Ik had het heel goed nog een paar dagen als smoes kunnen gebruikenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha dat was 3 dagen geleden of zo toch. Kan me haast niet voorstellen dat Deisyy nu nog bij zou moeten eten
Ja tuurlijk doe je dat thuis gewoon wel tochquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het heel goed nog een paar dagen als smoes kunnen gebruiken
9 uur, dus ik kijk ook eerst een half uurtje hotter en daarna NL1 om 9 uur dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gastmod dus![]()
Hoelaat begint het ESF (te beroerd om zelf tvgids.nl te klikken), want ik wil natuurlijk ook HTMD kijken.
Ze zijn met een heel FOK! ESF clubje in een of andere kroeg in Rotterdam. Ik kijk ook liever thuis, al was het maar dat ik dan kan rokenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je best Karina, denk dat ik wel mee kijk af en toe
Maar om dit vanuit de kroeg te bekijkn needank je
Haha heb je een punt en hebben ze daar wifi ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn met een heel FOK! ESF clubje in een of andere kroeg in Rotterdam. Ik kijk ook liever thuis, al was het maar dat ik dan kan rokenAls je steeds naar buiten moet mis je de helft.
Ja erg lekker ging het niet idd ... Arme Karina die moet modderen ... in dat topic, zo snel dat zou ze wat willen doen het topic al weer vol isquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... Nederland hoeft volgend jaar geen Songfestival te organiseren denk ik![]()
arme Joan, zong een beeeeeeeetje vals
Tis ook niet bij te houden, als je even tv zit te kijken is het topic alweer volquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja erg lekker ging het niet idd ... Arme Karina die moet modderen ... in dat topic, zo snel dat zou ze wat willen doen het topic al weer vol is
Ik haalde posts weg toen het topic al weer vol wasquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja erg lekker ging het niet idd ... Arme Karina die moet modderen ... in dat topic, zo snel dat zou ze wat willen doen het topic al weer vol is
Ik zat in de huiskamer maar dan staat de PC achter me, dus als ik effe wegkeek wasquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef Karina het volgende:
Ik ging even plassen en het topic zat alweer volMijn laptop is helemaal heet, het is eigenlijk niet te doen op een laptop trouwens
Ik juich met je/voor je mee!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef Mickeys het volgende:
Zo, weekend is ook hier begonnen.... En hoe.... Zit hier op de bank.... te huilen..... niet van verdriet.... niet vanwege pijn..... maar van blijdschap.....
Ik ben vanmiddag gebeld of ik misschien donderdag op sollicitatie wil komen, bij mijn huidige werkgever.... Ben zo blij als een klein kind. Het is "maar" een sollicitatie gesprek en ik ben nog lang niet aangenomen natuurlijk, maar toch.... als ik mag komen voor gesprek...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je welquote:
Leuk om te horenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef Mickeys het volgende:
Zo, weekend is ook hier begonnen.... En hoe.... Zit hier op de bank.... te huilen..... niet van verdriet.... niet vanwege pijn..... maar van blijdschap.....
Ik ben vanmiddag gebeld of ik misschien donderdag op sollicitatie wil komen, bij mijn huidige werkgever.... Ben zo blij als een klein kind. Het is "maar" een sollicitatie gesprek en ik ben nog lang niet aangenomen natuurlijk, maar toch.... als ik mag komen voor gesprek...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lezen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:32 schreef Soury het volgende:
Wat een heerlijk weer. Lezen en zuipen [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef Mickeys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boh.. ik zal meeduimen, als dat maar goed gaat danquote:
bromsnorfietsbelleke ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
FANN ouwe bromsnorfietsbelleke van me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |