quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In d'r reet dan![]()
Dus er zit wel een verhaal achter dat afzichtelijke ding, dat scheelt dan weer.
Ik kijk niet meer in de kroeg het gaat er mij te ruig aan toe tijdens het songfestivalquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
Het topic zal ook niet heel snel gegaan: de helft van de normale posters zit in de kroeg te kijkenIk mag vanavond een oogje in het zeil houden in het topic.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer in de kroeg het gaat er mij te ruig aan toe tijdens het songfestival
Inderdaad, zo heel anders meteen zonder dat gevaarte op d'r hoofd. Ik vind haar wel een leuk type, volgens mij is ze ook al langer artieste, want ze staat er heel relaxt bij enzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
ja zit een heel verhaal achter enzo ...![]()
Maar hier zingt ze het zonder dat achterlijke ding op d'r hoofd, is best wel leuk
Ah... ik zat al aan een soort voetbal hooligans te denkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Iedereen gaat meezingen enzo, ik wil alle liedjes goed horen
Ik dacht dat je met ruig knokpartijen bedoelde en dat is iets wat ik juist helemaal niet met het ESF associeerquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Iedereen gaat meezingen enzo, ik wil alle liedjes goed horen
Ze is best leukquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, zo heel anders meteen zonder dat gevaarte op d'r hoofd. Ik vind haar wel een leuk type, volgens mij is ze ook al langer artieste, want ze staat er heel relaxt bij enzo.
Wouw, jij durft!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:52 schreef Karzai het volgende:
Maar effe serieus, dat hele ESF is toch een grote kermis
Ik wil wel wedden om het een beetje spannend te maken 1 euro inzet
Ik gok op Bosnie
SInds het Oostblok er bij is gekomen is het een groot belspel geworden ... En de vakjury van vroeger is gewoon verdwenen ...quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:52 schreef Karzai het volgende:
Maar effe serieus, dat hele ESF is toch een grote kermis
Ik wil wel wedden om het een beetje spannend te maken 1 euro inzet
Ik gok op Bosnie
Ja je moet het toegankelijk houden ook voor de kleine beursquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wouw, jij durft!
Maar ESF is leuk.. ik ga zaterdag zeker kijken met heel veel koffie anders blijf ik niet wakker
tja. helaas werkt het tegenwoordig wel zo jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
SInds het Oostblok er bij is gekomen is het een groot belspel geworden ... En de vakjury van vroeger is gewoon verdwenen ...
zit wat in...quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja je moet het toegankelijk houden ook voor de kleine beurs![]()
Anders krijgen we hier straks maffia afrekeningen
smakelijkquote:
Mooi dat je al zo'n geruststellend bericht van het UWV binnen hebt, dat scheelt weer een zorg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:58 schreef Mickeys het volgende:
En nu onderuit op de bank... tv aan.. mediaspeler aan. volgende aflevering van vampire diaries. Hefvun met ESF!
Zeker weten en dat van de belastingdienst ook. Voelt meteen een stuk beterquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi dat je al zo'n geruststellend bericht van het UWV binnen hebt, dat scheelt weer een zorg.
Dan valt er inderdaad een last van je af.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zeker weten en dat van de belastingdienst ook. Voelt meteen een stuk beter
Alweer bijgegeten?
Hahaha dat was 3 dagen geleden of zo toch. Kan me haast niet voorstellen dat Deisyy nu nog bij zou moeten etenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zeker weten en dat van de belastingdienst ook. Voelt meteen een stuk beter
Alweer bijgegeten?
Ik had het heel goed nog een paar dagen als smoes kunnen gebruikenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha dat was 3 dagen geleden of zo toch. Kan me haast niet voorstellen dat Deisyy nu nog bij zou moeten eten
Ja tuurlijk doe je dat thuis gewoon wel tochquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het heel goed nog een paar dagen als smoes kunnen gebruiken
9 uur, dus ik kijk ook eerst een half uurtje hotter en daarna NL1 om 9 uur dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gastmod dus![]()
Hoelaat begint het ESF (te beroerd om zelf tvgids.nl te klikken), want ik wil natuurlijk ook HTMD kijken.
Ze zijn met een heel FOK! ESF clubje in een of andere kroeg in Rotterdam. Ik kijk ook liever thuis, al was het maar dat ik dan kan rokenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je best Karina, denk dat ik wel mee kijk af en toe
Maar om dit vanuit de kroeg te bekijkn needank je
Haha heb je een punt en hebben ze daar wifi ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn met een heel FOK! ESF clubje in een of andere kroeg in Rotterdam. Ik kijk ook liever thuis, al was het maar dat ik dan kan rokenAls je steeds naar buiten moet mis je de helft.
Ja erg lekker ging het niet idd ... Arme Karina die moet modderen ... in dat topic, zo snel dat zou ze wat willen doen het topic al weer vol isquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... Nederland hoeft volgend jaar geen Songfestival te organiseren denk ik![]()
arme Joan, zong een beeeeeeeetje vals
Tis ook niet bij te houden, als je even tv zit te kijken is het topic alweer volquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja erg lekker ging het niet idd ... Arme Karina die moet modderen ... in dat topic, zo snel dat zou ze wat willen doen het topic al weer vol is
Ik haalde posts weg toen het topic al weer vol wasquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja erg lekker ging het niet idd ... Arme Karina die moet modderen ... in dat topic, zo snel dat zou ze wat willen doen het topic al weer vol is
Ik zat in de huiskamer maar dan staat de PC achter me, dus als ik effe wegkeek wasquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef Karina het volgende:
Ik ging even plassen en het topic zat alweer volMijn laptop is helemaal heet, het is eigenlijk niet te doen op een laptop trouwens
Ik juich met je/voor je mee!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef Mickeys het volgende:
Zo, weekend is ook hier begonnen.... En hoe.... Zit hier op de bank.... te huilen..... niet van verdriet.... niet vanwege pijn..... maar van blijdschap.....
Ik ben vanmiddag gebeld of ik misschien donderdag op sollicitatie wil komen, bij mijn huidige werkgever.... Ben zo blij als een klein kind. Het is "maar" een sollicitatie gesprek en ik ben nog lang niet aangenomen natuurlijk, maar toch.... als ik mag komen voor gesprek...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je welquote:
Leuk om te horenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef Mickeys het volgende:
Zo, weekend is ook hier begonnen.... En hoe.... Zit hier op de bank.... te huilen..... niet van verdriet.... niet vanwege pijn..... maar van blijdschap.....
Ik ben vanmiddag gebeld of ik misschien donderdag op sollicitatie wil komen, bij mijn huidige werkgever.... Ben zo blij als een klein kind. Het is "maar" een sollicitatie gesprek en ik ben nog lang niet aangenomen natuurlijk, maar toch.... als ik mag komen voor gesprek...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lezen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:32 schreef Soury het volgende:
Wat een heerlijk weer. Lezen en zuipen [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef Mickeys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boh.. ik zal meeduimen, als dat maar goed gaat danquote:
bromsnorfietsbelleke ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
FANN ouwe bromsnorfietsbelleke van me!
Doe nou niet meer alsof je 20 bent en je weet best dat ik pas 24 ben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
bromsnorfietsbelleke ?![]()
Wat nou ouwe ????
Oké ik geef het toe ik ben 38quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe nou niet meer alsof je 20 bent en je weet best dat ik pas 24 ben.
zelfs dat klinkt al oudquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké ik geef het toe ik ben 38
Ik ben 28.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké ik geef het toe ik ben 38
Jonger dan 28?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je ziet er jonger uitmaar Laysa ook, dus dat scheelt
Dat blijkt! Maar ik vind het prima hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah..... 27 ? Ik ben niet zo goed in leeftijden schatten
27 of 28 gewoon een lekker smoelekequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat blijkt! Maar ik vind het prima hoor
Ja boeken enz.. Vanmiddag weer een nieuwe binnen.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
27 of 28 gewoon een lekker smoeleke
Ik denk dat Piet verbaasd is over de combi lezen en zuipenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja boeken enz.. Vanmiddag weer een nieuwe binnen. [ afbeelding ]
Mis ik watquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Piet verbaasd is over de combi lezen en zuipen
Je eigen postquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:32 schreef Soury het volgende:
Wat een heerlijk weer. Lezen en zuipen [ afbeelding ]
Ohh dat was de vorige blz....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Piet verbaasd is over de combi lezen en zuipen
O dat is te ver terug voor jouw kort geheugen?quote:
Die kijk ik op tv. Eigenlijk moet ik er niet aan denken om dat te lezen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
Ik moet toch ook weer eens lezen, ik heb nog steeds Game of Thrones niet uitgelezen
Hangt er vanaf wat voor lezer je bent. Dit is geen boek wat je naast je legt, die fout heb ik gemaakt. moest ik weer terug bladeren. Maar tof boek, nog een hoofdstukje of twee en dan is ie uit. Vanmiddag is "Tonio"bezorgd. Ik lees even snel doorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O dat is te ver terug voor jouw kort geheugen?![]()
Is het wat, Bonita Avenue? Ik zit de recensies te lezen, maar daar lees ik vooral dat het een langdradig boek is.
Maar je kan een boek van ruim 500 pagina's toch niet in 1 keer uitlezen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor lezer je bent. Dit is geen boek wat je naast je legt, die fout heb ik gemaakt. moest ik weer terug bladeren. Maar tof boek, nog een hoofdstukje of twee en dan is ie uit. Vanmiddag is "Tonio"bezorgd. Ik lees even snel door
Nee wie zegt datquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je kan een boek van ruim 500 pagina's toch niet in 1 keer uitlezen?
Jij zegt dat je het niet naast je neer kan leggenquote:
Tonio was prachtig en ontroerend, Bonita Avenue was leuk en voor mij als ouwe judoka heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:38 schreef Soury het volgende:
Oh voor de liefhebbers Tonio
Moet nog "Bonita avenue " uitlezen maar het eind is in zicht. Cool
Ik lees ook meestal in bed en omdat ik het laatste stukje toch al wat suf word, moet ik bij sommige boeken even terug bladeren. Maar ik denk toch dat ik hem ga bestellen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:01 schreef Soury het volgende:
Ohhh ik snap het, ik bedoel dat er te grote pauze tussen zat. Soms lees ik in bed en dan moet ik ook weer een paar blz. terug. De volgende dag
Ik kan niet wachten om het te lezen. Nieuw boek in huis !!! I Ik heb bijna denk ik alle boeken van "van der Heijden" gelezen. Dit lijkt me een speciaal boek.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Tonio was prachtig en ontroerend, Bonita Avenue was leuk en voor mij als ouwe judoka heel herkenbaar.
Is het zeker. Ik hield het bij sommige beschrijvingen niet echt droog.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:05 schreef Soury het volgende:
Ik kan niet wachten om het te lezen. Nieuw boek in huis !!! I Ik heb bijna denk ik alle boeken van "van der Heijden" gelezen. Dit lijkt me een speciaal boek.
Dat heet dormicumquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan valt er inderdaad een last van je af.
Ja, ik ben weer bijgegeten, dat was zo gebeurdIk weet trouwens niet wat ze in het roesje hadden gedaan, maar ik heb nogal wat stress op het moment en was een half uur vantevoren nog allerlei zaken voor elkaar proberen te krijgen, niet bepaald bevorderlijk vlak voor zo'n onderzoek, maar ik kwam weer helemaal happy en relaxt bij uit mijn slaapje en achteraf viel het me op dat de andere mensen die bij me op zaal lagen ook al met zo'n gelukzalige grijns aan hun beschuitje zaten te peuzelen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef Mickeys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vroeger deed ik dat en later nooit meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je kan een boek van ruim 500 pagina's toch niet in 1 keer uitlezen?
Wat is je maximum?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vroeger deed ik dat en later nooit meer.
Ik kan geen braille lezenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De donkere kamer van Damocles in 1 keer.
Nee joh, dat is niet raar hahaha. Werk bij een hele grote organisatie en dit is voor een andere afdeling op een geheel andere locatie voor een totaal andere functiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:06 schreef Karzai het volgende:
[..]![]()
Wel raar dat je op gesprek moet komen
Goedemorgen en wat is veel te vroeg? Het zonnetje schijnt en dan kun je op tijd boodschappen doen en daarna heerlijk van het weer genieten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:00 schreef chufi het volgende:
Is het een lang weekend.... Word ik nog veel te vroeg wakker ..
Ik nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:07 schreef sacha het volgende:
zo, alle Fokfotoboeken even gelurkt![]()
ja, ik verveel me
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik niet. Heb net een loungeset gekocht en wat een werk is dat om uit te pakken, maar het staat. Nu blijkt alleen de 15 jaar oude parasol het te hebben begeven. Even spieken of ik die nog voor een leuk prijsje kan scoren
En daarna een boek lezen in de tuin op de nieuwe set natuurlijk
Pic'squote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik niet. Heb net een loungeset gekocht en wat een werk is dat om uit te pakken, maar het staat. Nu blijkt alleen de 15 jaar oude parasol het te hebben begeven. Even spieken of ik die nog voor een leuk prijsje kan scoren
En daarna een boek lezen in de tuin op de nieuwe set natuurlijk
Flink geschrokken?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:07 schreef sacha het volgende:
zo, alle Fokfotoboeken even gelurkt![]()
ja, ik verveel me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |