Doe nou niet meer alsof je 20 bent en je weet best dat ik pas 24 ben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
bromsnorfietsbelleke ?![]()
Wat nou ouwe ????
Oké ik geef het toe ik ben 38quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe nou niet meer alsof je 20 bent en je weet best dat ik pas 24 ben.
zelfs dat klinkt al oudquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké ik geef het toe ik ben 38
Ik ben 28.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké ik geef het toe ik ben 38
Jonger dan 28?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je ziet er jonger uitmaar Laysa ook, dus dat scheelt
Dat blijkt! Maar ik vind het prima hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah..... 27 ? Ik ben niet zo goed in leeftijden schatten
27 of 28 gewoon een lekker smoelekequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat blijkt! Maar ik vind het prima hoor
Ja boeken enz.. Vanmiddag weer een nieuwe binnen.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
27 of 28 gewoon een lekker smoeleke
Ik denk dat Piet verbaasd is over de combi lezen en zuipenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja boeken enz.. Vanmiddag weer een nieuwe binnen. [ afbeelding ]
Mis ik watquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Piet verbaasd is over de combi lezen en zuipen
Je eigen postquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:32 schreef Soury het volgende:
Wat een heerlijk weer. Lezen en zuipen [ afbeelding ]
Ohh dat was de vorige blz....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Piet verbaasd is over de combi lezen en zuipen
O dat is te ver terug voor jouw kort geheugen?quote:
Die kijk ik op tv. Eigenlijk moet ik er niet aan denken om dat te lezen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
Ik moet toch ook weer eens lezen, ik heb nog steeds Game of Thrones niet uitgelezen
Hangt er vanaf wat voor lezer je bent. Dit is geen boek wat je naast je legt, die fout heb ik gemaakt. moest ik weer terug bladeren. Maar tof boek, nog een hoofdstukje of twee en dan is ie uit. Vanmiddag is "Tonio"bezorgd. Ik lees even snel doorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O dat is te ver terug voor jouw kort geheugen?![]()
Is het wat, Bonita Avenue? Ik zit de recensies te lezen, maar daar lees ik vooral dat het een langdradig boek is.
Maar je kan een boek van ruim 500 pagina's toch niet in 1 keer uitlezen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor lezer je bent. Dit is geen boek wat je naast je legt, die fout heb ik gemaakt. moest ik weer terug bladeren. Maar tof boek, nog een hoofdstukje of twee en dan is ie uit. Vanmiddag is "Tonio"bezorgd. Ik lees even snel door
Nee wie zegt datquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je kan een boek van ruim 500 pagina's toch niet in 1 keer uitlezen?
Jij zegt dat je het niet naast je neer kan leggenquote:
Tonio was prachtig en ontroerend, Bonita Avenue was leuk en voor mij als ouwe judoka heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:38 schreef Soury het volgende:
Oh voor de liefhebbers Tonio
Moet nog "Bonita avenue " uitlezen maar het eind is in zicht. Cool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |