*Helep Helep Helep Helep, ik krijg tieten *quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:25 schreef Pulver het volgende:
* Pulver houd heel erg van kinderen voor kinderen
vooral het tietenlied
maar dat is me een verdomd mooie meid geworden hoor!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Helep Helep Helep Helep, ik krijg tieten *
(vrijwel alle liedjes ken ik uit m'n hoofd)
Zing eens verhuizen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Helep Helep Helep Helep, ik krijg tieten *
(vrijwel alle liedjes ken ik uit m'n hoofd)
veeels te rustig voor een adhd liedje. Al klopt het wel. Ik was altijd voor de dood als ik de beurt kreeg met voorlezen ofzo. Was altijd al verder dan de klas :p en dan die weektaak. Wat een drama. Nooit af. Wel mooie vogeltjes.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:29 schreef DJMO het volgende:
Voor Yska, Papabear, en stiekem ook een beetje voor mezelf:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:33 schreef Pulver het volgende:
Moest even zoeken:
Het meisje uit het tietenlied.
[ afbeelding ]
Dag oude straat de buurt met je oude huizen....quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Die heb ik wel ff op moeten zoeken, ik ken hem wel maar die tekst niet zo goed
Ik heb ze wel allemaal, maar ik vond deel 11 het mooiste denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dag oude straat de buurt met je oude huizen....
Ik ben opgegroeit met de eerste delen.
Mep mij ook maar even mijn bed in graag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:36 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn neemt was mee naar boven en gaat ook dromeland in...
tot morgen allemaal!
gaat het om de kleertjes?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G20_0007_375R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0]&set=key[width],value[2795]&set=key[height],value[3268]&set=key[x],value[1618]&set=key[y],value[231]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G20_0006_005R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.35]&set=key[width],value[2867]&set=key[height],value[3352]&set=key[x],value[1664]&set=key[y],value[362]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
H&M Mo!
ja ik denk niet dat de vrouwen daar in levende lijve in het rek hangenquote:
dat onderste setje isquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G20_0007_375R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0]&set=key[width],value[2795]&set=key[height],value[3268]&set=key[x],value[1618]&set=key[y],value[231]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G20_0006_005R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.35]&set=key[width],value[2867]&set=key[height],value[3352]&set=key[x],value[1664]&set=key[y],value[362]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
H&M Mo!
wat een rotwinkel dan!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ja ik denk niet dat de vrouwen daar in levende lijve in het rek hangen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:46 schreef DJMO het volgende:
jij weet als geen ander m'n maten @ papabear![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja ik heb ook zo mijn vermoedens. Maar daar heb ik niks speciaals voor hoeven doen!
wtfquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:49 schreef Pulver het volgende:
Over hoe mensen veranderen.
(en ja, dit is toevallig, zie het nu pas op me Facebook)
[ afbeelding ]
Ja, niet dat je denkt dat ik Jessica Smith op me facebook heb.quote:
teletubbies kom maar gauwquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:49 schreef Pulver het volgende:
Over hoe mensen veranderen.
(en ja, dit is toevallig, zie het nu pas op me Facebook)
[ afbeelding ]
Nou, ik zou wel heel graag geteletubbied willen worden door Jessica Smithquote:
Zet je gewoon de wekker om 07:30.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
heel goed! volgens mij moet ik ook gaan slapen. Er is iemand die mij om 8u gaat wakker bellen volgens mij!
Blijft de hamvraag...quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:18 schreef Inlognaam het volgende:
Total geen afwas hierDe pizzadoos dient platgevouwen als bord, snijden = dubbel vouwen en je moet echt niet denken dat ik een pizza met een vork ga eten.
Bitterballen smaken net even wat anders. Maar met een klodder mosterd of mayo maakt dat ook geen zak uit. Doe ik ook wel met frikadellen. Gewoon een doos goedkope frikadellen halen en dan in stukken breken. Kan er ook een prikkertje in.quote:Bitterballen moet ik van de week weer halen. Wilde ze laatst meenemen, maar kreeg het idee dat de prijs verhoogd was. Ik haal trouwens mini kroketten van Mora ipv bitterballen. Zijn goedkoper als je het omrekent naar kiloprijs en volgens mij zit er hetzelfde in?
Klinkt als een perfect huishouden!quote:Blij is met: vriezer, koelkast, magnetron, frituurpan en ovenEn met de supermarkt aan de overkant die alles in huis heeft wat ik nodig heb.
Nee, die scheur of vouw ik in stukken. Dikke krokante bodemquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:38 schreef Pulver het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo herkenbaar!!
Is gewoon echt mannenvoer. Maar je moet het toch in punten snijden, dus je houd toch een vies mes over. Of een vieze schaar, als die dichter in de buurt ligt.
Frikandellen vind ik een te groot smaaktverschil inzitten. De goedkope zijn vaak flauw van smaak. Beckers of Mora heeft mijn voorkeur.quote:Bitterballen smaken net even wat anders. Maar met een klodder mosterd of mayo maakt dat ook geen zak uit. Doe ik ook wel met frikadellen. Gewoon een doos goedkope frikadellen halen en dan in stukken breken. Kan er ook een prikkertje in.
Ja, single he? Het is niet anders hoe graag ik ook zou willen af en toe.quote:Klinkt als een perfect huishouden!
heel handigquote:
Je laat de koffie koud worden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:11 schreef DJMO het volgende:
leuk zo'n opruimwoede bui, maar nu ben ik m'n eczeemzalf zooi kwijt
Bij mij leg je alleen stilletjes een briefje op mijn kussen en haar bel je wel wakker.quote:
ja maar ja maarquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Bij mij leg je alleen stilletjes een briefje op mijn kussen en haar bel je wel wakker.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:29 schreef DJMO het volgende:
Jan naast me:
Mama ik ga koken, croissantjes maken
loopt ie naar de keuken, komt terug..
er zijn geen crossanne meer .. die heeft johan opgevreten
*veeg me op*
maar je hebt nu wél in alle rust koffie kunnen drinkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska zou om 8u wakker gebeld worden en wat doet die gekke DJMO, die belt om half 8! Nouja de stop ligt er weer uit. Tis niet de aardlek want ik kon wel gewoon warm douchen. Ben heel hard aan het nadenken wat het probleem zou kunnen zijn... Er is maar 1 nieuw apparaat in huis gekomen dit weekend maar die zit op een groep die het nog wel doet (TV en internet dus) de ratjetoe groep is er nu af. En daar zit de wasmachine ook niet op dacht ik :s
Leugensquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:54 schreef DJMO het volgende:
en jij denkt dat ik als ik net wakker ben de behoefte voel om te zoenen? dan wil ik alleen maar koffiedus dan kun je een bak koffie krijgen en een por tegen je schouder, that's about it zi'n beetje
koffie is no 1. ik probeer te stoppen met roken.. tot nu toe helaas vruchteloosquote:
* Peuk opsteekt en popcorn pakt....quote:
mag ik ook?quote:
Pakken ok, maar weet je zeker dat je het ook al wilt opeten om 9:22 ?quote:
Joh, als ik kan gourmetten als ontbijt, kan ik ook aan de popcornquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:22 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Pakken ok, maar weet je zeker dat je het ook al wilt opeten om 9:22 ?
wanneer maak je een ontbijtje voor mequote:Op woensdag 23 mei 2012 09:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Joh, als ik kan gourmetten als ontbijt, kan ik ook aan de popcorn
Bon appetit...quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Joh, als ik kan gourmetten als ontbijt, kan ik ook aan de popcorn
Als je eens op een normale tijd opstaatquote:
ik ben altijd om zes uur wakkerquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als je eens op een normale tijd opstaat
Dat bedoel ik.quote:
wat is volgens jou normaal dan?quote:
Om 6u denk ik er nog niet eens aan om op te staan....quote:
eerste de beste vent op straat met puppyeyes aankijkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zo, Tyler en ik wachten op Yska! Ik zit me net te bedenken hoe wel de koelvries in de wagen en naar binnen gaan krijgen!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
eerste de beste vent op straat met puppyeyes aankijkenis yska héél goed in
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]![]()
Mn overbuuf is er zie ik wel, die wil vast wel helpen in ruil voor een biertje ofzo!
* Egberts zat al in de auto om 6 uurquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Om 6u denk ik er nog niet eens aan om op te staan....
* Rucky ook afteld, wat gaat de tijd traag.quote:
Brrr... Dank voor de waarschuwing....quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:05 schreef DJMO het volgende:
<dienstmededeling>
mensen in poortugaal worden gewaarschuwd om binnen te blijven en ramen en deuren gesloten te houden. Oorzaak van deze waarscchuwing is DJMO die in korte broek boodschappen gaat doen en daarmee overige mensen op straat dreigt te verblinden ...
</dienstmededeling>
Shockeren bedoel je zeker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:05 schreef DJMO het volgende:
<dienstmededeling>
mensen in poortugaal worden gewaarschuwd om binnen te blijven en ramen en deuren gesloten te houden. Oorzaak van deze waarscchuwing is DJMO die in korte broek boodschappen gaat doen en daarmee overige mensen op straat dreigt te verblinden ...
</dienstmededeling>
Je bent de enige niet. Ik ben er ook niet helemaal met mijn hoofd bij ik heb niet eens honger.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef Merlijn het volgende:
Pffff ik ben to-taal niet productief vandaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |