daarom moet je ook altijd ALLES met de auto doen!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hopelijk werkt het snel Mo!
Ik ben op de fiets nog fijn gestoken, kutbeesten vinden me altijd!
Geloof me, er staat nergens in de Wegenverkeerswet iets over het zonder rijbewijs rijden met de ramen open of met de ramen dicht. Kan je dus gewoon doen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nah, niet zo´n goed plan zonder rijbewijs!
Kijk eens uit je raam.quote:
Ik wist dat het een domme vraag was!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:42 schreef Pulver het volgende:
[..]
Kijk eens uit je raam.
Ik durf te wedden dat er genoeg staan!
Okee, dit heb je niet van mij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik wist dat het een domme vraag was!
Loop ze, het is er lekker weer voor.quote:
kan je ook gewoon zijn autosleutels vragenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kan mn overbuurman zo ff voor doen denk ik!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:51 schreef Pulver het volgende:
[..]
kan je ook gewoon zijn autosleutels vragen
Das niet zijn auto die ik zie!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:51 schreef Pulver het volgende:
[..]
kan je ook gewoon zijn autosleutels vragen
Travian is voor mij me topic killer...quote:
Kom mij dat dan ook eens aanleren dan kan ik meedoen.quote:
Daar hou ik je echt aan Rucky!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kom mij dat dan ook eens aanleren dan kan ik meedoen.
ja, bij elkaar rovenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:46 schreef t-i-m het volgende:
ben net ( gister of zo ) begonnen op nl3
maar duurt machtig lang met grondstoffen binnen krijgen
pffffffff
kan da nie sneller:P
Wat is slapen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:49 schreef Pulver het volgende:
[..]
Daar hou ik je echt aan Rucky!
Je houd toch ook niet van slapen?
Meld! Ik denk dat het aan de waterpomp n de vijver ligt. Die stekker is er nu uit. Nu geen problemen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Aardlek is heel wat anders dan een stop.
(al doen ze wel hetzelfde, namelijk de stroom afsluiten)
Geef maar even een gil als je online bent, vind het wel een leuk probleem.
Regen? Hier is het nog droog!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat ben ik toch goed!Net op tijd de was afhalen voordat het gaat regenen.
Hoe het spel in elkaar zit, gaat vannelle je helemaal uitleggen.quote:
Schuif het maar naar een ander af.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hoe het spel in elkaar zit, gaat vannelle je helemaal uitleggen.
Die kan dat beter dan ik
T was maar 5 minuten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Regen? Hier is het nog droog!
Ik ben trouwens kapot! Zal zo maar eens de koelkast en vriezer inspecteren of de spullen het overleefd hebben 12u zonder stroom ofzo!
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Meld! Ik denk dat het aan de waterpomp n de vijver ligt. Die stekker is er nu uit. Nu geen problemen.
Noem maar master....we zijn verdomme 8 plaatsen vandaag gedaaltquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:59 schreef vannelle het volgende:
Kan een poging doen maar Pulver is de master......
Zegt ie alleen maar om er zelf makkelijk af te komen.
Wil't spul niet slapen? Maakt eigenlijk niet uit, als ze maar stil zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Valt nog tegen!
Hopelijk ben ik zo de enige die wakker is!
Hoe heb je het zo ver kunnen laten komen, tsssssss.....quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Noem maar master....we zijn verdomme 8 plaatsen vandaag gedaalt
jullie schuiven het op elkaar afquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:59 schreef vannelle het volgende:
Kan een poging doen maar Pulver is de master......
Zegt ie alleen maar om er zelf makkelijk af te komen.
Ik speel toch alleen maar speed, dus dat scheeltquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:02 schreef t-i-m het volgende:
[..]
jullie schuiven het op elkaar af
dan ga ik dat spel maar opgeven
tssssssssss
Hoi Jaleesa.quote:
Nu al? grondstofvelden omhoog, troepjes maken en roven!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:02 schreef t-i-m het volgende:
[..]
jullie schuiven het op elkaar af
dan ga ik dat spel maar opgeven
tssssssssss
Het lijkt erop dat je daar niet blij mee bent anders.quote:
en gelijk heeft ze, ik zou ook niet blij zijn hier weer voeten op aarde te zetten als ik van vakantie terug komquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je daar niet blij mee bent anders.
Wat heb je gedaan, een uitstapje naar Rotterdam-Zuid?
Ik moet m 20x omhoog drukken totdat ie blijf zitten. Ik had er her en der al wat stekkers uitgetrokken zonder effect, k trek m van de pomp eruit en dan wil t wel..quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Maar ja, je stoppie is er nog maar twee keer uitgevlogen, niet echt veel dus.
En als er echt sluiting inzit, blijft je stop er niet eens inzitten.
Dus ik ga je toch even uithoren.
Oh, dan ga ik je even pesten....quote:
ik stopquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik je even pesten....
Hout: 1.333.201
Klei: 1.550.020
Ijzer: 1.371.941
Graan: 1.761.823
dat is de voorraad
zielig beginnetje...quote:
Iedereen begint zo hoor! Alleen gaat opbouwen op de speed een stuk sneller en de speed loopt al een tijdje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:20 schreef t-i-m het volgende:
[..]
ik stop
pfffffffff
dat duurt eeuwen om zover te komen...
[..]
zielig beginnetje...
^^^^
zie die 'opschepper'
3 keer zo snel zelfsquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Iedereen begint zo hoor! Alleen gaat opbouwen op de speed een stuk sneller en de speed loopt al een tijdje.
Prutserquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik je even pesten....
Hout: 1.333.201
Klei: 1.550.020
Ijzer: 1.371.941
Graan: 1.761.823
dat is de voorraad
Wach maar ff, ik haal de toetjes gelijk van stal...ze trappelen al!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:28 schreef Egberts het volgende:
[..]
Prutser
Totaal 2.978.247 2.641.466 3.466.112 8.828.285 1112/1112
en dat is niet eens een speed server ^^
Spanjeeeequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoi Jaleesa.Benje op vakantie geweest?
Ik had liever nog in Spanje gezetenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je daar niet blij mee bent anders.
Wat heb je gedaan, een uitstapje naar Rotterdam-Zuid?
naw, server is vanmiddag afgelopen doordat het ww de 100 aantikte.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:29 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wach maar ff, ik haal de toetjes gelijk van stal...ze trappelen al!!
Hiep hoi! Is 1 genoeg trouwens? Oooo ik ben kapot moe, heb enorme dorst. Mijn ranja is op en k zal og even wat voor je opzoekenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Yska beeb! Kim is hoteldebotel van de doos. Is nu de geheime doos. Tyler had het telkens over de cars auto doos die cool is!
En, en......vergeet je het lijstje niet? Wil zaterdag rondje gaan rijden met Rucky.quote:
Ik heb goede herinneringen aan Spanje en ik zou er graag weer eens naar toe gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik had liever nog in Spanje gezeten
Ik pm je wel even...quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
En, en......vergeet je het lijstje niet? Wil zaterdag rondje gaan rijden met Rucky.
Morgen is ook goed hoor, je bent moe schreef je al.
* vannelle schuift groot glas koude ranja naar Yska
Dan moet je je gewoon blijven misdragen zoals nu en wellicht heb je mazzel kort na 5 december.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb goede herinneringen aan Spanje en ik zou er graag weer eens naar toe gaan.
Dat heb ik al gebrobeert en dat werkte niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan moet je je gewoon blijven misdragen zoals nu en wellicht heb je mazzel kort na 5 december.
Ik zal het er eens met mijn ex-buurman over hebben, die is elk jaar Sinterklaas, wie weet kan hij iets regelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat heb ik al gebrobeert en dat werkte niet.
Nee, bij me zus.quote:
16 groepen, dat komt dan net mooi uit met max. 4 per aardlekquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:55 schreef Pulver het volgende:
Voor Yska, omdat ik toch al werd uitgemaakt voor uitslover.
Dit is een groepenkast!
[ afbeelding ]
En ja, dat is een hoop werk om de electra daarop aan te sluiten
Man dat is om gek van te worden!quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
16 groepen, dat komt dan net mooi uit met max. 4 per aardlek
die carsquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
Mooi hoor Pulver,
wat kost jij?
Ingrid het is dus deze:
[ afbeelding ]
de grote figuren hebben een hoogte van 25cm.
Daarnaast liep ik op onze oude locatie hier tegen aan.
[ afbeelding ]
formaat 25x25cm
en het 2e ding zal ik even een foto van maken
* Papabear is in een ver verleden electriciën geweestquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Man dat is om gek van te worden!
Alles moet via de NEN normen, maar die zijn nog geheimer dan de kluiscode van Fort Knox.
En het waren er eerst 15 groepen, maar ik moest er later nog ééntje bijzetten.
Gewoon echt achterlijk, die over reguleering
Nou, ik heb alles aan mogen sluiten, BEHALVE de groepenkast.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear is in een ver verleden electriciën geweest
NEN1010 is in de loop der jaren wel flink aangepast idd, maar daar is toch niks geheims aan?
En mocht er later nog eentje bij moeten, dan kun je natuurlijk altijd een aardlekautomaatje ertussen prakken
Nou alweer?????quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
wat doet al die zooi op mn bed!?!?
[ afbeelding ]
Groepenkast mag je gewoon aansluiten hoor. Alleen de voeding moet door een erkend installateur worden aangesloten, maar de rest kun je zelf doen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:29 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nou, ik heb alles aan mogen sluiten, BEHALVE de groepenkast.
Daar heb je dan weer papieren voor nodig.
Ondertussen heb ik wel rond de twee kilometer aan 'touwtjes' neergelegd.
Dat mag dan weer wel.
Me grootste ergenis was betreft brandmelders. Die moeten allemaal gekoppeld zijn, moeten op één groep zitten, mag geen aparte groep zijn en moeten geschakeld worden met een oranje VD draad.
Wel eens oranje VD draad gevonden in de Gamma? Hebben ze niet.
Maar volgens de NEN norm ben je het wel verplicht te gebruiken bij nieuwbouw.
Grrrrr!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |